Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 22.01.2014, 11:29 

Dołączył: 1.04.2012
Posty: 55
Wiemy jaka jest sytuacja z 996.
Generalnie najmniej pożądany model Porsche 911:
- pierwszy water cooled;
- światła;
- IMS / RMS;
- wnętrze;
- liczba wyprodukowanych egzemplarzy znacznie większa niż poprzedników (176k sztuk)

Oczywiście powyższe jest odzwierciedlone w cenie.

Z drugiej strony w czasie gdy samochód wchodził na rynek zdobywał rewelacyjne recenzje... i ciągle w prasie eksperckiej uznawany jest za rewelacyjny samochód.

Generalnie, patrząc historycznie, modele 4s / Turbo / GTx trzymały wartość, aby w końcu zacząć rosnąć.
964 też jeszcze jakiś czas temu nie było ulubieńcem mas... teraz trudno znaleźć coś w dobrym stanie poniżej 40k EUR;

Jakie są wasze opinie o utrzymywaniu a późiej potenicjale wzrostu wartości 996, a w szczególności 4s (coupe)?
Samochód przez poszerzony tył to chyba jedna z najlepiej wyglądających 911. Do tego miał właściwie pełne wyposażenie w standardzie. Cena już teraz mocno róźni się od standardowych C2 i C4 (ok. 30k EUR).

Wyprodukowano ich 17k sztuk w stosunku do 7k sztuk 993 4s.

Wydaje mi się, że to może być świetne auto dla fun-u z jednej strony, z drugiej trzymające wartość (przecież chyba już nie może bardziej spaść?).
Chociaż jak wpłynie na ceny 996, spadające już 997?

tak dla otwartej dyskusji..

Pozdro


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum