Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Poszukuje 987 S
PostNapisane: 4.05.2018, 16:15 

Witam wszystkich
Rozpoczynam poszukiwania Boxster S 987 , budżet ok 100tys.
Jestem nowicjuszem w temacie
Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki
Który rocznik , czy to ma znaczenie ?
Który silnik ma najmniej usterek ?
Czy warto interesować się autami z USA ?
Która która skrzynia , czy lepiej manual (tu można przekraczać obroty i katować silnik ) , czy automat ( trwałość skrzyni ?? )

Z góry dzięki za porady

PS. Czy ktoś może oglądał poniższe 3 egzemplarze czy warto się nimi zainteresować ?

https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-b ... b55ae22ce3

PostNapisane: 4.05.2018, 22:49 

Z tego co wiem to silniki po lifcie (modelowo 2008) powinny być bardziej wytrzymałe.
Automat czy manual to kwestia Twojej preferencji, ale przed liftem (gdzie weszło PDK) będzie wolnieszy w automacie (co mi osobiście nie przeszkadza, ale sporo osób powie Ci co innego).
Z tych co pokazałeś, to ten z Bydgoszczy wygląda super. Cena ok (jeszcze do negocjacji) i ma chrono sport (fajny dodatek). Ja bym go na Twoim miejscu sprawdził i jeśli jest wszystko ok to brał. Jedyne co mi się na pierwszy rzut oka w nim nie podoba, to nudny kolor. Ale u nas Ciężko o coś nie ze skali szarości.

PostNapisane: 5.05.2018, 10:19 

Ja też bym oglądał tego z Bydgoszczy.

Z USA prawie wszystkie auta trafiają po szkodach/niesprawne. Chociaż w latach zwłaszcza 2004-2008 sporo aut salonowych było ściąganych do polski z uwagi na kurs zielonego. Jako plus można zamówić raport i jakkolwiek sprawdzić stan. Minus licznik "analogowy" masz w milach, co dla wielu osób na wstępie dyskwalifikuje egzemplarz do oglądania.