Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 19.02.2011, 16:58 

Dołączył: 19.02.2011
Posty: 139
Witam wszystkich i pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.02.2011, 19:21 

Dołączył: 19.02.2011
Posty: 139
W sumie to zapomnialem o najwazniejszym, chce kupic 911 w gre wchodzi 4S lub Turbo, co proponujecie za i przeciw ktoremu. Turbo podoba mi sie najbardziej ale jest dla mnie jeden problem, dzwiek, wedlog mnie nie brzmi tak dobrze jak zwykla 911.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.02.2011, 19:33 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5188
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Hej,

Skoro nie piszesz z jakich lat to zapewne 997 :D
To trochę inne auta, można by powiedzieć że na początek "wystarczy" 4S,
ale może masz apetyt na duże moce i trzeba turbiny. 4S z PDK powinna
dać Ci dużo frajdy ;)




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.02.2011, 20:13 

Dołączył: 19.02.2011
Posty: 139
Chodzi o 997 z 2008 roku, mam tez problem z wyborem skrzyni, niby PDK jest fajna szybko zmienia biegi itd ale, to co mnie denerwuje to brak mozliwosci redukcji w momencie ktorym ja chce a dokladnie przy wysokich obrotach. Jezdzilem nowym Turbo z ta skrzynia i troche marudzilem sprzedawcy Porsche od Lellka. Facet mowil ze jestem pierwszym ktory ma jakies obiekcje.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.02.2011, 20:30 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1897
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 062
Absolutnie auto z PDK jeśli do różnego użytkowania, jeśli nie miałeś jeszcze 911 - ki to wystarczy 4S, jeśli miałeś to oczywiście Turbo.
Jeśli chcesz głównie jeździć na torze i próbach sportowych to radzę jednak manual.




_________________

Staszek


958


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.02.2011, 0:28 

Dołączył: 28.08.2007
Posty: 522
Opole pozdrawia Opole ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.02.2011, 1:24 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
stach napisał(a):
Absolutnie auto z PDK jeśli do różnego użytkowania, jeśli nie miałeś jeszcze 911 - ki to wystarczy 4S, jeśli miałeś to oczywiście Turbo.
Jeśli chcesz głównie jeździć na torze i próbach sportowych to radzę jednak manual.

A ja uważam ze jak chcesz jeździć na torze i próbach sportowych to zdecydowanie bierz PDK! Tyle ze nie 4S a S!
W opcji sport plus i na aitomacie nie musisz redukować na niższy bieg żeby uzyskać większy ciąg bo własnie juz tam jesteś. Ale jak przelaczysz sie na manual shift to nie ma żadnego problemu żeby to osiągnąć samemu.
Chyba w tych testach coś ci nie wyszło.




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.02.2011, 11:02 

Dołączył: 19.02.2011
Posty: 139
Dalsza dyskusja
http://porscheclub.home.pl/forum/viewtopic.php?t=5499


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum