Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: dzisiaj, 9:33 

Dołączył: 19.03.2023
Posty: 17
Ja bym nie ryzykował odpalania i zawiózł auto na lawecie.
Panamera to już dosyć nowoczesne auto i moim zdaniem bez komputera się nie obejdzie jego zdjagnozowanie.

A akumulator masz w porządku?
Mi ostatni zapalił się check po dotankowaniu awaryjnym 10l PB95. Jak auto doszło do rezerwy to się zapalił.
Zalałem pełny zbiornik normalną PB98, skasowałem check, przejechałem z 200km (momentami grubo ponad 130km/h :)) i wszystko jest ok.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: dzisiaj, 14:17 

Dołączył: 19.03.2023
Posty: 17
Tak właśnie zrobię.
Aku raczej OK, napięcie przy uruchamianiu i podczas jazdy wysokie, bez zmian od ponad roku.
Leje jedynie power racing shella więc kaloryczność paliwa również ok.
Owszem w czasie jazdy wg mnie buczy pompka paliwa w zbiorniku, więc co do paliwa być może się rozszczelniła. Wówczas możliwe, że zatrzymał się przy kręceniu jak nie dostał paliwa? Czy raczej kręciłby dalej bez skutku? No i nie wiązałbym z ubytkiem płynu chłodniczego.
Spodziewam się, że to dwie osobne rzeczy ale mogę się mylić…


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum