Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 15.06.2014, 21:39 

Dołączył: 14.09.2008
Posty: 308
Znalazłem kolejny artykuł który utwierdza mnie w przekonaniu…

http://www.autokrata.pl/testy/porsche-9 ... imy_a21156

Miłej lektury i Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.06.2014, 17:42 

Dołączył: 2.08.2010
Posty: 335
bardzo dobry artykuł

mój ulubiony fragment to:

"Plusem umiejscowienia silnika na tylnej osi jest niesamowita trakcja. Na wyjściu z zakrętu gaz można wcisnąć dużo wcześniej niż w jakimkolwiek innym samochodzie z silnikiem z przodu. Jeśli mowa o wersji z napędem na 4 koła – wcześniej niż w jakimkolwiek innym samochodzie w ogóle."


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.06.2014, 17:49 
Avatar użytkownika

Dołączył: 3.03.2009
Posty: 2284
Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
szpaku napisał(a):
bardzo dobry artykuł

mój ulubiony fragment to:

"Plusem umiejscowienia silnika na tylnej osi jest niesamowita trakcja. Na wyjściu z zakrętu gaz można wcisnąć dużo wcześniej niż w jakimkolwiek innym samochodzie z silnikiem z przodu. Jeśli mowa o wersji z napędem na 4 koła – wcześniej niż w jakimkolwiek innym samochodzie w ogóle."


Taaaak szczególnie zalecana technika w modelach 930 i 965 :D




_________________

-http://classic911.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum