AS ALWAYS nie musi to o niczym swiadczyc, ALE ten box juz od dawna wisi czyli albo cos jest faktycznie nie tak, albo zwyczajnie nikomu nie przypadl do gutu i nikt go nie ogladal. Na pierwszy rzut oka to oczwyste ze to sa pseudoksenony. Ksenon wystepowal tylko w soczewce i ze spryskiwaczami, nigdy w takiej formie jak np stare mercedesy (czyli ryflowane reflektory z ksenonem). Zderzak przedmi z maska masakrycznie nie gra, zwroc na to uwage bo przy TAKIM aucie, KAZDĄ szpare widac 100x bardziej niz na innych, naprawde rzuca sie to bardzo w oczy od pierwszej sekundy. Wiec sprawdz sobie dokladnie przod auta dlaczego ten zderzak jesst tak zdefomowany- czy ktos wcofal w niego na parkingu- bo takich rzeczy nie unikniesz, czy nie udalo sie juz go blacharzom naciagnac
Prawe drzwi pod lusterkiem maja dosc duze wgniecenie- widac to na ogloszeniu z otoMoto na zdjeciu 3 i 4. Nie widac dokladnie na zdjeciu ale przedni prawy dolny plug jest chyba urwany- CHYBA. A z tego co wiem to nie da sie go dokupic, ale to tez moze byc tylko wymysl.
Za przednim prawym kolem prog wyglada na podgiety wiec zobacz na ile powaznie to wyglada, i jak stare to uszkodzenie jest, czy np w srodku progu mogla pojawic sie korozja.
Zdjecie jest prawie centralnie z przodu i wg mnie widac roznice w szparach miedzy dwoma blotnikami a maska, niech inni zweryfikuja bo moge sie mylic.
Niestety ale to takie auto gdzie masz wcisnac nos DOSLOWNIE WSZEDZIE, uzgodnij to lepiej ze sprzedajacym czy nie bedzie mial nic przeciwko jak wytargasz wykladziny z obu bagaznikow i tak samo plastiki pod maska, to 30 sekund je odkrecic (sruby torx) a bedziesz bardzo duzo widzial. Kielichy itd, a moze nawet wyjdzie ze przerobiony anglik. Nigdy nic nie wiadomo.
Bardzo wazne zebys sprawdzil kazdy przycisk, spojler tylny ktory otwiera sie przyciskiem p olewej stronie od pedalu sprzegla, DACH! nie otwieraj go raz czy dwa, otworz go 5-6 razy i za kazdym razem musi chodzic idealnie. Bo inaczej bedzie Cie czekala w najlepszym wypadku kalibracja (to proste, ale skoro mowisz ze jestes laikiem...), a w najgorszym wypadku grube $$$.
SPRAWDZ VIN, masz 5 miejsc ktore bardzo szybko sprawdzisz:
lewy przedni rog szyby czolowej,
na masce od strony wewnetrzej powinna byc papierowa naklejka z VIN'em,
pod maską przednią po prawej stronie w podszybiu, w plasitku bedziesz mial taki maly prostokącik- zajrzyj przez niego a zobaczysz kolejny numer VIN.
Rowniez pod przednia machą, odkrec w palchac trzy plastikowe kolki lewej strony tapicerki i tam rowniez jest wybity numer VIN
No i ostatni o ktorym wiem jest na prawym progu jak otworzysz drzwi.
To 5 takich miejsc gdzie w sekund sprawdzisz czy CHOCIAZ TE elementy są fabryczne.
Licz sie z tym ze kazdy najmniejsza duperela do tego auta nie jest tania. Dobre tarcze czy klocki troche kosztuja nie wspominajac o zawieszeniu (np amortzatory +/- 2000zl). klocki spoko bo po 150zl kupisz Brembo. Tarcze normalnej jakosci jak dobrze pamietam 600zl sztuka, cos w tych okolicach.
Jesli chodzi o silnik to tam jest DUZO do sprawdzania wiec MUSISZ wjechac na kanal i tak samo rozbebeszyc go i zobaczyc silnik od gory. A na temat tego to jest mnostwo informacji ktore ja tez moge poprzekrecac, bo sam sie radzilem naszych forumowych mechanikow wiec lepiej jak oni Ci pomoga
P.S. nie wspominam o ramkach rejestracji, nie rozumiem co kims kierunje zeby na porsche miec takie, nawet jesli to jego firma. To mysle ze przy Porsche to odstrasza:)