Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 2.06.2015, 0:02 

Dołączył: 1.06.2015
Posty: 11
Witam,
Chce kupic Porsche w krótkim czasie
Jak wiadomo kazdy samochod ma jakies swoje charakterystyczne wady na ktore warto zwrocic uwage przed zakupem, lub jakich modeli nalerzy sie wystrzegac.

Pamietam tak bylo np z Audi A6 aby stanowczo unikac wersji z silnikiem 2.5 v6 diesla, zwlaszcza z poczatkow jego karieiry gdyz byly bardzo awaryjne

O to mi chodzi tez z porsche, na co patrzec przy zakupie i czego unikac.

Nie znam sie poki co na tego rodzaju autach, kupuje je dla zabawy, jakies cabrio akurat tuz przed tymi nalcieplejszymi dniami

Na szybko 4 linki

http://chicago.craigslist.org/sox/cto/5004251382.html

http://chicago.craigslist.org/nwc/cto/5002499654.html

http://chicago.craigslist.org/chc/cto/5006908614.html

http://chicago.craigslist.org/chc/cto/5042249914.html




Wazne dla mnie zeby to bylo cabrio,
fajnie sa 2 dachy - hard i soft, na zime jak znalazl,
pozatym jest tam tez auto 4wd - jak wyglada sprawa z tym u porsche - mam nadzieje ze nie jest to mechanizm zbyt czestu awaryjny

No i ogolnie co w tych autach najbardziej sie psuje, na co patrzec przy zakupie?

Czy te przebiegi sa w miare ok jak na ten typ auta?

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.06.2015, 0:58 

Dołączył: 27.05.2015
Posty: 14
Ogolnie to bardzo udane auta , poszukaj wersji poliftowej z silnikiem o pojemnosci 3,6l. jest pozbawiona wszelkich tzw. chorob wieku dzieciecego z modelu pre lci, dla mnie podstawa to skrzynia automat ale to kwestia gustu , no i ciemny kolor , najlepiej czarny.
Naped na 4 kola moim zdaniem w cabrio zupelnie zbedny i tak nikt normalny w zime tym jezdzic nie bedzie a latem znacznie przyjemniej prowadzi sie wersja rwd.
Ja jestem zachwycony , prowadzi sie jak gokart :mrgreen: dzwiek - bajka 8)
Przebieg wiadomo im mniejszy tym lepiej ale wazniejsze jest jak byl eksploatowany i jak serwisowany.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.06.2015, 8:11 

Dołączył: 21.10.2012
Posty: 583
Jaka kwota do wydania.?
Wcześniejsi kupujący mieli dosyć duży rozrzut finansowy.
W takim razie ja jestem nienormalny, wszystkimi samochodami jeździłem w zimie. Mało, dalej mam taki zamiar. Mało tego , motocyklem też jeżdżę zimą. Pora do psychiatry. :roll: :banghead:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.06.2015, 17:59 

Dołączył: 30.10.2008
Posty: 1066
Barabasz napisał(a):
Ogolnie to bardzo udane auta , poszukaj wersji poliftowej z silnikiem o pojemnosci 3,6l. jest pozbawiona wszelkich tzw. chorob wieku dzieciecego


No nie wiem, żadne 996/997 (oprócz GT3, GT2, Turbo) nie jest pozbawione chorób...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.06.2015, 18:08 

Dołączył: 1.06.2015
Posty: 11
Czesc,
Potrzebowalbym wiecej szczegolow..
Czy wszystkie 3.6 beda po liftingu?
Co to jest ten model pre lci no i po czym poznac model po lofcie

Piszesz ze wolisz 2wd, dlaczego wiec automat a nie manual? Wtedy tez chyba wieksza zabawa ;)

Jazda zima, czemu nie, tym bardziej jak 4wd, poza tym duzo gosci w ogloszeniu opony zimowe dolacza

Co do koloru bardzo podoba mi sie czarny, ale jest tak goraco latem, ze trzeba przemyslec czy to stosowne

Kwota do wydania mysle do 30k$ ale w linkach Jak widac mam blizej 20 wole takie choc jakby sie trafila jakas super okazja no to 35 tez bez problem mozna dac


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.06.2015, 23:02 

Dołączył: 27.05.2015
Posty: 14
3,6 bedzie juz lci
pre lci - przed lift
ja po prostu z zalozenia wole automat i tyle , manual w tym modelu jak dla mnie niewiele wnosi , to i tak nie bedzie takiego urwania gaci jak np. w turbo wiec fajnie jak bedzie ciut komfortu ze strony wlanie automatu ale wiadomo co kto lubi.
Co do zimy to ja akurat mam jeszcze 3 inne auta i tez mam fun z jazdy nimi wiec skoro w ladne i cieple dni jezdze 911 to z rachunku prwdopodobienstwa wychodzi ze w zime juz nie za bardzo :)
Co do koloru to nie bardzo rozumiem ? ja na swoim gola dupa nie siadam wiec nie robi mi to roznicy w lato czy jest czarny czy bialy czy jakikolwiek inny ...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.06.2015, 3:02 

Dołączył: 1.06.2015
Posty: 11
Kl, to dlaczego nie napiszesz cos o tych chorobach, tylko ogolniki..

Barabasz, racja z ta czarna blacha, ale w rejonach ktorych mieszkam potrafi byc latem zajebiscie goraco, wiec nawet od tej blachy bedzie szla taka fala ciepla, ale moze nie ma co sobie tym glowy zawracac

Ok czyli kazde 3.6 powinno byc ok, co pozatym, jakies charakterystyczne wady tego modelu, wycieki, na co zwrocic uwage,

Na weekend pojezdze ogladac autka

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.06.2015, 9:10 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Co do koloru - dawno temu Auto Bild robił porównanie. Postawił na słońcu kilka czy kilkanaście aut i mierzył temperaturę maski. Czarny miał bodaj 78 st., a biały 74, więc różnica właściwie żadna. Na każdym można było smażyć jajka :)




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.06.2015, 13:45 

Dołączył: 30.10.2008
Posty: 1066
l007 napisał(a):
Kl, to dlaczego nie napiszesz cos o tych chorobach, tylko ogolniki..


Bo już pisałem o nich 10x na tym forum, a teraz po odblokowaniu funkcjonalności jest dostęp do wszystkiego. IMS, pękające bloki, pęcherzyki powietrza w aluminium, itd. Wystarczy poszukać.

Chłodzone cieczą silniki z normalnych 911, o pojemnościach 3,4, 3,6 i 3,8 są zawodne i pisanie, że po lifcie są bezproblemowe, a przed liftem z pewnością padną, jest nieuzasadnione.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.06.2015, 19:05 

Dołączył: 1.06.2015
Posty: 11
Tak ale zawsze cos jest mniej awaryjnie albo bardziej dopracowane od czegos, nie ma rzeczy bezawaryjnych, a ja tylko chcialem sie dowiedziec ktory z silnikow/z wersji 911 lepszy , na ktory postawic i na czym sie skupic przy zakupie..

A co do dachu - czy wersja convertible to jest poprostu cabriolet, i czy kazdy orginalnie mial 2dachy od nowosci -hard top i ten skladany?

Pzdr


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.06.2015, 22:35 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Hardtop był zawsze opcją. Z chłodzonych cieczą silników najlepsze są turbo i GT2/GT3. Poliftowe 997 też podobno jest dużo lepsze (mam nadzieję że to prawda :D).




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.06.2015, 8:38 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3926
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
mając powyższe na uwadze, że wszystkie, no prawie wszystkie, to awaryjne :lol: zaproponuję coś bezawaryjnego, nie ulegającego erozji....szczególnie finansowej, a dające szacunek, ba...nawet szpan !
Szukaj cabrio 3.2 z lat 1984-1989.
Pewna lokata kapitału i estyma !
Prosty, niezawodny, niezniszczalny. To znaczy zniszczyć można wszystko, ale jeśli się zużywa w trakcie normalnej eksploatacji to niezauważalnie !
Dlaczego nie 964, skoro ma lepszy motor np.? Bo 964, również "osprzętowo" potrafi być znacznie bardziej kłopotliwy, a Carrera 3.2 nie jest, a to ma być samochód dla przyjemności.
To jak...zmiana zapatrywań ?




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 8.06.2015, 7:52 

Dołączył: 20.05.2015
Posty: 2
Widze ze mieszkasz w okolicach Chicago. W Schaumburg jest polski mechanik specjalizujacy sie w naprawach Porsche [admin: edit ...]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 8.06.2015, 20:11 

Dołączył: 1.06.2015
Posty: 11
Dzieki za wszystkie podpowiedzi
Wezme pod uwage (te starsze porsche tez) i niedlugo pewnie cos kupie.
Znalazlem eleganckiego dealera tylko ze w Arizonie, kawal drogi, ale facet ma luksusowe auta niezajezdzone i w zajebistych cenach.
Bardzo mi jedno porsche sie spodobalo (szkoda ze nie czarne) ale grafit tez w miare ok ;) oczywiscie dane techniczne tez analizowalem (silnik 3.6 czyli teoretycznie jak ktos tu wspomnial lepiej niz 3.4) i fajnie to wyglada, zadbany

Jedym slowem jak ktos bedzie chcial jakies lambo kupic czy Royca to moge dac namiary ;)

Jak kupie to moze sie pochwale ;)

Nie wiedzialem ze w schaumburg jest mechanik porsche ;) moze sie przydac.

Pzdr


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum