|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 3 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
SF007
|
Napisane: 1.02.2025, 21:33 |
|
Dołączył: 2.03.2024 Posty: 6
|
Jakie macie doświadczenia w użytkowaniu GT3 bez liftu przedniej osi? Jak z użytkowaniem na co dzień? Jak w porównaniu do innych aut np. 911 GTS, 718 Cayman GT4, GT4RS, 718 Cayman GTS? Dzięki z góry za wasze opinie.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
|
|
Góra |
|
Kune
|
Napisane: wczoraj, 17:18 |
|
Dołączył: 26.01.2024 Posty: 48
|
Moim zdaniem LIFT przy każdym aucie tego typu jest pomocny, tym bardziej że można sobie pozwolić na niższe, od fabrycznego zawieszenie. Bez znaczenia czy to Porsche czy Ferrari czy Lambo - moim zdaniem LIFT na +, chyba że ktoś jest jakiśmy torowym purystą i zmienia to charakterystykę zawieszenia dyskwalifikując LIFT.
|
|
Góra |
|
Krzysiek (Poznań)
|
Napisane: wczoraj, 21:45 |
|
Dołączył: 26.11.2021 Posty: 78
Nr klubowicza: 785
|
Nie wyobrażam sobie bez liftu, w mieście? Podziemne garaże? Na torze oczywiscie. Na co dzien Nie. Wiem, że Porsche Szczecin sprzedaje nowe GT3 bez liftu. Odradzam - choć chyba można to dołożyć. Widzialem na Renliscie
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 3 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|