Author |
Message |
Tobis
|
Posted: 29.10.2023, 14:29 |
|
Joined: 10.12.2019 Posts: 95
|
Ostatnie foto szpiegowskie z dość kontrowersyjnymi skrzelami w zderzaku.Może się podobać,mam mieszane odczucia. https://evomagazine.pl/aktualnosci/poli ... ci,aid,810Z innych źródeł można czytać przecieki prosto z działu projektowania i tam przebąkują że jednak 992.2 to dalej spalinówki z mocno przeprojektowanym środkiem(tabletoidoza)za to w 2025r.już na prąd Dają sobie czas aby wszystko zgrać, ale to już wpadnie nowa generacja a nie 992. Podobno do tego pdk nie da się podłączyć silnika elektrycznego więc pewnie nowa skrzynia,tym samym najlepszy na świecie automat przejdzie do historii. Jak będzie zobaczymy,za kilka miesięcy ma się pojawić fl.
|
|
Top |
|
cukin
|
Posted: 30.10.2023, 13:41 |
|
Joined: 17.01.2009 Posts: 217
|
W tym linku dodatkowo jest wersja z aerokitem, więc jest nadzieja, że wersja normalna będzie lepiej wyglądać. Pionowe skrzela pewnie niestety pozostaną. Osobiście nie jestem też fanem zintegrowanych kierunkowskazów. Kwestia gustu.
Do kiedy będzie produkowana wersja 992.2? Kolejny model po nim pozostanie dalej spalinowy(hybrydowy)?
|
|
Top |
|
sapero
|
Posted: 11.04.2024, 23:23 |
|
Joined: 16.08.2022 Posts: 61
|
Przydałyby się jakieś nowe informacje, szczególnie o silniku w GTS, prezentacja będzie w maju?
|
|
Top |
|
karup
|
Posted: 12.04.2024, 13:08 |
|
Joined: 11.10.2021 Posts: 117 Location: Bełchatów
Club number: 760
|
Tyle wiadomo ws GTS, 911 GTS (C2 / C4), (Coupé, Cabriolet, Targa), 3.6 I B6 t-hybrid (540 KM), Miękka hybryda. Silnik z doładowaniem. Turbina napędzana elektrycznie. Sam w październiku 2023 zamówiłem GTS i już prawdopodobnie auto się nie wyprodukuje....Dylemat, czy brać nowy model zapewne rozstrzygnie się dopiero jak będzie premiera i jakieś pierwsze testy. Nie sądzę aby było gorzej. Inaczej na pewno.
|
|
Top |
|
Wamet
|
Posted: 12.04.2024, 13:32 |
|
Joined: 18.05.2022 Posts: 255 Location: Bydgoszcz
Club number: 804
|
Mocy troszkę więcej, wagi troszkę więcej...Ze startu i na prostej będzie nieco lepiej, na zakrętach w torowej jeździe zapewne nieco wolniej...Generalnie Porsche da radę... Nowego turbusia S 992.2 z hybrydą chętnie potestuję, może przytulę na okrągłe urodzinki...POWER IS THE KING cytując Clarksona 
_________________
Darek
Porsche 911 Turbo S (991.2) Porsche 911 S (997.1) BMW M6 (E63) BMW M3 (F80) BMW M3 (E46) BMW X6M (E71) BMW 550i (F10) BMW 850i (E31) SL500 (R230) Brera 3.2JTS Q4 Coupe Turbo 2.0 16V Corvette LS1 V8
|
|
Top |
|
sapero
|
Posted: 12.04.2024, 13:42 |
|
Joined: 16.08.2022 Posts: 61
|
To będziesz musiał jeszcze dłużej poczekać, bo 992.2 do odbioru mają być na początku przyszłego roku z tego co pytałem. karup wrote: Tyle wiadomo ws GTS, 911 GTS (C2 / C4), (Coupé, Cabriolet, Targa), 3.6 I B6 t-hybrid (540 KM), Miękka hybryda. Silnik z doładowaniem. Turbina napędzana elektrycznie. Sam w październiku 2023 zamówiłem GTS i już prawdopodobnie auto się nie wyprodukuje....Dylemat, czy brać nowy model zapewne rozstrzygnie się dopiero jak będzie premiera i jakieś pierwsze testy. Nie sądzę aby było gorzej. Inaczej na pewno.
|
|
Top |
|
sapero
|
Posted: 12.04.2024, 13:44 |
|
Joined: 16.08.2022 Posts: 61
|
Strzelam, że to będą 40 urodzinki? Wamet wrote: Mocy troszkę więcej, wagi troszkę więcej...Ze startu i na prostej będzie nieco lepiej, na zakrętach w torowej jeździe zapewne nieco wolniej...Generalnie Porsche da radę... Nowego turbusia S 992.2 z hybrydą chętnie potestuję, może przytulę na okrągłe urodzinki...POWER IS THE KING cytując Clarksona 
|
|
Top |
|
karup
|
Posted: 12.04.2024, 14:12 |
|
Joined: 11.10.2021 Posts: 117 Location: Bełchatów
Club number: 760
|
sapero wrote: To będziesz musiał jeszcze dłużej poczekać, bo 992.2 do odbioru mają być na początku przyszłego roku z tego co pytałem. karup wrote: Tyle wiadomo ws GTS, 911 GTS (C2 / C4), (Coupé, Cabriolet, Targa), 3.6 I B6 t-hybrid (540 KM), Miękka hybryda. Silnik z doładowaniem. Turbina napędzana elektrycznie. Sam w październiku 2023 zamówiłem GTS i już prawdopodobnie auto się nie wyprodukuje....Dylemat, czy brać nowy model zapewne rozstrzygnie się dopiero jak będzie premiera i jakieś pierwsze testy. Nie sądzę aby było gorzej. Inaczej na pewno. Spokojnie mam czym jeździć 992S🥹mogę poczekać
|
|
Top |
|
sapero
|
Posted: 12.04.2024, 15:12 |
|
Joined: 16.08.2022 Posts: 61
|
To rzeczywiście nie ma pośpiechu. Kupowałeś S, jak jeszcze nie było GTS, że chciałeś zmienić? Zastanawiałem się między S, a GTS i spodobał mi się bardziej GTS, choć jakbym nie miał wyboru to z S też byłbym zadowolony. karup wrote: sapero wrote: To będziesz musiał jeszcze dłużej poczekać, bo 992.2 do odbioru mają być na początku przyszłego roku z tego co pytałem. karup wrote: Tyle wiadomo ws GTS, 911 GTS (C2 / C4), (Coupé, Cabriolet, Targa), 3.6 I B6 t-hybrid (540 KM), Miękka hybryda. Silnik z doładowaniem. Turbina napędzana elektrycznie. Sam w październiku 2023 zamówiłem GTS i już prawdopodobnie auto się nie wyprodukuje....Dylemat, czy brać nowy model zapewne rozstrzygnie się dopiero jak będzie premiera i jakieś pierwsze testy. Nie sądzę aby było gorzej. Inaczej na pewno. Spokojnie mam czym jeździć 992S🥹mogę poczekać
|
|
Top |
|
karup
|
Posted: 12.04.2024, 17:44 |
|
Joined: 11.10.2021 Posts: 117 Location: Bełchatów
Club number: 760
|
W sumie to sam nie wiem, ale chyba GTS był poza zasięgiem finansowym i dłuższy czas oczekiwania był. Z S jestem zadowolony i chciałem zmienić tylko dlatego żeby mieć bardziej odważną konfigurację i aero. Jak nie będzie GTS to nie będę płakał. Zostawię sobie 992 S albo wezmę nowy model w GTSie albo skłonię się ku Turbo…
|
|
Top |
|
Kune
|
Posted: 15.04.2024, 21:09 |
|
Joined: 26.01.2024 Posts: 52
|
karup wrote: Tyle wiadomo ws GTS, 911 GTS (C2 / C4), (Coupé, Cabriolet, Targa), 3.6 I B6 t-hybrid (540 KM), Miękka hybryda. Silnik z doładowaniem. Turbina napędzana elektrycznie. Sam w październiku 2023 zamówiłem GTS i już prawdopodobnie auto się nie wyprodukuje....Dylemat, czy brać nowy model zapewne rozstrzygnie się dopiero jak będzie premiera i jakieś pierwsze testy. Nie sądzę aby było gorzej. Inaczej na pewno. Hmm... chyba warto poczekać na lift. Sam teraz mam wątpliwości czy 992Turbo to nie był falstart, jak w 2025 ma być taki przeskok w zwykłym modelu.
|
|
Top |
|
cukin
|
Posted: 16.04.2024, 21:16 |
|
Joined: 17.01.2009 Posts: 217
|
Kune wrote: karup wrote: Tyle wiadomo ws GTS, 911 GTS (C2 / C4), (Coupé, Cabriolet, Targa), 3.6 I B6 t-hybrid (540 KM), Miękka hybryda. Silnik z doładowaniem. Turbina napędzana elektrycznie. Sam w październiku 2023 zamówiłem GTS i już prawdopodobnie auto się nie wyprodukuje....Dylemat, czy brać nowy model zapewne rozstrzygnie się dopiero jak będzie premiera i jakieś pierwsze testy. Nie sądzę aby było gorzej. Inaczej na pewno. Hmm... chyba warto poczekać na lift. Sam teraz mam wątpliwości czy 992Turbo to nie był falstart, jak w 2025 ma być taki przeskok w zwykłym modelu. Ale czy przeskok w dobrą stronę? W mojej ocenie jednej rzeczy której w Turbo/S nie brakuje to na pewno moc.
|
|
Top |
|
cwaniak55
|
Posted: 25.05.2024, 23:25 |
|
Joined: 25.07.2023 Posts: 3
|
Już bliżej niż dalej 28 maja o 15:00 ma się wszystko wyjaśnić. Sam czekam na "nową" konfigurację 4s-a
|
|
Top |
|
Kune
|
Posted: 26.05.2024, 9:22 |
|
Joined: 26.01.2024 Posts: 52
|
cukin wrote: Kune wrote: karup wrote: Tyle wiadomo ws GTS, 911 GTS (C2 / C4), (Coupé, Cabriolet, Targa), 3.6 I B6 t-hybrid (540 KM), Miękka hybryda. Silnik z doładowaniem. Turbina napędzana elektrycznie. Sam w październiku 2023 zamówiłem GTS i już prawdopodobnie auto się nie wyprodukuje....Dylemat, czy brać nowy model zapewne rozstrzygnie się dopiero jak będzie premiera i jakieś pierwsze testy. Nie sądzę aby było gorzej. Inaczej na pewno. Hmm... chyba warto poczekać na lift. Sam teraz mam wątpliwości czy 992Turbo to nie był falstart, jak w 2025 ma być taki przeskok w zwykłym modelu. Ale czy przeskok w dobrą stronę? W mojej ocenie jednej rzeczy której w Turbo/S nie brakuje to na pewno moc. Hmm... czuje się lekko "oszukany" że GTS osiągami wchodzi na teren Turbo. Nie dlatego kupujesz Turbo, żeby GTS'a po programie miał bardzo porównywalne osiągi i to w ramach jeden generacji.
|
|
Top |
|
cukin
|
Posted: 28.05.2024, 0:01 |
|
Joined: 17.01.2009 Posts: 217
|
Kune wrote: cukin wrote: Kune wrote: karup wrote: Tyle wiadomo ws GTS, 911 GTS (C2 / C4), (Coupé, Cabriolet, Targa), 3.6 I B6 t-hybrid (540 KM), Miękka hybryda. Silnik z doładowaniem. Turbina napędzana elektrycznie. Sam w październiku 2023 zamówiłem GTS i już prawdopodobnie auto się nie wyprodukuje....Dylemat, czy brać nowy model zapewne rozstrzygnie się dopiero jak będzie premiera i jakieś pierwsze testy. Nie sądzę aby było gorzej. Inaczej na pewno. Hmm... chyba warto poczekać na lift. Sam teraz mam wątpliwości czy 992Turbo to nie był falstart, jak w 2025 ma być taki przeskok w zwykłym modelu. Ale czy przeskok w dobrą stronę? W mojej ocenie jednej rzeczy której w Turbo/S nie brakuje to na pewno moc. Hmm... czuje się lekko "oszukany" że GTS osiągami wchodzi na teren Turbo. Nie dlatego kupujesz Turbo, żeby GTS'a po programie miał bardzo porównywalne osiągi i to w ramach jeden generacji. Jaki jest sens porównywania fabryki z autem po chipie/modyfikacjach. Zrób chipa w Turbo i masz + 100koni. Różnica jest taka że GTS po chipie to dalej GTS, a Turbo to Turbo.
|
|
Top |
|
Wamet
|
Posted: 28.05.2024, 7:16 |
|
Joined: 18.05.2022 Posts: 255 Location: Bydgoszcz
Club number: 804
|
cukin wrote: Kune wrote: cukin wrote: Kune wrote: karup wrote: Tyle wiadomo ws GTS, 911 GTS (C2 / C4), (Coupé, Cabriolet, Targa), 3.6 I B6 t-hybrid (540 KM), Miękka hybryda. Silnik z doładowaniem. Turbina napędzana elektrycznie. Sam w październiku 2023 zamówiłem GTS i już prawdopodobnie auto się nie wyprodukuje....Dylemat, czy brać nowy model zapewne rozstrzygnie się dopiero jak będzie premiera i jakieś pierwsze testy. Nie sądzę aby było gorzej. Inaczej na pewno. Hmm... chyba warto poczekać na lift. Sam teraz mam wątpliwości czy 992Turbo to nie był falstart, jak w 2025 ma być taki przeskok w zwykłym modelu. Ale czy przeskok w dobrą stronę? W mojej ocenie jednej rzeczy której w Turbo/S nie brakuje to na pewno moc. Hmm... czuje się lekko "oszukany" że GTS osiągami wchodzi na teren Turbo. Nie dlatego kupujesz Turbo, żeby GTS'a po programie miał bardzo porównywalne osiągi i to w ramach jeden generacji. Jaki jest sens porównywania fabryki z autem po chipie/modyfikacjach. Zrób chipa w Turbo i masz + 100koni. Różnica jest taka że GTS po chipie to dalej GTS, a Turbo to Turbo. +1....jest Turbo i długo długo nic....
_________________
Darek
Porsche 911 Turbo S (991.2) Porsche 911 S (997.1) BMW M6 (E63) BMW M3 (F80) BMW M3 (E46) BMW X6M (E71) BMW 550i (F10) BMW 850i (E31) SL500 (R230) Brera 3.2JTS Q4 Coupe Turbo 2.0 16V Corvette LS1 V8
|
|
Top |
|
Arekk
|
Posted: 28.05.2024, 20:02 |
|
Joined: 11.07.2011 Posts: 1542
|
|
Top |
|
cukin
|
Posted: 2.12.2024, 18:54 |
|
Joined: 17.01.2009 Posts: 217
|
|
Top |
|
mgrab
|
Posted: 2.12.2024, 19:11 |
|
Joined: 28.12.2011 Posts: 779
|
Ceny sa b wysokie ale z drugiej strony jak dopakujesz GTS to poziom 1.2M jest nietrudny do osiagniecia…
|
|
Top |
|
cukin
|
Posted: 2.12.2024, 23:42 |
|
Joined: 17.01.2009 Posts: 217
|
Myślę ze trzeba sie na prawde starać żeby wydać te 1.2m za GTS i nie ma zaskoczenia przy odsprzedaży, no chyba ze money no object, ale to wtedy nie patrzy sie na GTSa...
Wracając do GT3 to dla mnie całkiem udany lift, ponoć kolejne bedzie wspomagane hybryda.
|
|
Top |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|
Ostatnie posty forum klubowego
Przyklejone
English information
Ostatnie posty forum PCP
|