Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Re: 992.2
PostNapisane: 3.12.2024, 0:04 

Dołączył: 29.12.2013
Posty: 870
Lokalizacja: Łomianki
Nr klubowicza: 381
cukin napisał(a):
Myślę ze trzeba sie na prawde starać żeby wydać te 1.2m za GTS i nie ma zaskoczenia przy odsprzedaży, no chyba ze money no object, ale to wtedy nie patrzy sie na GTSa...

Wracając do GT3 to dla mnie całkiem udany lift, ponoć kolejne bedzie wspomagane hybryda.



eee... nie trzeba się tak bardzo starać :lol:




_________________

*Porsche 911


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 992.2
PostNapisane: 13.01.2025, 16:35 

Dołączył: 1.01.2015
Posty: 1041
Wiecie może czy któryś salon posiada demo nowego GTSa?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 992.2
PostNapisane: 13.01.2025, 21:03 

Dołączył: 28.12.2011
Posty: 776
Jeżeli ktoś jest zainteresowany wrażeniami z jazdy nowymi 992.2 i 992.2 4 GTS to chętnie się podzielę. miałem wcześiej 992.1 przez 2 lata i okolo 25 tyś km więc jakies tam doświadczenie z tym modelem mam oraz z wcześniejszymi 991 i 997.

Mam oba 992.2 w bardzo podobnych konfiguracjach wyposażenia i oba cabrio.

992.2 odbierałem na przełomie października i listopada i przejechałem 5 tyś km
a 992.2 4 GTS przed świętami więc na razie tylko 1200 km na liczniku.

kilka moich uwag dla rozważających zakup (zwłaszcza, że mamy już carrere S dostępną):
1. Zegarek Porsche Design w miejsce stopera to wyrzucone pieniądze (mam w 992.2). W nocy podświetlenie jest ledwo widoczne więc de facto godzina jest nie do odczytania.

2. Skrętna tylna oś (w 4GTS) w czasie jazdy turystycznej a taką uprawiam nie odczuwalna natomiast manewrowanie na parkingu dużo łatwiejsze.

3. Wspomaganie układu kierowniczego być może ze względu na pkt 2 pomaga.

4. Dla mnie przycisk start stop i wyświetlacz zamiast zegarów to +. W 992.1 co chwila pojawial się jakiś błąd stacyjki z czego samochód z 26 miesięcy łącznie 3 spędził w serwisie...
Nie ma obecnie problemu z widocznością parametrów pracy więc dla mnie to na +. Denerwujące jest jedynie to, że przy intensywnym podświetleniu wnętrza to podświetlenie przycisku start stop odbija się mocno w szybie kierowcy i zakłóca widok lusterka zew.

5. W obu samochodach jak fotel pasażera jest pusty to pas mocno obija się o słupek centralny na każdym wertepie i jest to mocno denerwujące

6. 992.2 baza jest już szybkim autem. W GTS mam dopiero 1000 km i zimówki więc nie cisnąłem jeszcze zbyt mocno natomiast trzeba jednak ten pedał gazu docisnąć żeby to szybciej jechało - nie jest to jakaś przepaść ws do bazy jakiej bym się podziewał po 150 HP różnicy mocy.

7. 992.2 jest dużo przyjemniejszy do jazdy na codzień bo w GTS jednak rzuca przez to niższe zawieszenie. Samochód wygląda fajniej jak stoi ale komfort cierpi. Czy w środku głośniej to trudno powiedzieć.
Na pewno GTS jak się uruchamia to jest taki więk jakby silnik miał sie zaraz rozpaść. Ustaje po 10-15 sek.

8. GTS przez to uruchamianie nie jest na pewno samochodem który pomoże poprawić relacje z sąsiadami. Jak odpalisz pod domem to cała okolica obudzona. Po rozgrzaniu GTS bez sportowego wydechu włączonego zaskakująco cichy - cichszy niż baza ze sportowych wydechem.

9. W 992.2 nie ma problemów na żadnych wertepach, krawęznikach itp itd. W GTS to juz nieco problem ale jak ktoś ma na oku auto i bez liftu przedniej osi to bym nie nie wahał bo ja juz temat podnoszenia przodu olałem. Nie chce mi się co chwila naciskać tego przycisku a zapamiętywanie miejsc działa trochę jak chce więc finalnie nie jest to opcja z której korzystam.

10. w bazowej wersji mam ten "lewarek" w aluminium pokryty skórą - taki delikatniejszy ten przełącznik jest - słowem mała rzecz a cieszy. Chyba wymienię go w GTS.

11. w GTS mam ten pakiet club leather - strata pieniędzy - siedzienia nie są nic lepsze niż standardowa skóra. Środek cały czarny więc smutno no ale taki był u dealera. W 992.2 mam środek czarno czerwony i mimo, że miałem w 992.1 też taki to ciągle ta konfiguracja mi się podoba. w 992.1 było to lepiej rozwiązane bo nie było tych czarno szarych wstawek po bokach siedzeń, ktore są w 992.2. Nie podoba mi się to za bardzo ale innej opcji nie ma.

12.Siedzenie 18 poz - 2 992.1 mialem te najbardziej podstawowe-żadnych pamięci itp. teraz w obu autach mam te 18 pozycyjne i troche denerwujące jest jak to wszystko się ustawia po zajęciu miejsca - fitel dosuwa, kierownica ustawia - już dawno można by jechac a nie czekać na gotowość samochodu. trzymanie w tych fotelach na pewno lepsze ale komfort porównywalny.

13. w GTS jest takie dociąganie pasów po zapięciu-nie wiem co to za opcja w każdym razie nie mam w 992 baza. jest także taka lampka przy przyciskach pamięci foteli od strony kierowcy. Nie wiem co sygnalizuje po prostu jest. jak zestawiłem konfiguracje obu aut to na opcjach dodatkowych nie było to oznaczone więc zakładam, że standard GTS.


To moje 3 grosze doświadczeń ostatnich 2 miesięcy.

Jak macie jakieś pytania to zapraszam na forum lub PW.

Maciej


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 992.2
PostNapisane: 13.01.2025, 22:13 

Dołączył: 1.01.2015
Posty: 1041
Dzieki za info. Moje podstawowe pytanie jest nastepujace. Jak szybko silnik uzyskuje pelne doladowanie po wcisnieciu gazu przy 2k, 3k i 4k rpm powiedzmy na 3 biegu. Mozesz to podejrzec na wskazniku cisnienia doładowania (w 992.1 tak mozna ustawić prawy wyswietlacz). Ja wlasnie pozbywam sie 992.1 4s bo choc fajne auto to turbo lag mnie troche wkurza i bede chcial sprobowac tej hybrydy lub pojsc w GT3.

Btw - odsuwanie fotela mozesz wylaczyc w ustawieniach. Przynajmniej w 991.2 sie dalo.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 992.2
PostNapisane: 13.01.2025, 22:42 

Dołączył: 28.12.2011
Posty: 776
tunix napisał(a):
Dzieki za info. Moje podstawowe pytanie jest nastepujace. Jak szybko silnik uzyskuje pelne doladowanie po wcisnieciu gazu przy 2k, 3k i 4k rpm powiedzmy na 3 biegu. Mozesz to podejrzec na wskazniku cisnienia doładowania (w 992.1 tak mozna ustawić prawy wyswietlacz). Ja wlasnie pozbywam sie 992.1 4s bo choc fajne auto to turbo lag mnie troche wkurza i bede chcial sprobowac tej hybrydy lub pojsc w GT3.

Btw - odsuwanie fotela mozesz wylaczyc w ustawieniach. Przynajmniej w 991.2 sie dalo.


sprawdzę jutro i dam znać :)

Jakbys chciał spróbować jazdy to zapraszam - ten 4 GTS mam w Trójmieście


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 992.2
PostNapisane: 13.01.2025, 22:46 

Dołączył: 29.12.2013
Posty: 870
Lokalizacja: Łomianki
Nr klubowicza: 381
mgrab napisał(a):
Jeżeli ktoś jest zainteresowany wrażeniami z jazdy nowymi 992.2 i 992.2 4 GTS to chętnie się podzielę. miałem wcześiej 992.1 przez 2 lata i okolo 25 tyś km więc jakies tam doświadczenie z tym modelem mam oraz z wcześniejszymi 991 i 997.

Mam oba 992.2 w bardzo podobnych konfiguracjach wyposażenia i oba cabrio.

992.2 odbierałem na przełomie października i listopada i przejechałem 5 tyś km
a 992.2 4 GTS przed świętami więc na razie tylko 1200 km na liczniku.

kilka moich uwag dla rozważających zakup (zwłaszcza, że mamy już carrere S dostępną):
1. Zegarek Porsche Design w miejsce stopera to wyrzucone pieniądze (mam w 992.2). W nocy podświetlenie jest ledwo widoczne więc de facto godzina jest nie do odczytania.

2. Skrętna tylna oś (w 4GTS) w czasie jazdy turystycznej a taką uprawiam nie odczuwalna natomiast manewrowanie na parkingu dużo łatwiejsze.

3. Wspomaganie układu kierowniczego być może ze względu na pkt 2 pomaga.

4. Dla mnie przycisk start stop i wyświetlacz zamiast zegarów to +. W 992.1 co chwila pojawial się jakiś błąd stacyjki z czego samochód z 26 miesięcy łącznie 3 spędził w serwisie...
Nie ma obecnie problemu z widocznością parametrów pracy więc dla mnie to na +. Denerwujące jest jedynie to, że przy intensywnym podświetleniu wnętrza to podświetlenie przycisku start stop odbija się mocno w szybie kierowcy i zakłóca widok lusterka zew.

5. W obu samochodach jak fotel pasażera jest pusty to pas mocno obija się o słupek centralny na każdym wertepie i jest to mocno denerwujące

6. 992.2 baza jest już szybkim autem. W GTS mam dopiero 1000 km i zimówki więc nie cisnąłem jeszcze zbyt mocno natomiast trzeba jednak ten pedał gazu docisnąć żeby to szybciej jechało - nie jest to jakaś przepaść ws do bazy jakiej bym się podziewał po 150 HP różnicy mocy.

7. 992.2 jest dużo przyjemniejszy do jazdy na codzień bo w GTS jednak rzuca przez to niższe zawieszenie. Samochód wygląda fajniej jak stoi ale komfort cierpi. Czy w środku głośniej to trudno powiedzieć.
Na pewno GTS jak się uruchamia to jest taki więk jakby silnik miał sie zaraz rozpaść. Ustaje po 10-15 sek.

8. GTS przez to uruchamianie nie jest na pewno samochodem który pomoże poprawić relacje z sąsiadami. Jak odpalisz pod domem to cała okolica obudzona. Po rozgrzaniu GTS bez sportowego wydechu włączonego zaskakująco cichy - cichszy niż baza ze sportowych wydechem.

9. W 992.2 nie ma problemów na żadnych wertepach, krawęznikach itp itd. W GTS to juz nieco problem ale jak ktoś ma na oku auto i bez liftu przedniej osi to bym nie nie wahał bo ja juz temat podnoszenia przodu olałem. Nie chce mi się co chwila naciskać tego przycisku a zapamiętywanie miejsc działa trochę jak chce więc finalnie nie jest to opcja z której korzystam.

10. w bazowej wersji mam ten "lewarek" w aluminium pokryty skórą - taki delikatniejszy ten przełącznik jest - słowem mała rzecz a cieszy. Chyba wymienię go w GTS.

11. w GTS mam ten pakiet club leather - strata pieniędzy - siedzienia nie są nic lepsze niż standardowa skóra. Środek cały czarny więc smutno no ale taki był u dealera. W 992.2 mam środek czarno czerwony i mimo, że miałem w 992.1 też taki to ciągle ta konfiguracja mi się podoba. w 992.1 było to lepiej rozwiązane bo nie było tych czarno szarych wstawek po bokach siedzeń, ktore są w 992.2. Nie podoba mi się to za bardzo ale innej opcji nie ma.

12.Siedzenie 18 poz - 2 992.1 mialem te najbardziej podstawowe-żadnych pamięci itp. teraz w obu autach mam te 18 pozycyjne i troche denerwujące jest jak to wszystko się ustawia po zajęciu miejsca - fitel dosuwa, kierownica ustawia - już dawno można by jechac a nie czekać na gotowość samochodu. trzymanie w tych fotelach na pewno lepsze ale komfort porównywalny.

13. w GTS jest takie dociąganie pasów po zapięciu-nie wiem co to za opcja w każdym razie nie mam w 992 baza. jest także taka lampka przy przyciskach pamięci foteli od strony kierowcy. Nie wiem co sygnalizuje po prostu jest. jak zestawiłem konfiguracje obu aut to na opcjach dodatkowych nie było to oznaczone więc zakładam, że standard GTS.


To moje 3 grosze doświadczeń ostatnich 2 miesięcy.

Jak macie jakieś pytania to zapraszam na forum lub PW.

Maciej


Do paru punktów się odniosę po swoich doświadczeniach :)

4. te wszechobecne lamenty że już nie ma analogowego obrotomierza i kluczyka - naprawdę to schodzi na drugi plan po jednym dniu. Zegary wyświetlają się bardzo czytelnie i bardzo realistycznie. Zero braków obrotomierza analogowego.

6. Jest to wybitnie szybkie auto imho - poziom wkręcania się na obroty i sprintów jest niesamowity. To samo szybka jazda autostradowa. Nie wiem co będzie w turbo/turboS - w GTS technologia t-hybrid jest przezajefajna.

7/9. Da się jeździć daily bez problemu. I akurat ośka podnoszona sporo wnosi. Smart lift działa bez pudła, trzeba tylko pamiętać żeby zwolnić przed tymi punktami podnoszenia, bo powyżej 50 km/h nie podniesie.

8. Dźwięk przez rozruchu - pracuje jak stary turbo wiatrak. Do tego pojemność 3,6 - dla mnie kultowa, powoduje że dla mnie jest super cały ten experience.

13. Wyłącz to sobie i nie będzie się odsuwało :)

Jak dla mnie 992.2 GTS jest bardzo dojrzałym i naprawdę dobrym wozem. Wygląda zadziornie i osiągi ma jak poprzednie turbo, tyle że oddawane w przyjemniejszy sposób. Zawieszenie dopracowane jeszcze bardziej niż w .1, matrix HD światła rewelacyjne, BOSE przeprojektowane i gra baaardzo dobrze. No i dźwięk silnika mnie zaskoczył bardzo na plus. Czekam z popcornem co pokażą w Turbo S :wink:




_________________

*Porsche 911


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 992.2
PostNapisane: 13.01.2025, 23:17 

Dołączył: 16.08.2022
Posty: 55
Rozumiem, że podstawowy masz w napędzie na tył, jak odczuwasz różnice z 4GTS, nadal byś wybrał w nim 4Xnapęd? Będę wypatrywał w 3mieście Twoje autka.

Cytuj:
Jakbys chciał spróbować jazdy to zapraszam - ten 4 GTS mam w Trójmieście


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 992.2
PostNapisane: wczoraj, 10:37 

Dołączył: 13.09.2014
Posty: 92
mgrab napisał(a):
Jeżeli ktoś jest zainteresowany wrażeniami z jazdy nowymi 992.2 i 992.2 4 GTS to chętnie się podzielę. miałem wcześiej 992.1 przez 2 lata i okolo 25 tyś km więc jakies tam doświadczenie z tym modelem mam oraz z wcześniejszymi 991 i 997.

Mam oba 992.2 w bardzo podobnych konfiguracjach wyposażenia i oba cabrio.

992.2 odbierałem na przełomie października i listopada i przejechałem 5 tyś km
a 992.2 4 GTS przed świętami więc na razie tylko 1200 km na liczniku.

kilka moich uwag dla rozważających zakup (zwłaszcza, że mamy już carrere S dostępną):
1. Zegarek Porsche Design w miejsce stopera to wyrzucone pieniądze (mam w 992.2). W nocy podświetlenie jest ledwo widoczne więc de facto godzina jest nie do odczytania.

2. Skrętna tylna oś (w 4GTS) w czasie jazdy turystycznej a taką uprawiam nie odczuwalna natomiast manewrowanie na parkingu dużo łatwiejsze.

3. Wspomaganie układu kierowniczego być może ze względu na pkt 2 pomaga.

4. Dla mnie przycisk start stop i wyświetlacz zamiast zegarów to +. W 992.1 co chwila pojawial się jakiś błąd stacyjki z czego samochód z 26 miesięcy łącznie 3 spędził w serwisie...
Nie ma obecnie problemu z widocznością parametrów pracy więc dla mnie to na +. Denerwujące jest jedynie to, że przy intensywnym podświetleniu wnętrza to podświetlenie przycisku start stop odbija się mocno w szybie kierowcy i zakłóca widok lusterka zew.

5. W obu samochodach jak fotel pasażera jest pusty to pas mocno obija się o słupek centralny na każdym wertepie i jest to mocno denerwujące

6. 992.2 baza jest już szybkim autem. W GTS mam dopiero 1000 km i zimówki więc nie cisnąłem jeszcze zbyt mocno natomiast trzeba jednak ten pedał gazu docisnąć żeby to szybciej jechało - nie jest to jakaś przepaść ws do bazy jakiej bym się podziewał po 150 HP różnicy mocy.

7. 992.2 jest dużo przyjemniejszy do jazdy na codzień bo w GTS jednak rzuca przez to niższe zawieszenie. Samochód wygląda fajniej jak stoi ale komfort cierpi. Czy w środku głośniej to trudno powiedzieć.
Na pewno GTS jak się uruchamia to jest taki więk jakby silnik miał sie zaraz rozpaść. Ustaje po 10-15 sek.

8. GTS przez to uruchamianie nie jest na pewno samochodem który pomoże poprawić relacje z sąsiadami. Jak odpalisz pod domem to cała okolica obudzona. Po rozgrzaniu GTS bez sportowego wydechu włączonego zaskakująco cichy - cichszy niż baza ze sportowych wydechem.

9. W 992.2 nie ma problemów na żadnych wertepach, krawęznikach itp itd. W GTS to juz nieco problem ale jak ktoś ma na oku auto i bez liftu przedniej osi to bym nie nie wahał bo ja juz temat podnoszenia przodu olałem. Nie chce mi się co chwila naciskać tego przycisku a zapamiętywanie miejsc działa trochę jak chce więc finalnie nie jest to opcja z której korzystam.

10. w bazowej wersji mam ten "lewarek" w aluminium pokryty skórą - taki delikatniejszy ten przełącznik jest - słowem mała rzecz a cieszy. Chyba wymienię go w GTS.

11. w GTS mam ten pakiet club leather - strata pieniędzy - siedzienia nie są nic lepsze niż standardowa skóra. Środek cały czarny więc smutno no ale taki był u dealera. W 992.2 mam środek czarno czerwony i mimo, że miałem w 992.1 też taki to ciągle ta konfiguracja mi się podoba. w 992.1 było to lepiej rozwiązane bo nie było tych czarno szarych wstawek po bokach siedzeń, ktore są w 992.2. Nie podoba mi się to za bardzo ale innej opcji nie ma.

12.Siedzenie 18 poz - 2 992.1 mialem te najbardziej podstawowe-żadnych pamięci itp. teraz w obu autach mam te 18 pozycyjne i troche denerwujące jest jak to wszystko się ustawia po zajęciu miejsca - fitel dosuwa, kierownica ustawia - już dawno można by jechac a nie czekać na gotowość samochodu. trzymanie w tych fotelach na pewno lepsze ale komfort porównywalny.

13. w GTS jest takie dociąganie pasów po zapięciu-nie wiem co to za opcja w każdym razie nie mam w 992 baza. jest także taka lampka przy przyciskach pamięci foteli od strony kierowcy. Nie wiem co sygnalizuje po prostu jest. jak zestawiłem konfiguracje obu aut to na opcjach dodatkowych nie było to oznaczone więc zakładam, że standard GTS.


To moje 3 grosze doświadczeń ostatnich 2 miesięcy.

Jak macie jakieś pytania to zapraszam na forum lub PW.

Maciej


Czy odnoszę dobre wrażenie, że jesteś bardziej zadowolony ze zwykłej?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 992.2
PostNapisane: wczoraj, 12:27 

Dołączył: 28.12.2011
Posty: 776
sapero napisał(a):
Rozumiem, że podstawowy masz w napędzie na tył, jak odczuwasz różnice z 4GTS, nadal byś wybrał w nim 4Xnapęd? Będę wypatrywał w 3mieście Twoje autka.

Cytuj:
Jakbys chciał spróbować jazdy to zapraszam - ten 4 GTS mam w Trójmieście


na razie pomimo, że sniegu było ostatnio w Trójmieście sporo to nie odczuwam jakiejś przewagi wersji z napędem 4.

Wejsje bazową z napędem na tył mam w Hiszpanii ale poprzdnim modelem jezdziłem całą zime a 997 to nawet na narty się 2 razy wybrałem i nie miałem nigdy problemów z jazdą.

także ja na razie potrzeby napędu 4x nie widzę - w przypadku GTS była to konfiguracja gotowa więc wiąłem jaki był - być może gdybym konfigurował sam to zostałaby wersja GTS bez "4"


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 992.2
PostNapisane: wczoraj, 12:30 

Dołączył: 28.12.2011
Posty: 776
arti_dg napisał(a):
mgrab napisał(a):
Jeżeli ktoś jest zainteresowany wrażeniami z jazdy nowymi 992.2 i 992.2 4 GTS to chętnie się podzielę. miałem wcześiej 992.1 przez 2 lata i okolo 25 tyś km więc jakies tam doświadczenie z tym modelem mam oraz z wcześniejszymi 991 i 997.

Mam oba 992.2 w bardzo podobnych konfiguracjach wyposażenia i oba cabrio.

992.2 odbierałem na przełomie października i listopada i przejechałem 5 tyś km
a 992.2 4 GTS przed świętami więc na razie tylko 1200 km na liczniku.

kilka moich uwag dla rozważających zakup (zwłaszcza, że mamy już carrere S dostępną):
1. Zegarek Porsche Design w miejsce stopera to wyrzucone pieniądze (mam w 992.2). W nocy podświetlenie jest ledwo widoczne więc de facto godzina jest nie do odczytania.

2. Skrętna tylna oś (w 4GTS) w czasie jazdy turystycznej a taką uprawiam nie odczuwalna natomiast manewrowanie na parkingu dużo łatwiejsze.

3. Wspomaganie układu kierowniczego być może ze względu na pkt 2 pomaga.

4. Dla mnie przycisk start stop i wyświetlacz zamiast zegarów to +. W 992.1 co chwila pojawial się jakiś błąd stacyjki z czego samochód z 26 miesięcy łącznie 3 spędził w serwisie...
Nie ma obecnie problemu z widocznością parametrów pracy więc dla mnie to na +. Denerwujące jest jedynie to, że przy intensywnym podświetleniu wnętrza to podświetlenie przycisku start stop odbija się mocno w szybie kierowcy i zakłóca widok lusterka zew.

5. W obu samochodach jak fotel pasażera jest pusty to pas mocno obija się o słupek centralny na każdym wertepie i jest to mocno denerwujące

6. 992.2 baza jest już szybkim autem. W GTS mam dopiero 1000 km i zimówki więc nie cisnąłem jeszcze zbyt mocno natomiast trzeba jednak ten pedał gazu docisnąć żeby to szybciej jechało - nie jest to jakaś przepaść ws do bazy jakiej bym się podziewał po 150 HP różnicy mocy.

7. 992.2 jest dużo przyjemniejszy do jazdy na codzień bo w GTS jednak rzuca przez to niższe zawieszenie. Samochód wygląda fajniej jak stoi ale komfort cierpi. Czy w środku głośniej to trudno powiedzieć.
Na pewno GTS jak się uruchamia to jest taki więk jakby silnik miał sie zaraz rozpaść. Ustaje po 10-15 sek.

8. GTS przez to uruchamianie nie jest na pewno samochodem który pomoże poprawić relacje z sąsiadami. Jak odpalisz pod domem to cała okolica obudzona. Po rozgrzaniu GTS bez sportowego wydechu włączonego zaskakująco cichy - cichszy niż baza ze sportowych wydechem.

9. W 992.2 nie ma problemów na żadnych wertepach, krawęznikach itp itd. W GTS to juz nieco problem ale jak ktoś ma na oku auto i bez liftu przedniej osi to bym nie nie wahał bo ja juz temat podnoszenia przodu olałem. Nie chce mi się co chwila naciskać tego przycisku a zapamiętywanie miejsc działa trochę jak chce więc finalnie nie jest to opcja z której korzystam.

10. w bazowej wersji mam ten "lewarek" w aluminium pokryty skórą - taki delikatniejszy ten przełącznik jest - słowem mała rzecz a cieszy. Chyba wymienię go w GTS.

11. w GTS mam ten pakiet club leather - strata pieniędzy - siedzienia nie są nic lepsze niż standardowa skóra. Środek cały czarny więc smutno no ale taki był u dealera. W 992.2 mam środek czarno czerwony i mimo, że miałem w 992.1 też taki to ciągle ta konfiguracja mi się podoba. w 992.1 było to lepiej rozwiązane bo nie było tych czarno szarych wstawek po bokach siedzeń, ktore są w 992.2. Nie podoba mi się to za bardzo ale innej opcji nie ma.

12.Siedzenie 18 poz - 2 992.1 mialem te najbardziej podstawowe-żadnych pamięci itp. teraz w obu autach mam te 18 pozycyjne i troche denerwujące jest jak to wszystko się ustawia po zajęciu miejsca - fitel dosuwa, kierownica ustawia - już dawno można by jechac a nie czekać na gotowość samochodu. trzymanie w tych fotelach na pewno lepsze ale komfort porównywalny.

13. w GTS jest takie dociąganie pasów po zapięciu-nie wiem co to za opcja w każdym razie nie mam w 992 baza. jest także taka lampka przy przyciskach pamięci foteli od strony kierowcy. Nie wiem co sygnalizuje po prostu jest. jak zestawiłem konfiguracje obu aut to na opcjach dodatkowych nie było to oznaczone więc zakładam, że standard GTS.


To moje 3 grosze doświadczeń ostatnich 2 miesięcy.

Jak macie jakieś pytania to zapraszam na forum lub PW.

Maciej


Czy odnoszę dobre wrażenie, że jesteś bardziej zadowolony ze zwykłej?


wersja baza mi odpowiada bardzo - względem poprzedniej 992.1 również baza wziąłem kilka dodatkowych opcji (które spowodowały, że samochód był o 140 tyś droższy niż 992.1 w 2022 roku i z których część okazała się bez sensu.

Natomiast mi kiedyś dużo dało jak miałem okazję pojezdzić 992 z wypozyczalni przed zakupem w 2022 - posprawdzałem opcje, które używam i udało mi się skonfigurować samochód który nie miał specjalnych braków - 992.2 miał kilka wspomnianych dodatków ale chyba tu trochę przedobrzyłem :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 992.2
PostNapisane: wczoraj, 21:18 

Dołączył: 28.12.2011
Posty: 776
tunix napisał(a):
Dzieki za info. Moje podstawowe pytanie jest nastepujace. Jak szybko silnik uzyskuje pelne doladowanie po wcisnieciu gazu przy 2k, 3k i 4k rpm powiedzmy na 3 biegu. Mozesz to podejrzec na wskazniku cisnienia doładowania (w 992.1 tak mozna ustawić prawy wyswietlacz). Ja wlasnie pozbywam sie 992.1 4s bo choc fajne auto to turbo lag mnie troche wkurza i bede chcial sprobowac tej hybrydy lub pojsc w GT3.

Btw - odsuwanie fotela mozesz wylaczyc w ustawieniach. Przynajmniej w 991.2 sie dalo.


Nie udalo mi sie tego sprawdzic dzisiaj bo nie zdazylem tego na wyswietlaczu ustawic ale odpowiadajac po czesci na Twoje pytanie to w trybie sport + reakcja jest piorunujaca. Zrobilem 2-3 przyspieszenia 50-100 to bylem blisko puszczenia pawia.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: 992.2
PostNapisane: wczoraj, 21:22 

Dołączył: 28.12.2011
Posty: 776
sapero napisał(a):
Rozumiem, że podstawowy masz w napędzie na tył, jak odczuwasz różnice z 4GTS, nadal byś wybrał w nim 4Xnapęd? Będę wypatrywał w 3mieście Twoje autka.

Cytuj:
Jakbys chciał spróbować jazdy to zapraszam - ten 4 GTS mam w Trójmieście


Tego GTS w Trojmiescie mam na rej PY bo 2 razy zdarzylo mi sie ze przyjechalem do Poznania po odbior (zarowno w 2022 jak i w 2024) a ktos dal ciala z leasingu i nie bylo tablic. 🤣 wracalem wiec demowka a pozniej 911 mi pod dom dostarczyli.
Wiec stwierdzilem ze moze lepiej im wyjdzie rejestrowanie auta w Poznaniu 😉


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum