Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 13.02.2011, 21:33 

Dołączył: 13.02.2011
Posty: 8
Witam.
Panowie mam problem z porsche 911 2001rok a mianowicie auto nie odpala, nie było odpalane około mieisiąca stało cały czas w garażu nie na mrozie. Wcześniej było wszystko okej odpalało bez problemu. W tej chwili rozrusznik kręci a nie odpala nie słychać jakiś dziwnych odgłosów podczas kręcenia rozrusznikiem.
Jaka może być przyczyna tego, co mogło się stać???
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.02.2011, 12:21 

Dołączył: 14.02.2011
Posty: 9
mozesz zadziałać jak to sie kiedyś robiło, sprawdzić czy jest prąd na świecach, i czy sa mokre, bo jeśli kręciłeś już troche to paliwo powinno byc w cylindrach i świece mokre. jeśli masz miernik sprawdz napiecie akumulatora.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.02.2011, 12:45 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Wygląda raczej na jakąś interwencję alarmu/immobilizera, to w 986/996 się dość często zdarza, gdy auto stoi dłużej. Akumulator się nie wyładował?




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.02.2011, 14:26 
Prezes PCP, Cz. Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2711
Lokalizacja: Lublin
Nr klubowicza: 002
Również stawiam na alarm... po 7 dniach przechodzi w tryb czuwania, czy oszczędzania energii... zatem pewnie coś się z nim dzieje... powinien się odblokować i działać normalnie po otworzeniu drzwi z kluczyka i uruchomieniu silnika... tak przynajmniej jest u mnie.




_________________

były: 924, 944, 928, 964, 996, 997, 986 S,
będzie: 981 GTS? ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.02.2011, 9:37 

Dołączył: 13.02.2011
Posty: 8
Akumlator rozładował się do zera po naładowaniu juz auto nie chciało odpalić, próbowałem zamykać i otwierać z kluczyka i nic nie pomaga.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.02.2011, 14:05 

Dołączył: 25.02.2008
Posty: 238
czy pompa paliwa działa? jeżeli działa super, wiec sprawdź czy odcina ją program? jeżeli odcina program może być zbyt duże ciśnienie paliwa w układzie, wiec trzeba upuścić
ćwiczyłem to już w kilku 964
oczywiście nie jestem pewien, czy to samo jest u Ciebie, ale sprawdzenie, czy to jest przyczyną NIE wiąże się z żadnymi kosztami
serwisy o tym patencie doskonale wiedzą i strasznie na tej usłudze kroją naiwnych właścicieli samochodów Porsche

Powodzenia


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.02.2011, 14:45 

Dołączył: 13.02.2011
Posty: 8
Pompa paliwa w zbiorniku działa bo ją słychać. Chodzi dziwnie głośno po przekręceniu kluczyka, wcześniej nie wiem czy tak było nie zwracałem na to uwagi. Powiedz mi jak sprawdzić czy odcina ją program?? I jak upuścić ciśnienie w układzie paliwowym. Od niedawno zaczołem przygodę z Porsche i zabardzo nie znam się na jej budowie. Przepraszam z góry za masę pytań.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.02.2011, 16:20 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5185
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Też myślałem sobie że może jakaś elektronika nie daje paliwa/iskry (nie wiem
jak to jest dokładnie), ale skoro pompa paliwa pracuje głośniej niż zwykle, to
może po prostu nie ma paliwa? Tak by wynikało z moich doświadczeń z pompą
paliwa.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.02.2011, 16:27 

Dołączył: 28.05.2009
Posty: 376
Jak ładowałeś akumulator? Podłączony do auta czy wyciągnięty? Sprawdziłeś wszystkie bezpieczniki ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.02.2011, 17:05 

Dołączył: 13.02.2011
Posty: 8
Paliwo jest poł zbiornika. Akumlator ładowałem jak siedział w samochodzie nie wyjmowałem. Bezpieczniki wszystkie dobre.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.02.2011, 17:21 

Dołączył: 28.05.2009
Posty: 376
To ze słyszysz pompę nie musi znaczyć ze dobrze działa. To nie imobiliser bo by nie kręcił rozrusznikiem. Spróbuj odłączyć akumulator na pare godzin. Jak to nie pomoże sprawdź czy paliwo doplywa do silnika.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.02.2011, 1:30 

Dołączył: 25.02.2008
Posty: 238
Jeżeli pompa paliwa pracuje głośniej niż zwykle to znaczy, że przewody paliwowe nabite są paliwem i pompa "się męczy". Tak mówiąc językiem niefachowym. Może być to spowodowane zatkanym lub po prostu niedrożnym przewodem powrotnym.

Pompę można sprawdzić podłączając ją na krótko i wtedy porównasz, lub sprawdzisz czy w ogóle pracuje.
Niestety nie wiem jak w Boxsterze uwolnić układ paliwowy z nadmiaru paliwa, nigdy nie miałem do czynienia z tymi silnikami, wiec nie chciałbym gdybać i narażać Ciebie na niepotrzebne działania.
Moje doświadczenie ogranicza się tylko do silników M64.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.02.2011, 14:23 

Dołączył: 25.02.2008
Posty: 238
Pompa może pracować głośniej również wtedy kiedy jest zatkany dopływ paliwa do niej, ale to chyba niemożliwe.
W M64 jest śruba na końcu listwy. Jeżeli ją wykręcisz powinno siknąć paliwo, wtedy masz pewność, że jest dostarczane, i tym samym zmniejszysz ciśnienie, które może blokować dopływ paliwa (taki system), i miejmy nadzieję, że silnik odpali.
Jeżeli okaże się natomiast, że w układzie nie było paliwa, to oznacza, że pompa go nie podaje, więc albo zmarzła (w to wątpię), albo jest zatkany dopływ paliwa do niej, albo już się skończyła.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.02.2011, 17:49 

Dołączył: 19.10.2007
Posty: 406
Gdybyś potrzebował takiej pompy do 996 to mam na stanie. Jest na chodzie i w b. dobrym stanie. Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.02.2011, 1:36 

Dołączył: 13.02.2011
Posty: 8
Panowie i po problemie. Wszystkiemu winien był alarm dokładany przez poprzedniego właściciela, alarm został odłączony i jak ręka odjął.
Dzięki wszystkim za pomoc.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.03.2011, 13:23 

Dołączył: 20.05.2010
Posty: 8
Witam, mam podobny problem w swoim Boxsterze 986. Podczas zimowania wyładował mi się akumulator i po naładowaniu go samochód nie odpala. Dostałem się do świec i okazało się, że do silnika nie jest podawane paliwo. Czy to możliwe, aby jakiś alarm blokował działanie pompy paliwa? Dodam, że po przekręceniu kluczyka słychać jak pompa pracuje. Czy wychodzi na to, że jest to problem z pompą?
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.03.2011, 19:17 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 2057
Immobilizer(wiki)
Najczęściej występuje odcięcie zasilania pompy paliwowej, przez co paliwo nie płynie do silnika lub odcięcie zapłonu, ewentualnie (bardzo rzadko) odcięcie całej elektroniki


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.03.2011, 23:21 

Dołączył: 20.05.2010
Posty: 8
jak można temu zaradzić?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum