co myślę, że daleko mu jeszcze do RS'a
993 ver RS
silnik:
- M64/05 - 3744 cm3
- blueprinted
- dodatkowe oringi na szpilkach 2,3,4,5
- natrysk denek tłoków olejem - jak w turbo
- tłoki pokryte mieszkanka grafitu (3 mikrony)- jak w turbo
- zwiększony wznios zaworu z 12 do 12,5 mm
- wydech z 11 do 11,1 mm
- powiększone kanały dolotowe o 3mm
- dłuższe sprężyny zaworowe
- Clubsport lekkie koło zamachowe
- jeden pasek
- mocniejsze zawieszenie silnika
- inny kom p silnika
- Varioram
skrzynia
G50/31 , 32 lub 33
- wymienny II bieg - nie choinka
- metalowe synchronizatory
- ABD + LSD
- krótszy skok 4,2 zmiejszone do 3,4
- mocniejsza guma mocowania skrzyni (50 w standardzie 75 w RS)
zawieszenie
- 30 mm nizsze
- inne przednie paisty + drązki kierownicze
- inne przelozenie maglownicy 18.5:1
- uniballe gora
- wzmocniony dolny drążek w tylnym zawieszeniu
- większy otwór regulacyjny umożliwiający pochyleni do -3,3 stopni
- stabilizatory z regulacją
hamulce
- przód 322 - 36/44 mm
- tył 322 tłoczki 30/36 z ograniczeniem ciśnienia na przewodzie
- dodatkowa nakrętka na półosi (kontra)
nadwozie i podwozie
- zmiejszona ochrona PCV w podwoziu
- inny zbiorniczke plynu spryskiwaczy
- brak amortyzatorow maski
-aluminiowa maska
- cieńsze szklane szyby
- zbiornik 92 L (smieszne bo nie widac wtedy tabliczki z nr nadwozia - cwiczylem ot)
- maska otwierana klamka jak tylna klapa
- battery switch kolo swiatel
- knee protektor zamiast schowka
- brak wyscioli bagaznika - mala derka na kolo (mój najnowszy zakup!!!)
- wiazka elektryczna bez dodatkowych wyjsc
- podnoszenie wolnych obrotow do 1200 w przypadku slabej bateri
- brak ogrzewania tylnej szyby
plus to co widać z zewnątrz czyli kilka nie istotnych spoilerów i .. napis RS
(którego z szacunku dla w/w nie zdecyduję się przykleić)