Autor |
Wiadomość |
Mata
|
Napisane: 25.07.2021, 1:20 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
@Duke Może moje 968 cabrio Cię zainteresuje? Śmiem twierdzić z cała stanowczością, że lepszego egzemplarza w Polsce, a może i w tej części Europy nie znajdziesz post235951.html?hilit=Sprzedam%20968%20Cabrio#p235951Pozdrawiam serdecznie Mata
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
Kubuś72
|
Napisane: 29.07.2021, 23:21 |
|
Dołączył: 6.10.2013 Posty: 802
|
|
Góra |
|
Duke
|
Napisane: 29.07.2021, 23:27 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 2057
|
Już nie dobijaj człowieka na głodzie Porsche Żartuję, świetne fotki, proszę o więcej śliczne auto, mam nadzieję, że je spotkam kiedyś w okolicy.
|
|
Góra |
|
Kubuś72
|
Napisane: 30.07.2021, 6:48 |
|
Dołączył: 6.10.2013 Posty: 802
|
Fotki już z Wawy od nowego właściciela , nie mam więcej. Wysłane z mojego M2007J17G przy użyciu Tapatalka
|
|
Góra |
|
Duke
|
Napisane: 31.08.2021, 8:29 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 2057
|
Podbijam, bo co obejrzałem, to jest do gruntownego remontu, bądź na części .
|
|
Góra |
|
Duke
|
Napisane: 31.08.2021, 10:41 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 2057
|
dpz napisał(a): USA też są fajne Mają swoich fanów i to jest fajne, ale ja tylko RoW i tylko S2 (i tylko manual, choć innych S2 nie było). Natomiast niestety mam wrażenie, że kultura techniczna leży w naszym kraju i to nawet nie chodzi o $ chyba, tylko o mentalność. Ewentualnie każdy wie co ma, ale z twarzą pokerzysty szuka frajera, ja tak nie potrafię Na przykład dziś ktoś nazwał wyjęcie 2 świec rewizją silnika... jak to jest rewizja silnika w PL, to ja się nie dziwię czemu tyle gruzów.
|
|
Góra |
|
dpz
|
Napisane: 31.08.2021, 11:55 |
|
Dołączył: 2.11.2015 Posty: 57
|
no niestety nie jest lekko tym bardziej jak chce się konkretny model kupić itd. ja tam ze swojego zwykłego 944 jestem mega zadowolony można powiedzieć że jest po full renowacji, mechanicznej, lakierniczej itd nie było oszczędzenia pomimo że to USA wiem jedno, drugiego takiego nie znajdę chyba że cofnął bym się do 1984 roku bez obaw mogę sobie robić trasy po 700km jednego dnia
|
|
Góra |
|
Duke
|
Napisane: 31.08.2021, 12:17 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 2057
|
dpz napisał(a): no niestety nie jest lekko tym bardziej jak chce się konkretny model kupić itd. ja tam ze swojego zwykłego 944 jestem mega zadowolony można powiedzieć że jest po full renowacji, mechanicznej, lakierniczej itd nie było oszczędzenia pomimo że to USA wiem jedno, drugiego takiego nie znajdę chyba że cofnął bym się do 1984 roku bez obaw mogę sobie robić trasy po 700km jednego dnia To jeżeli jesteś z niego zadowolony to trzymaj, super sprawa i dobra robota, gratulacje
|
|
Góra |
|
dpz
|
Napisane: 31.08.2021, 12:31 |
|
Dołączył: 2.11.2015 Posty: 57
|
a dzięki zostaję ze mną do końca tak samo jak 924 najgorsze jest to że szukam kolejnego podobnie jak Ty S2 or Turbo
|
|
Góra |
|
Duke
|
Napisane: 31.08.2021, 12:38 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 2057
|
Nie mialem okazji jeździć 944 Turbo, jechałem tylko jako pasażer podczas autocrossu(jazda na czas) w 997 Turbo i byłem zawiedziony turbodziurą. Jak się turbo rozkręciło to potwór, ale najpierw długo długo nic i zaraz trzeba było hamować. Kiedyś 997 Turbo to było moje auto marzeń.
