Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: dzisiaj, 15:34 

Dołączył: 3.03.2018
Posty: 195
Zima nie lubi bezczynności, zawsze trzeba coś robić :)
Cały letni sezon zmagałem się z piszczącym zawieszeniem przednim- luz na sworzniu głównego wahacza. Z racji wieku (1997r) decyzja padła na wymianę wszystkich możliwych wahaczy.Obrazek
Obrazek

Do wahaczy dołączyły oczywiście łączniki stabilizatora gumy stabilizatorów przód i tył, oraz końcówki drążków kierowniczych tak, żeby przez kolejne lata już nie wracać do tematu.
Obrazek

Przed składanie oczywiście wyczyszczone wszystkie osłony oraz przylgnie tarcz i kół.
Obrazek

Amortyzatory były wymienione zaraz po zakupie, więc dołączyły tylko sprezyny Eibach, żeby trochę posadzić auto. Przy składaniu wyczyściłem oslony odboje. Łożyska górne wyczyszczone w benzynie i nasmarowane. Auto siedzi 4 cm niżej, co wydaje się dobrym ruchem, bo seryjne zawieszenie jakieś za wysokie mi się wydaje.
Przed
Obrazek

Po
Obrazek
Jeszcze przed jakąkolwiek jazda, jedynie postawione na ziemi, więc pewnie coś się jeszcze "ubije".
Jak tylko pogoda dopisze, to jedziemy na geometrię.

Seryjne, czarne zaciski działały bardzo dobrze, ale niestety nie wyglądały już najlepiej- schodził klar.
Zaciski pojechały do g-brakes na pełną regenerację (czyszczenie, malowanie, cynkowanie itd). Roznica jest widoczna

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Przy okazji, skoro tak trzeba odpowietrzac układ, to wleciały nowe przewody hamulcowe śladowe.
Obrazek

Oczywiście podczas składania cześć spinek pękła, części brakowało, zgubiłem nawet jedna nakrętkę główna od wahacza :p. Wszystkie braki oczywiście uzupełnione. Czekam jeszcze na tylną osłonę podwozia.

Na koniec grubych prac serwis olejowo filtrowy i można się zabierac za kosmetykę :)
Nowe koła już dogadanie, więc wpadna na auto.

Wyblakłe plastiki zewnętrzne już ogarnięte, ale muszę zrobić fotki, żeby się pochwalić.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: dzisiaj, 19:05 

Dołączył: 17.01.2009
Posty: 171
Super, na pewno będzie ogromna różnica. Ale muszę przyznać że bardzo nisko siedzi, jaki prześwit? Te Mayle to jest w dzisiejszych czasach made in china czy zależy od czesci?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: dzisiaj, 19:57 

Dołączył: 3.03.2018
Posty: 195
cukin napisał(a):
Super, na pewno będzie ogromna różnica. Ale muszę przyznać że bardzo nisko siedzi, jaki prześwit? Te Mayle to jest w dzisiejszych czasach made in china czy zależy od czesci?
Prześwit jakieś 10cm do tylnej belki spinającej wahacze. Nawet nie wiem gdzie to meyle jest produkowane. Pracuje w produkcji Automotive is normal 15 lat I w dzisiejszych czasach kraj produkcji nie ma znaczenia.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum