Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]

Autor Wiadomość
PostNapisane: 20.04.2014, 11:30 

Nr klubowicza: 942
Witam wszystkich ! Jestem laikiem w dziedzinie Porsche, tzn. jeszcze nigdy żadnego nie miałem,jestem pasjonatem marki BMW i użytkowałem głównie auta serii Z, teraz jednak przymierzam się do zakupu pierwszego Porsche w życiu, konkretnie interesuje mnie ten egzemplarz, ponieważ mam do niego niedaleko :
http://olx.pl/oferta/porsche-boxster-ka ... dcfd092e29
http://otomoto.pl/porsche-boxster-2-5-2 ... 23343.html
Auto przed ewentualnym zakupem oczywiście dokładnie bym sprawdził, jednak chciałbym abyście zwrócili mi uwagę na to co w aucie nie pasuje, bądź na pierwszy rzut oka budzi podejrzenia,gdyż na pierwszy rzut oka oprócz nierealnego przebiegu wobec zużycia foteli nie pasuje mi również brak spryskiwaczy przy ksenonach...
Proszę was o pomoc i radę, wiem że to auto sporego ryzyka i będę musiał dokładnie przyjrzeć mu się na żywoi posprawdzać,ale liczę że mnie nakierujecie.
Pozdrawiam.

Tytuł:
PostNapisane: 21.04.2014, 12:46 

Ponad 200 wyświetleń i żadnej odpowiedzi - wspaniale, nikt nie raczył nawet zerknąć na boxtera i napisać paru zdań, ponad to co sam uczyniłem.
Wasza otwartość jest wielka.
Dziękuję serdecznie za pomoc.

Tytuł:
PostNapisane: 21.04.2014, 12:54 
Członek Zarządu PCP

Nr klubowicza: 189
Może trochę świątecznego luzu? Zapytałeś w święta, odczekałeś całe 25 godzin i się obrażasz.

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations

Tytuł:
PostNapisane: 21.04.2014, 13:53