Wiemy jaka jest sytuacja z 996.
Generalnie najmniej pożądany model Porsche 911:
- pierwszy water cooled;
- światła;
- IMS / RMS;
- wnętrze;
- liczba wyprodukowanych egzemplarzy znacznie większa niż poprzedników (176k sztuk)
Oczywiście powyższe jest odzwierciedlone w cenie.
Z drugiej strony w czasie gdy samochód wchodził na rynek zdobywał rewelacyjne recenzje... i ciągle w prasie eksperckiej uznawany jest za rewelacyjny samochód.
Generalnie, patrząc historycznie, modele 4s / Turbo / GTx trzymały wartość, aby w końcu zacząć rosnąć.
964 też jeszcze jakiś czas temu nie było ulubieńcem mas... teraz trudno znaleźć coś w dobrym stanie poniżej 40k EUR;
Jakie są wasze opinie o utrzymywaniu a późiej potenicjale wzrostu wartości 996, a w szczególności 4s (coupe)?
Samochód przez poszerzony tył to chyba jedna z najlepiej wyglądających 911. Do tego miał właściwie pełne wyposażenie w standardzie. Cena już teraz mocno róźni się od standardowych C2 i C4 (ok. 30k EUR).
Wyprodukowano ich 17k sztuk w stosunku do 7k sztuk 993 4s.
Wydaje mi się, że to może być świetne auto dla fun-u z jednej strony, z drugiej trzymające wartość (przecież chyba już nie może bardziej spaść?).
Chociaż jak wpłynie na ceny 996, spadające już 997?
tak dla otwartej dyskusji..
Pozdro
|