Naczytałem się też na amerykańskich forach, że do 4 tys. obrotów w 944 Turbo nic się nie dzieje i auto się wlecze, muszę się przejechać 944 Turbo, może nie jest tak źle. Teraz mam w aucie kompresor i on rwie od razu brutalnie, nie wiem czemu Porsche nie poszło tą drogą szczerze mówiąc. Kojarzę też, że ktoś na forum ma 993 z kompresorem, to musi super zasuwać, przypuszczam, że daje więcej przyjemności z jazdy od 993 Turbo.
|
|
Góra |
|
Cichy
|
Napisane: 31.08.2021, 20:14 |
|
Dołączył: 10.05.2007 Posty: 487
|
To chyba jechałeś popsutym 997TT... Zdrowe 944T od 3000obr ma pełne doładowanie więc mądrze dobierając przełożenie nie ma LAG'a. A nie zmieniając prawie nic bez problemu robisz 280-300koni przy 1-1.2bara, a dalej z takiem doładowaniem to jest mega bezpieczne dla silnika. P.S. Silnik 3.0 S2 jest też mega i naprawde daje dużo FUNu np seryjny boxster S 986 z kreski do 200 jedzie słabiej. Seryjne 944T 220ps też dostaje. Wiadomo wolnossak nie daje prawie żadnych możliwości zwiększenia mocy a tj pisalem 2.5T jest wrecz pancerny i przyjmuje prawie wszystko.
|
|
Góra |
|
Duke
|
Napisane: 1.09.2021, 9:48 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 2057
|
Cichy napisał(a): To chyba jechałeś popsutym 997TT... Zdrowe 944T od 3000obr ma pełne doładowanie więc mądrze dobierając przełożenie nie ma LAG'a. A nie zmieniając prawie nic bez problemu robisz 280-300koni przy 1-1.2bara, a dalej z takiem doładowaniem to jest mega bezpieczne dla silnika. P.S. Silnik 3.0 S2 jest też mega i naprawde daje dużo FUNu np seryjny boxster S 986 z kreski do 200 jedzie słabiej. Seryjne 944T 220ps też dostaje. Wiadomo wolnossak nie daje prawie żadnych możliwości zwiększenia mocy a tj pisalem 2.5T jest wrecz pancerny i przyjmuje prawie wszystko. W sumie 944 na 3,4 i 5. biegu jeździłem 2800-5500obr/min, bo moment zaczynał się właśnie koło 3000. Ok, to Turbo też wezmę pod uwagę, dam znać jak coś z tego wyjdzie.
|
|
Góra |
|
sonda
|
Napisane: 1.09.2021, 13:50 |
|
Dołączył: 16.12.2010 Posty: 865 Lokalizacja: Radomsko
Nr klubowicza: 296
|
Ja mam USA samo zło ale jak dorośniesz do takiej decyzji to mogę pomyśleć nad sprzedażą
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
_________________
997.2 GT3 RS TP:1,41,5 944 S2 CUP JPS TP:1,44,7 Puchar PCP 2015
|
|
Góra |
|
Duke
|
Napisane: 1.09.2021, 13:56 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 2057
|
sonda napisał(a): Ja mam USA samo zło ale jak dorośniesz do takiej decyzji to mogę pomyśleć nad sprzedażą Na razie dzieciak ze mnie , ale jakby co to dam znać, choć o aucie gadaliśmy z miesiąc temu.
|
|
Góra |
|
sonda
|
Napisane: 1.09.2021, 13:57 |
|
Dołączył: 16.12.2010 Posty: 865 Lokalizacja: Radomsko
Nr klubowicza: 296
|
Ps
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
_________________
997.2 GT3 RS TP:1,41,5 944 S2 CUP JPS TP:1,44,7 Puchar PCP 2015
|
|
Góra |
|
Cichy
|
Napisane: 1.09.2021, 19:26 |
|
Dołączył: 10.05.2007 Posty: 487
|
PS w rothmansie Wyniki na prawie seryjnym silniku...
|
|
Góra |
|
sonda
|
Napisane: 1.09.2021, 21:05 |
|
Dołączył: 16.12.2010 Posty: 865 Lokalizacja: Radomsko
Nr klubowicza: 296
|
_________________
997.2 GT3 RS TP:1,41,5 944 S2 CUP JPS TP:1,44,7 Puchar PCP 2015
|
|
Góra |
|
Duke
|
Napisane: 1.09.2021, 21:12 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 2057
|
Cichy napisał(a): PS w rothmansie Wyniki na prawie seryjnym silniku... Nie wiem jak traktować słowo seryjny ale powiedz proszę co zrobiłeś, że moment obrotowy przebiega tak równo w porównaniu do wykresu wyżej, bo u Ciebie to wygląda naprawdę dobrze.
|
|
Góra |
|
Cichy
|
Napisane: 2.09.2021, 7:50 |
|
Dołączył: 10.05.2007 Posty: 487
|
Słupek można powiedzieć seria. Sterowanie EMU-black, hybryda z seryjnej K26, elektryczna przepustnica, cewka na każdym cylindrze, szczelność na dolocie, odetkany układ ssący i wydechowy to tak z grubsza...
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|