Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 3.01.2010, 12:44 

Dołączył: 2.01.2010
Posty: 29
Witam,

Jako, ze to moj pierwszy post na forum - Witam Wszystkich ! Pewnie z niektorymi poznalem sie osobiscie na roznych pojezdzawkach... 8)

Jakos ostatnio natchnelo mnie na Porsche 911 a jako ze przed zakupem lubie pogmerac i poczytac stad moja rejestracja tutaj. Zakup nie nastapi raczej bardzo szybko - jest to kwestia 1-1,5 roku ale chce sie przygotowac :D

Bede wdzieczny wszystkim za okazana pomoc i wyrozumialosc - szczegolnie na poczatki, gdyz temat Porsche jest mi na razie zupelnie obcy.

Na ta chwile w kregu moich zainteresowac jest model 911 (997)...

Pozdrawiam,
Artur


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.01.2010, 12:50 

Dołączył: 4.04.2009
Posty: 579
A witamy witamy
no i bardzo dobry wybór cię czeka :)

P.S Świetny ten twój "traktor"


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.01.2010, 13:12 

Dołączył: 2.01.2010
Posty: 29
:lol: "traktora" juz nie mam teraz jest niebieska Nka... ale planuje sprzedac


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.01.2010, 13:29 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2932
Celuj w S-kę lub 4s :)
Powodzenia!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.01.2010, 17:32 
Klubowicz

Dołączył: 15.08.2007
Posty: 2915
witaj!
kupuj porsche i wpadaj na zloty rowniez z kamera bo całkiem fajnie je montujesz (black tractor):)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.01.2010, 18:54 

Dołączył: 10.04.2008
Posty: 1899
997 4S to też mój typ i najrozsądniejszy plan zarazem. :D
Powodzenia! 8)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.01.2010, 19:28 

Dołączył: 2.01.2010
Posty: 29
montaz filmu to dzielo kolegi - jemu naleza sie gratulacje, z Subaru raczej nie zrezygnuje, Porsche to bedzie jesli juz dodatkowe auto :roll:

zakup pewnie chwile mi zajmie wiec poki co wpadajcie na imprezy oragnizowane przez klub Subaru (albo Ulez przez Wrobla) - jestem tam dosc czesto to sobie pojezdzimy...

przy okazji kilka pytan - jesl w nie wlasciwym miejscu przepraszam :oops: :

- co w 997 odroznia "S" od nie "S" (oprocz silnika)?

- jak spisuje sie naped 4/4S? czy jest tak dobry jak w Subaru :-)? pewnie glosow bedzie tyle ile wypowiedzi... konserwatysci stwierdza pewnie, ze tylko RWD i tylko silnik chlodzony powietrzem...

- nigdy nie myslalem o automacie ale jak poczytalem i obejrzalem co nieco na temat PDK to zaczynam sie wahac... (tiptronic zdecydowanie odpada), od kiedy jest montowane PDK?

z gory dzieki za pierwsza garsc odpowiedzi :!:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.01.2010, 20:58 

Dołączył: 22.04.2008
Posty: 132
Bunch napisał(a):
- co w 997 odroznia "S" od nie "S" (oprocz silnika)?

Lepsze hamulce (czerwone, bądź żółte jeśli ma ceramikę), poczwórny wydech i to, że często wersję S na rynku wtórnym posiadają ciekawsze/bogatsze konfiguracje :)

Bunch napisał(a):
- nigdy nie myslalem o automacie ale jak poczytalem i obejrzalem co nieco na temat PDK to zaczynam sie wahac... (tiptronic zdecydowanie odpada), od kiedy jest montowane PDK?

Od 2008 roku kiedy miał miejsce face lifting ;)
Nie wiem jak działa Tiptronic w 997, ale w 996 nie najlepiej...

Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.01.2010, 21:04 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
w 997 S oprócz mocy są w standardzie xenony i aktywne zawieszenie PASM, możliwe że jeszcze coś ale nie pamiętam

a jak dla mnie to tiptronic działa bardzo dobrze, tylko auto musi mieć pakiet sportchrono

jeśli chodzi o napęd 4S to generalnie jak dla mnie jest ok ale jeśli miałbym kupować kolejne auto z myśla o sportowych pojeżdzawkach do kupiłbym S. jest jeszcze taka różnica że 4S ma lepsze hamulce niż S i zawias (podobno) ten co w turbo


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.01.2010, 21:36 

Dołączył: 2.01.2010
Posty: 29
czyli rzeczywiscie chyba w kregu zainteresowan pozostaje "S"... terez pytanie czy RWD czy 4S... :)

jak sprawuje sie naped 4x4 w Porsche? wiem, ze przednia os dostaje od 5-35% mocy ale jak to wyglada w praktyce? wiem, ze to troche jak dyskusja ze slepym o kolorach ale moze ktos bedzie w stanie opisac mocne/slabe strony

co do hamulcow/zawieszenie w wersji S czy 4S to nawet jak by sie stalo ze sa za slabe to mam dostep do dobrych czesci w dobrych cenach wiec cos tam sie wymieni jak bedzie trzeba 8)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.01.2010, 22:14 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
4S jest bardziej podsterownym autem i drze mocno przednie opony.
jest też widocznie wolniejsza od S na suchym torze ale jak jeździliśmy po mokrym to potrafi pokazać swoje zalety


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.01.2010, 23:54 

Dołączył: 14.01.2010
Posty: 264
Lokalizacja: Katowice
Nr klubowicza: 221
Witaj jestem tu nowy ale jezdzile troche roznymi modelami Porsche i widzac twoje zainteresowanie radzilbym S lub 4S ale w manualu :D

chyba ze GT3 :D :D Goraco polecam jezdzilem :D :D inna bajka

Pozdrawiam RaFFi


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.01.2010, 20:06 

Dołączył: 9.12.2009
Posty: 30
Niewątpliwą zaletą jest to , że 4 koła Cię "wyciągną" prawie z każdej sytuacji.

Ciężko, przynajmniej mnie, na suchej drodze wejść bokiem w zakręt - na mokrej jest zdecydowanie łatwiej;-)

Kolejna sprawa - mam automat/tiptronic - z miejsca rusza bez najmniejszego boksowania kół - natychmiast jak wciśniesz pedał gazu.
Jak dotychczas miałem problem tylko z najnowszym mpower - ale przy 260 został w tyle - w Niemczech oczywicie;-)

Minusem jest to, że powinieneś/najlepiej by było mieć te same opony na 4 kołach - czyli zmieniasz kapcie to od razu 4.

Polecam w każdym bądź razie.

W jeżdzie codziennej nie zauważyłem, żeby się ścierały mocniej przednie opony - mam pzero.

996 4s;-)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.01.2010, 20:09 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
wg mnie 4S z manualem to porażka, manual nadaje się do S
jeśli chodzi o nienormalną jazdę to przody są łyse 2x wcześniej niż tyły w 4S :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.01.2010, 20:58 

Dołączył: 18.01.2009
Posty: 127
Bunch ziomus ja mam 993C4 i możemy się gdzieś umówic na przejażdźkę w Wawie :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum