Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Username Password Log me on automatically each visit Register

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Post new topic Reply to topic  [ 46 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next
Author Message
Offline
 Post subject: 992.2
PostPosted: 29.10.2023, 14:29 

Joined: 10.12.2019
Posts: 95
Ostatnie foto szpiegowskie z dość kontrowersyjnymi skrzelami w zderzaku.Może się podobać,mam mieszane odczucia.https://evomagazine.pl/aktualnosci/poli ... ci,aid,810
Z innych źródeł można czytać przecieki prosto z działu projektowania i tam przebąkują że jednak 992.2 to dalej spalinówki z mocno przeprojektowanym środkiem(tabletoidoza)za to w 2025r.już na prąd Dają sobie czas aby wszystko zgrać, ale to już wpadnie nowa generacja a nie 992.
Podobno do tego pdk nie da się podłączyć silnika elektrycznego więc pewnie nowa skrzynia,tym samym najlepszy na świecie automat przejdzie do historii.
Jak będzie zobaczymy,za kilka miesięcy ma się pojawić fl.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
 Post subject: Re: 992.2
PostPosted: 30.10.2023, 13:41 

Joined: 17.01.2009
Posts: 217
W tym linku dodatkowo jest wersja z aerokitem, więc jest nadzieja, że wersja normalna będzie lepiej wyglądać. Pionowe skrzela pewnie niestety pozostaną. Osobiście nie jestem też fanem zintegrowanych kierunkowskazów. Kwestia gustu.

Do kiedy będzie produkowana wersja 992.2? Kolejny model po nim pozostanie dalej spalinowy(hybrydowy)?


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
 Post subject: Re: 992.2
PostPosted: 11.04.2024, 23:23 

Joined: 16.08.2022
Posts: 61
Przydałyby się jakieś nowe informacje, szczególnie o silniku w GTS, prezentacja będzie w maju?


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
 Post subject: Re: 992.2
PostPosted: 12.04.2024, 13:08 

Joined: 11.10.2021
Posts: 117
Location: Bełchatów
Club number: 760
Tyle wiadomo ws GTS, 911 GTS (C2 / C4), (Coupé, Cabriolet, Targa), 3.6 I B6 t-hybrid (540 KM), Miękka hybryda. Silnik z doładowaniem. Turbina napędzana elektrycznie.
Sam w październiku 2023 zamówiłem GTS i już prawdopodobnie auto się nie wyprodukuje....Dylemat, czy brać nowy model zapewne rozstrzygnie się dopiero jak będzie premiera i jakieś pierwsze testy. Nie sądzę aby było gorzej. Inaczej na pewno.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
 Post subject: Re: 992.2
PostPosted: 12.04.2024, 13:32 
User avatar

Joined: 18.05.2022
Posts: 255
Location: Bydgoszcz
Club number: 804
Mocy troszkę więcej, wagi troszkę więcej...Ze startu i na prostej będzie nieco lepiej, na zakrętach w torowej jeździe zapewne nieco wolniej...Generalnie Porsche da radę...

Nowego turbusia S 992.2 z hybrydą chętnie potestuję, może przytulę na okrągłe urodzinki...POWER IS THE KING cytując Clarksona ;-)




_________________

Darek

Porsche 911 Turbo S (991.2)
Porsche 911 S (997.1)
BMW M6 (E63)
BMW M3 (F80)
BMW M3 (E46)
BMW X6M (E71)
BMW 550i (F10)
BMW 850i (E31)
SL500 (R230)
Brera 3.2JTS Q4
Coupe Turbo 2.0 16V
Corvette LS1 V8


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
 Post subject: Re: 992.2
PostPosted: 12.04.2024, 13:42 

Joined: 16.08.2022
Posts: 61
To będziesz musiał jeszcze dłużej poczekać, bo 992.2 do odbioru mają być na początku przyszłego roku z tego co pytałem.
karup wrote:
Tyle wiadomo ws GTS, 911 GTS (C2 / C4), (Coupé, Cabriolet, Targa), 3.6 I B6 t-hybrid (540 KM), Miękka hybryda. Silnik z doładowaniem. Turbina napędzana elektrycznie.
Sam w październiku 2023 zamówiłem GTS i już prawdopodobnie auto się nie wyprodukuje....Dylemat, czy brać nowy model zapewne rozstrzygnie się dopiero jak będzie premiera i jakieś pierwsze testy. Nie sądzę aby było gorzej. Inaczej na pewno.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
 Post subject: Re: 992.2
PostPosted: 12.04.2024, 13:44 

Joined: 16.08.2022
Posts: 61
Strzelam, że to będą 40 urodzinki?
Wamet wrote:
Mocy troszkę więcej, wagi troszkę więcej...Ze startu i na prostej będzie nieco lepiej, na zakrętach w torowej jeździe zapewne nieco wolniej...Generalnie Porsche da radę...

Nowego turbusia S 992.2 z hybrydą chętnie potestuję, może przytulę na okrągłe urodzinki...POWER IS THE KING cytując Clarksona ;-)


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
 Post subject: Re: 992.2
PostPosted: 12.04.2024, 14:12 

Joined: 11.10.2021
Posts: 117
Location: Bełchatów
Club number: 760
sapero wrote:
To będziesz musiał jeszcze dłużej poczekać, bo 992.2 do odbioru mają być na początku przyszłego roku z tego co pytałem.
karup wrote:
Tyle wiadomo ws GTS, 911 GTS (C2 / C4), (Coupé, Cabriolet, Targa), 3.6 I B6 t-hybrid (540 KM), Miękka hybryda. Silnik z doładowaniem. Turbina napędzana elektrycznie.
Sam w październiku 2023 zamówiłem GTS i już prawdopodobnie auto się nie wyprodukuje....Dylemat, czy brać nowy model zapewne rozstrzygnie się dopiero jak będzie premiera i jakieś pierwsze testy. Nie sądzę aby było gorzej. Inaczej na pewno.

Spokojnie mam czym jeździć 992S🥹mogę poczekać


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
 Post subject: Re: 992.2
PostPosted: 12.04.2024, 15:12 

Joined: 16.08.2022
Posts: 61
To rzeczywiście nie ma pośpiechu.
Kupowałeś S, jak jeszcze nie było GTS, że chciałeś zmienić?
Zastanawiałem się między S, a GTS i spodobał mi się bardziej GTS,
choć jakbym nie miał wyboru to z S też byłbym zadowolony.

karup wrote:
sapero wrote:
To będziesz musiał jeszcze dłużej poczekać, bo 992.2 do odbioru mają być na początku przyszłego roku z tego co pytałem.
karup wrote:
Tyle wiadomo ws GTS, 911 GTS (C2 / C4), (Coupé, Cabriolet, Targa), 3.6 I B6 t-hybrid (540 KM), Miękka hybryda. Silnik z doładowaniem. Turbina napędzana elektrycznie.
Sam w październiku 2023 zamówiłem GTS i już prawdopodobnie auto się nie wyprodukuje....Dylemat, czy brać nowy model zapewne rozstrzygnie się dopiero jak będzie premiera i jakieś pierwsze testy. Nie sądzę aby było gorzej. Inaczej na pewno.

Spokojnie mam czym jeździć 992S🥹mogę poczekać


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
 Post subject: Re: 992.2
PostPosted: 12.04.2024, 17:44 

Joined: 11.10.2021
Posts: 117
Location: Bełchatów
Club number: 760
W sumie to sam nie wiem, ale chyba GTS był poza zasięgiem finansowym i dłuższy czas oczekiwania był. Z S jestem zadowolony i chciałem zmienić tylko dlatego żeby mieć bardziej odważną konfigurację i aero. Jak nie będzie GTS to nie będę płakał. Zostawię sobie 992 S albo wezmę nowy model w GTSie albo skłonię się ku Turbo…


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
 Post subject: Re: 992.2
PostPosted: 15.04.2024, 21:09 

Joined: 26.01.2024
Posts: 52
karup wrote:
Tyle wiadomo ws GTS, 911 GTS (C2 / C4), (Coupé, Cabriolet, Targa), 3.6 I B6 t-hybrid (540 KM), Miękka hybryda. Silnik z doładowaniem. Turbina napędzana elektrycznie.
Sam w październiku 2023 zamówiłem GTS i już prawdopodobnie auto się nie wyprodukuje....Dylemat, czy brać nowy model zapewne rozstrzygnie się dopiero jak będzie premiera i jakieś pierwsze testy. Nie sądzę aby było gorzej. Inaczej na pewno.

Hmm... chyba warto poczekać na lift. Sam teraz mam wątpliwości czy 992Turbo to nie był falstart, jak w 2025 ma być taki przeskok w zwykłym modelu.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
 Post subject: Re: 992.2
PostPosted: 16.04.2024, 21:16 

Joined: 17.01.2009
Posts: 217
Kune wrote:
karup wrote:
Tyle wiadomo ws GTS, 911 GTS (C2 / C4), (Coupé, Cabriolet, Targa), 3.6 I B6 t-hybrid (540 KM), Miękka hybryda. Silnik z doładowaniem. Turbina napędzana elektrycznie.
Sam w październiku 2023 zamówiłem GTS i już prawdopodobnie auto się nie wyprodukuje....Dylemat, czy brać nowy model zapewne rozstrzygnie się dopiero jak będzie premiera i jakieś pierwsze testy. Nie sądzę aby było gorzej. Inaczej na pewno.

Hmm... chyba warto poczekać na lift. Sam teraz mam wątpliwości czy 992Turbo to nie był falstart, jak w 2025 ma być taki przeskok w zwykłym modelu.

Ale czy przeskok w dobrą stronę? W mojej ocenie jednej rzeczy której w Turbo/S nie brakuje to na pewno moc.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
 Post subject: Re: 992.2
PostPosted: 25.05.2024, 23:25 

Joined: 25.07.2023
Posts: 3
Już bliżej niż dalej 28 maja o 15:00 ma się wszystko wyjaśnić. Sam czekam na "nową" konfigurację 4s-a


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
 Post subject: Re: 992.2
PostPosted: 26.05.2024, 9:22 

Joined: 26.01.2024
Posts: 52
cukin wrote:
Kune wrote:
karup wrote:
Tyle wiadomo ws GTS, 911 GTS (C2 / C4), (Coupé, Cabriolet, Targa), 3.6 I B6 t-hybrid (540 KM), Miękka hybryda. Silnik z doładowaniem. Turbina napędzana elektrycznie.
Sam w październiku 2023 zamówiłem GTS i już prawdopodobnie auto się nie wyprodukuje....Dylemat, czy brać nowy model zapewne rozstrzygnie się dopiero jak będzie premiera i jakieś pierwsze testy. Nie sądzę aby było gorzej. Inaczej na pewno.

Hmm... chyba warto poczekać na lift. Sam teraz mam wątpliwości czy 992Turbo to nie był falstart, jak w 2025 ma być taki przeskok w zwykłym modelu.

Ale czy przeskok w dobrą stronę? W mojej ocenie jednej rzeczy której w Turbo/S nie brakuje to na pewno moc.

Hmm... czuje się lekko "oszukany" że GTS osiągami wchodzi na teren Turbo. Nie dlatego kupujesz Turbo, żeby GTS'a po programie miał bardzo porównywalne osiągi i to w ramach jeden generacji.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
 Post subject: Re: 992.2
PostPosted: 28.05.2024, 0:01 

Joined: 17.01.2009
Posts: 217
Kune wrote:
cukin wrote:
Kune wrote:
karup wrote:
Tyle wiadomo ws GTS, 911 GTS (C2 / C4), (Coupé, Cabriolet, Targa), 3.6 I B6 t-hybrid (540 KM), Miękka hybryda. Silnik z doładowaniem. Turbina napędzana elektrycznie.
Sam w październiku 2023 zamówiłem GTS i już prawdopodobnie auto się nie wyprodukuje....Dylemat, czy brać nowy model zapewne rozstrzygnie się dopiero jak będzie premiera i jakieś pierwsze testy. Nie sądzę aby było gorzej. Inaczej na pewno.

Hmm... chyba warto poczekać na lift. Sam teraz mam wątpliwości czy 992Turbo to nie był falstart, jak w 2025 ma być taki przeskok w zwykłym modelu.

Ale czy przeskok w dobrą stronę? W mojej ocenie jednej rzeczy której w Turbo/S nie brakuje to na pewno moc.

Hmm... czuje się lekko "oszukany" że GTS osiągami wchodzi na teren Turbo. Nie dlatego kupujesz Turbo, żeby GTS'a po programie miał bardzo porównywalne osiągi i to w ramach jeden generacji.


Jaki jest sens porównywania fabryki z autem po chipie/modyfikacjach. Zrób chipa w Turbo i masz + 100koni. Różnica jest taka że GTS po chipie to dalej GTS, a Turbo to Turbo.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
 Post subject: Re: 992.2
PostPosted: 28.05.2024, 7:16 
User avatar

Joined: 18.05.2022
Posts: 255
Location: Bydgoszcz
Club number: 804
cukin wrote:
Kune wrote:
cukin wrote:
Kune wrote:
karup wrote:
Tyle wiadomo ws GTS, 911 GTS (C2 / C4), (Coupé, Cabriolet, Targa), 3.6 I B6 t-hybrid (540 KM), Miękka hybryda. Silnik z doładowaniem. Turbina napędzana elektrycznie.
Sam w październiku 2023 zamówiłem GTS i już prawdopodobnie auto się nie wyprodukuje....Dylemat, czy brać nowy model zapewne rozstrzygnie się dopiero jak będzie premiera i jakieś pierwsze testy. Nie sądzę aby było gorzej. Inaczej na pewno.

Hmm... chyba warto poczekać na lift. Sam teraz mam wątpliwości czy 992Turbo to nie był falstart, jak w 2025 ma być taki przeskok w zwykłym modelu.

Ale czy przeskok w dobrą stronę? W mojej ocenie jednej rzeczy której w Turbo/S nie brakuje to na pewno moc.

Hmm... czuje się lekko "oszukany" że GTS osiągami wchodzi na teren Turbo. Nie dlatego kupujesz Turbo, żeby GTS'a po programie miał bardzo porównywalne osiągi i to w ramach jeden generacji.


Jaki jest sens porównywania fabryki z autem po chipie/modyfikacjach. Zrób chipa w Turbo i masz + 100koni. Różnica jest taka że GTS po chipie to dalej GTS, a Turbo to Turbo.


+1....jest Turbo i długo długo nic....




_________________

Darek

Porsche 911 Turbo S (991.2)
Porsche 911 S (997.1)
BMW M6 (E63)
BMW M3 (F80)
BMW M3 (E46)
BMW X6M (E71)
BMW 550i (F10)
BMW 850i (E31)
SL500 (R230)
Brera 3.2JTS Q4
Coupe Turbo 2.0 16V
Corvette LS1 V8


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
 Post subject: Re: 992.2
PostPosted: 28.05.2024, 20:02 

Joined: 11.07.2011
Posts: 1542
https://m.youtube.com/watch?v=5bfGgpSIg0Y


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
 Post subject: Re: 992.2
PostPosted: 2.12.2024, 18:54 

Joined: 17.01.2009
Posts: 217
992.2 GT3 już w polskim konfiguratorze. 1.1m baza :shock:

1.2m konfiguracja pod siebie https://porsche-code.com/PSPIYB86


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
 Post subject: Re: 992.2
PostPosted: 2.12.2024, 19:11 

Joined: 28.12.2011
Posts: 779
Ceny sa b wysokie ale z drugiej strony jak dopakujesz GTS to poziom 1.2M jest nietrudny do osiagniecia…


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
 Post subject: Re: 992.2
PostPosted: 2.12.2024, 23:42 

Joined: 17.01.2009
Posts: 217
Myślę ze trzeba sie na prawde starać żeby wydać te 1.2m za GTS i nie ma zaskoczenia przy odsprzedaży, no chyba ze money no object, ale to wtedy nie patrzy sie na GTSa...

Wracając do GT3 to dla mnie całkiem udany lift, ponoć kolejne bedzie wspomagane hybryda.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 46 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
Ostatnie posty forum klubowego








Przyklejone




English information
Ostatnie posty forum PCP