Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]

Autor Wiadomość
PostNapisane: 18.01.2018, 20:13 

Witam
Przymierzam sie do kupna tego samochodu https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-p ... 0598b54a1c i moje pytanie na co zwrócić największa uwagę przed zakupem sprawdzić samochód w salonie czy polecicie kogoś dodam ze jestem z Bydgoszczy jestem zielony w temacie tej marki.Samochód jest podobno bezwypadkowy i od początku ma oryginalne klocki i tarcze .Bedę wdzięczny za pomoc

PostNapisane: 18.01.2018, 20:15 

Jesli jestes zielony, ja bym sprawdzal w ASO ,tym bardziej przy takiej kwocie zakupu.

PostNapisane: 18.01.2018, 20:57 

myślałem jeszcze nad sprawdzeniem w Kaliszu Rykaszewski chyba?czy coś się może już dziać przy tym przebiegu?ma ktoś doświadczenia z tym silnikiem?

PostNapisane: 18.01.2018, 21:06 

druga kwestia jeśli chodzi o serwisowanie możecie polecić jakiś serwis blisko Bydgoszczy nieautoryzowany bo samochód po gwarancji to chyba nie ma sensu robić tego w autoryzowanym serwisie są do wymiany klocki tarcze i pewnie niedługo olej w skrzyni,to pytanie już na przyszłość,z góry dziękuje za pomoc

PostNapisane: 20.01.2018, 16:51 

Dostalem kiedys taka jako zastepcze, po 2 dniach oddalem i zamienilem na Cayenne. Nie do jazdy auto jak mokro, jeszcze pamietam wtedy troche sbiegu spadlo to mnie kolega wypychal w miescie jak zaparkowalem przy ulicy. Silnik fajnie dawal rade ale naped na tyl to pomylka. Nie polecam

Sent from my iPhone using Tapatalk

PostNapisane: 20.01.2018, 22:53 

szczuply83 napisał(a):
Witam