|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 12 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
BartekB
|
Napisane: 28.11.2024, 9:33 |
|
Dołączył: 19.03.2023 Posty: 24
|
EDIT: Adamax piszeJa bym nie ryzykował odpalania i zawiózł auto na lawecie. Panamera to już dosyć nowoczesne auto i moim zdaniem bez komputera się nie obejdzie jego zdjagnozowanie. A akumulator masz w porządku? Mi ostatni zapalił się check po dotankowaniu awaryjnym 10l PB95. Jak auto doszło do rezerwy to się zapalił. Zalałem pełny zbiornik normalną PB98, skasowałem check, przejechałem z 200km (momentami grubo ponad 130km/h ) i wszystko jest ok.
|
|
Góra |
|
BartekB
|
Napisane: 28.11.2024, 14:17 |
|
Dołączył: 19.03.2023 Posty: 24
|
Tak właśnie zrobię. Aku raczej OK, napięcie przy uruchamianiu i podczas jazdy wysokie, bez zmian od ponad roku. Leje jedynie power racing shella więc kaloryczność paliwa również ok. Owszem w czasie jazdy wg mnie buczy pompka paliwa w zbiorniku, więc co do paliwa być może się rozszczelniła. Wówczas możliwe, że zatrzymał się przy kręceniu jak nie dostał paliwa? Czy raczej kręciłby dalej bez skutku? No i nie wiązałbym z ubytkiem płynu chłodniczego. Spodziewam się, że to dwie osobne rzeczy ale mogę się mylić…
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
|
|
Góra |
|
Romcio
|
Napisane: 29.11.2024, 19:01 |
|
Dołączył: 10.06.2017 Posty: 1204
|
Bartek pyta i odpowiada
|
|
Góra |
|
BartekB
|
Napisane: 29.11.2024, 19:07 |
|
Dołączył: 19.03.2023 Posty: 24
|
No właśnie mój pierwotny post zniknął, pojawiła się odpowiedź niby ode mnie, ale to nie ja ja dopiero piszę o tym, wezmę lawetę hahaha. Też się zdziwiłem wczoraj, ale już nie prostowałem u admina Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
|
|
Góra |
|
LeON
|
Napisane: 29.11.2024, 21:31 |
|
Dołączył: 19.02.2018 Posty: 405
Nr klubowicza: 583
|
BartekB napisał(a): No właśnie mój pierwotny post zniknął, pojawiła się odpowiedź niby ode mnie, ale to nie ja ja dopiero piszę o tym, wezmę lawetę hahaha. Też się zdziwiłem wczoraj, ale już nie prostowałem u admina Ja bym zmienił hasło
|
|
Góra |
|
adamax
|
Napisane: 2.12.2024, 11:20 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 20.05.2015 Posty: 2104 Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
|
BartekB napisał(a): No właśnie mój pierwotny post zniknął, pojawiła się odpowiedź niby ode mnie, ale to nie ja ja dopiero piszę o tym, wezmę lawetę hahaha. Też się zdziwiłem wczoraj, ale już nie prostowałem u admina Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cześć, coś nie pykło przy przenoszeniu posta do działu o Panamerze najwidoczniej. System widocznie zapamiętał jakoś twoje ustawienia przy moim poście odpowiedzi. Niestety mamy tu to przeniesienia jeszcze 4800 wątków, na 3 osoby to całkiem sporo
_________________ pozdrawiam Adam =================== 944/993/986/996T/970 http://www.prosiakovo.plhttp://www.enotrip.pl
|
|
Góra |
|
BartekB
|
Napisane: 2.12.2024, 14:56 |
|
Dołączył: 19.03.2023 Posty: 24
|
Hej. Tak się spodziewałem. Co do auta, to chyba jednak akumulator (raz kręci, raz nie chce) plus ta nieszczelność…
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
|
|
Góra |
|
adamax
|
Napisane: 3.12.2024, 1:03 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 20.05.2015 Posty: 2104 Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
|
Panamera jest dosyć mono wrażliwa na jakość napięcia. Powodzenia i daj znać, czy po wymianie akku temat został rozwiązany
_________________ pozdrawiam Adam =================== 944/993/986/996T/970 http://www.prosiakovo.plhttp://www.enotrip.pl
|
|
Góra |
|
BartekB
|
Napisane: 3.12.2024, 17:49 |
|
Dołączył: 19.03.2023 Posty: 24
|
Cześć,
Dziękuję. Faktycznie akumulator był do wymiany. Wymieniony, zakodowany więc wszystko powinno być OK. Pozostaje druga kwestia, tj. ubytek płynu chłodzącego. Jak wspominałem, 3 tygodnie temu miałem wyciek od strony kierowcy na króćcu przy chłodnicy. Plastikowa rurka wymieniona. Kilka dni temu po przekręceniu kluczyka pokazał na czerwono zbyt niski poziom cieczy chłodzącej. Biorąc pod uwagę słaby akumulator, myślałem że to jego wina. Niestety do układu dolałem około 2l płynu, co znaczy, że dalej gdzieś ucieka. Dzisiaj obserwacja podczas pracy silnika i niestety brak śladów wycieku. Mieliście może przypadek wycieku w mało widocznym/ nieoczywistym miejscu? Gdzie szukać? W najgorszym wypadku po zalaniu będę jeździł do chwili aż coś nie pocieknie lub znów nie zaświeci się na czerwono…
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
|
|
Góra |
|
BartekB
|
Napisane: 4.12.2024, 15:47 |
|
Dołączył: 19.03.2023 Posty: 24
|
Mamy chyba źródło wycieku: pompa wody. Jutro wymiana i się okaże Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
|
|
Góra |
|
BartekB
|
Napisane: 12.12.2024, 23:21 |
|
Dołączył: 19.03.2023 Posty: 24
|
Wracam podsumować co i jak: 1. Jak pisałem wcześniej akumulator - przyczyną braku „kręcenia”. 2. Pompa wody i o dziwo wąż od nagrzewnicy, który przechodzi (chyba) przez przednią gródź - przyczyna ubytku płynu chłodzącego. Ten wąż o tyle dziwny, iż dostępny jedynie w serwisie, a czas dostawy to 5 dni. Wnioskuje z tego, że nietypowa usterka, ale mogę się mylić.
Przy okazji wymieniona rolka napinacza i stabilizator silnika.
Od jutra zaczynam jeździć więc zobaczymy czy wszystko ok…
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 12 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|