Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 2.05.2011, 6:18 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 4091
weekend majowy sprzyja zwiedzaniu. tym razem gdyby ktos z Was zabladzil w okolice Monachium/Oberschleisheim, to polecam tutejszy oddzial Deutsche Museum poswiecony lotnictwu. wielki hangar z wieloma prze-ciekawymi eksponatami. a taka perelke znalazlem (Power by Porsche :)):


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.05.2011, 21:17 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3926
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Kilka lat temu, u mojego Przyjaciela pod Poznaniem widziałem silnik z Messerschmitta ........silnik Daimler Benz.....z mechaniczną pompą wtryskową ...sygnowaną PORSCHE.
Uznane konstrukcje........




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.05.2011, 23:22 
Administrator

Dołączył: 5.03.2007
Posty: 1151
Prosto z auta. Stare 911 wszędzie się sprawdza.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.05.2011, 0:15 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 2057
Jaką moc ma taki silnik po zaadaptowaniu pod samolot, bo to co było w samochodzie to chyba troszkę za mało?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.05.2011, 9:35 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3926
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
To co ja widziałem to był silnik rzędowy, detali nie pamiętam. Takie silniki miały ok. 1500KM.,. ale to zupełnie inna bajka niż to powyżej




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.05.2011, 12:11 

Dołączył: 28.01.2008
Posty: 56
Duke napisał(a):
Jaką moc ma taki silnik po zaadaptowaniu pod samolot, bo to co było w samochodzie to chyba troszkę za mało?


Z reguly mniej niz w aucie, bo zakres obrotow mniejszy.

TKacki, orientujesz sie z jakiego 911 ten silnik?

W malych Cessnach sa 4-cylindrowe boxer'y, ale pojemnosc to 4 litry. I maja 100KM.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: O
PostNapisane: 3.05.2011, 12:25 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2061
Nr klubowicza: 068
Poczciwy Mooney
3.2

N00: de-rated for automotive fuel
N01: 212 hp at 5300 rpm
N03: type-certified N01 for the Mooney M20L, 217 hp at 5300 rpm
T03: similar to the N03 but with a Garrett turbocharger, 241 hp at 5300 rpm, critical altitude 18,000 ft




_________________

Marcin
----------------

http://aidi.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum









cron