Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 29.05.2014, 22:43 

Dołączył: 7.07.2009
Posty: 423
Ciekaw jestem jakie macie opinie na temat tego auta. Nie do konca oryginal, ale wydaje sie, ze efekt koncowy jak najbardziej (wydlug mnie) godny polecenia

http://forums.pelicanparts.com/porsche- ... clone.html


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.05.2014, 23:05 

Dołączył: 19.05.2014
Posty: 17
Piekny, nawet od spodu wyglada jak nowy, profesjonalnie przerobiony, chetnie bym takiego przygarnal :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: xx
PostNapisane: 30.05.2014, 14:27 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2061
Nr klubowicza: 068
co myślę, że daleko mu jeszcze do RS'a
:)
993 ver RS
silnik:
- M64/05 - 3744 cm3
- blueprinted
- dodatkowe oringi na szpilkach 2,3,4,5
- natrysk denek tłoków olejem - jak w turbo
- tłoki pokryte mieszkanka grafitu (3 mikrony)- jak w turbo
- zwiększony wznios zaworu z 12 do 12,5 mm
- wydech z 11 do 11,1 mm
- powiększone kanały dolotowe o 3mm
- dłuższe sprężyny zaworowe
- Clubsport lekkie koło zamachowe
- jeden pasek
- mocniejsze zawieszenie silnika
- inny kom p silnika
- Varioram
skrzynia
G50/31 , 32 lub 33
- wymienny II bieg - nie choinka
- metalowe synchronizatory
- ABD + LSD
- krótszy skok 4,2 zmiejszone do 3,4
- mocniejsza guma mocowania skrzyni (50 w standardzie 75 w RS)
zawieszenie
- 30 mm nizsze
- inne przednie paisty + drązki kierownicze
- inne przelozenie maglownicy 18.5:1
- uniballe gora
- wzmocniony dolny drążek w tylnym zawieszeniu
- większy otwór regulacyjny umożliwiający pochyleni do -3,3 stopni
- stabilizatory z regulacją
hamulce
- przód 322 - 36/44 mm
- tył 322 tłoczki 30/36 z ograniczeniem ciśnienia na przewodzie
- dodatkowa nakrętka na półosi (kontra)

nadwozie i podwozie
- zmiejszona ochrona PCV w podwoziu
- inny zbiorniczke plynu spryskiwaczy
- brak amortyzatorow maski
-aluminiowa maska
- cieńsze szklane szyby
- zbiornik 92 L (smieszne bo nie widac wtedy tabliczki z nr nadwozia - cwiczylem ot)
- maska otwierana klamka jak tylna klapa
- battery switch kolo swiatel
- knee protektor zamiast schowka
- brak wyscioli bagaznika - mala derka na kolo (mój najnowszy zakup!!!)
- wiazka elektryczna bez dodatkowych wyjsc
- podnoszenie wolnych obrotow do 1200 w przypadku slabej bateri
- brak ogrzewania tylnej szyby
plus to co widać z zewnątrz czyli kilka nie istotnych spoilerów i .. napis RS
(którego z szacunku dla w/w nie zdecyduję się przykleić)




_________________

Marcin
----------------

http://aidi.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.05.2014, 14:36 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3170
takie tematy lubie , albo inaczej - takie posty


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.05.2014, 17:23 
Klubowicz

Dołączył: 15.08.2007
Posty: 2915
Duc748 :thumbup:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.05.2014, 19:51 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
Mistrzostwo. A ja myśle, ze Marcin po prostu wrzucił cześć listy prac, które wykonał w swoim 993 :wink:




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: xxx
PostNapisane: 30.05.2014, 21:44 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2061
Nr klubowicza: 068
moje życiowe zgorzknienie przelewa sie forum
czy lista - raczej nie...
wolnossaki są niestety technologią schyłkową.. Mądrzejsi koledzy (patrz Cichy) wprowadzili to w życie. Dmuchają sobie leciutko i .... Jakaś hybryda K24/26 dmuchnięcie na 0.6 bara i .. fun jest... druga droga pozbierać świnki skarbonki z domu i GT3
jest też trzecia... another king of cool http://tiny.pl/q22wx auto Paula Newmana. Jutro zobaczę podobne...
Jestem złośliwy. Tunig to wyjąć silnik, wsadzić nowe wałki, zmienić komputer, wrzucić jakiegoś Moteca, wypalić dziure w tłoku, przekręcić panewkę a nie...
umyć wóz i nakleić naklejkę RS.
Chętnie bym wrzucić inna listwę do maglę, bardziej obniżył. Chyba bez Ubiballi mogę żyć. Kusi karbonowa maska. Mam wzór, mam osobę , potrzeba 5 osób.
993 śliczne auto z podwójnym wachaczem. Moje dostanie tapicerkę i wygłuszenie. Nowe szyby docięte. Jeżdzenie w Peltorach... hmmm




_________________

Marcin
----------------

http://aidi.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: xxx
PostNapisane: 30.05.2014, 23:02 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
Duc748 napisał(a):
wolnossaki są niestety technologią schyłkową..


No tak, turbo wydaje sie byc pod wieloma wzgledami lepszym rozwiazaniem. Wiekszy moment i moc, mniejsze spalanie i gabaryty, a nowoczesne technologie pomagaja zmniejszyc turbo dziure. Mam jednak nadzieje, ze niektore wolnossaki sie obronia.




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum