|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 7 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Patryqs
|
Napisane: 29.11.2018, 18:42 |
|
Dołączył: 26.06.2018 Posty: 12
|
Po wymianie akumulatora w Porsche cayenne mam caly czas błąd akumulatora, który pokazuje stan naladowania 90%, przez co oszczedza energie i np raz klapa dziala elektrycznie a raz np w nocy nie wlacza oswietlenia wnetrza. Prócz tego mam tez błąd PSM, co zrobic ?
Prosze o pomoc
|
|
Góra |
|
arturtheboss
|
Napisane: 29.11.2018, 19:20 |
|
Dołączył: 9.09.2018 Posty: 59
|
|
Góra |
|
Patryqs
|
Napisane: 2.12.2018, 1:20 |
|
Dołączył: 26.06.2018 Posty: 12
|
Faktycznie zadziałało, w Porsche polecili mi przeciąć ten czerwony kabelek tam.
Dziękuje za pomoc !!
Dziwne tylko ze dalej mam błąd auto start/stop.
Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 2.12.2018, 22:13 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Może aku niedoładowany?
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
Patryqs
|
Napisane: 10.12.2018, 0:16 |
|
Dołączył: 26.06.2018 Posty: 12
|
Aku kupiony nowy identyczny jak stary był, obecnie jedyny problem jaki mam to to ze jak gaszę auto (nie wyjmuje kluczyka) to wyłącza mi pcm i np rozłącza rozmowę to normalne ?
|
|
Góra |
|
Miszorasty
|
Napisane: 20.09.2022, 7:58 |
|
Dołączył: 3.11.2021 Posty: 5
|
Panowie wznawiam temat, czy ktoś może mi podpowiedzieć gdzie mogę szukać przełącznika od zarządzania energią o którym mówiliście? Niestety podany link nie działa.
Mój przypadek to Porsche cayenne s 4.5 2006 Auto ma problem z elektryką, najgorszym problemem jest to że czasami muszę kręcić go kilka razy żeby odpalił bo coś odcina dopływ prądu do rozrusznika. Dodatkowo mam wiele pojedynczych mniejszych problemów jak np czasami problem z otworzeniem klapy bagażnika, problem z oświetleniem wewnetrzym, zegar na liczniku nie trzyma godziny, czujnik deszczu wariuje.
Auto kilkukrotnie sprawdzane na różnych komputerach, zarówno tych z Chin jak i oryginalnych, albo nie pokazują nic (wszystko jest ok) albo pokazują się błędy dokładnie tych rzeczy z którymi mam problem, dodatkowo pokazując praktycznie za każdym razem błąd systemu zarządzającego energią.
Również pytanko czy kończący się alternator może mieć coś z tym wspólnego? Zauważyłem że mimo iż posiadam nowy i jeden z najdroższych akumulatorów jaki można było kupić, wskazówka ładownia oraz multimetr pokazują że auto nie doładowuje (13.5-13.8)
Może ktoś z was zetknął się z czymś takim i może coś podpowiedzieć.
Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
RINU
|
Napisane: 22.11.2022, 15:56 |
|
Dołączył: 22.11.2022 Posty: 5
|
Jak udało Ci się rozwiązać problem z alternatorem Miszorasty ? Czy wymieniłeś go czy to wina akumulatora ? Moja wskazówka ładowania często zatrzymuje się na 13,5 , potem wchodzi na 14,6 a po zgaszeniu silnika i nowym odpaleniu zostaje już na 13,5.
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 7 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|