|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 10 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
jczar
|
Napisane: 5.08.2009, 7:45 |
|
Dołączył: 7.07.2009 Posty: 423
|
Czy ktorys z Panow (Pan?), moze polecic dostepna w Polsce (Europie) modyfikacje sposobu zasysania powietrza w 993? Mam na mysli pozbycie sie fabrycznych czesci i zalozenie filtra stozkowego. Na przyklad cos takiego oferowanego tutaj:
http://www2.partstrain.com/store/index. ... niversal:0)&No=15&Npp=15&VN=4294967267+4294965798+4294965797+4294965450+4294966889&PN=4294957309
lub jak w opisie wlasnie tej prostej (ponoc) przerobki:
http://p-car.com/diy/conefilter/
Dzieki.
|
|
Góra |
|
jczar
|
Napisane: 5.08.2009, 8:03 |
|
Dołączył: 7.07.2009 Posty: 423
|
|
Góra |
|
Vjackmax
|
Napisane: 5.08.2009, 8:53 |
|
Dołączył: 18.03.2007 Posty: 1376
|
|
Góra |
|
jczar
|
Napisane: 5.08.2009, 9:39 |
|
Dołączył: 7.07.2009 Posty: 423
|
To super - wszystko co chcialem, ale cena mnie oslabila... Znalazlem cos w UK - opis dosyc krotki, i musialbym potwierdzic, ze zawiera wszystko co trzeba, ale cena 3 razy nizsza, wiec nie jestem pewny czy rzeczywiscie sa to porownywalne czesci - zwykle cena jest adekwatna do jakosci i co rzeczywiscie jest wliczone - http://www.porscheshop.co.uk/acatalog/p ... ction.html
|
|
Góra |
|
wampir
|
Napisane: 5.08.2009, 10:24 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 3164
|
|
Góra |
|
Vjackmax
|
Napisane: 5.08.2009, 10:27 |
|
Dołączył: 18.03.2007 Posty: 1376
|
ojej , już się nie czepiaj...
skróconym linkiem nie poprawisz dolotu powietrza ani w 964 ani 993 no chyba że w 944Turbo
poprawię się...
pozdrawiam, jacek
|
|
Góra |
|
jczar
|
Napisane: 5.08.2009, 11:14 |
|
Dołączył: 7.07.2009 Posty: 423
|
Wlasnie rozmawialem z Angolami z Porscheshop UK, i brzmi super, bo nie tylko calosc zawiera wszystko co potrzeba, to jest to kit K&N, producent, ktorego znam i ogolnie jest uznany za dobry. Jedynie co mnie martwi to fakt, ze na stronie K&N nie ma tej mozliwosci, wiec nie potwierdze dopoki nie dostane...... No ale, nie ryzykujesz, nie jedziesz. Mam zamiar zamowic i calkowita cena z VAT i przesylka EUR130.48 brzmi duzo lepiej niz co FVD.de proponuje za cale EUR395 bez VAT i bez przesylki...
|
|
Góra |
|
oloto
|
Napisane: 5.08.2009, 15:22 |
|
Dołączył: 5.11.2007 Posty: 305
|
Jeśli chciałbyś kogos od profesjonalnego montażu polecam Tomaracing. Zajmują sie głównie toyotami ale w praktyce robia kazde auto. I co najwazniejsze robią dolot ze specjalną skrzynka i doprowadzeniem powietrza z przedniego zderzaka. Bez tego i tak zasysa ciepłe powietrze z silnika... widziałem dwie ich realizacje i wyglądały super + super działały...
|
|
Góra |
|
jczar
|
Napisane: 5.08.2009, 15:22 |
|
Dołączył: 7.07.2009 Posty: 423
|
FYI - moze zeby zakonczyc temat (choc moze sie tez dopiero zaczac debata)... No podstawie porady od jednego z dlugoletnich ekspertow technicznych Klubu Porsche w USA, zdecydowalem nie robic tej modyfikacji (na szczescie nie mialem problemu z likwidacja zamowienia bez kosztow).
Po pierwsze czlowiek ten slyszal duzo na temat zwiekszonej mocy ale nigdy nie widzial porownan na dyno by potwierdzic wzrost mocy takich kitow, choc w teorii jest to mozliwe. Po drugie, w zaleznosci jaki to kit, z zasysania zimnego powitrza moze sie zrobic zasysanie goracego powietrza ze wzgledu na lokalizacje filtra (a gorace powietrze = mniej tlenu = mniej mocy). Po trzecie, filtry tego typu maja wieksza "przepustowasc", wiec wieksze i wiecej zanieczyszczen i robali sie dostaje do silnika skracajac jego zycie. Generalnie ok. dla samochodu do wyscigow kiedy przygotowani jestesmy na wymiane silinka po ok. kazdych 100 godz. pracy. Ostateczny komentarz od tego goscia, to "dodaj troche kasy i wydaj pieniadze na opony"...
Ale strone PorscheShop UK dalej polecam... http://www.porscheshop.co.uk/index.php
|
|
Góra |
|
Vjackmax
|
Napisane: 5.08.2009, 15:42 |
|
Dołączył: 18.03.2007 Posty: 1376
|
Wiesz, nie demonizował bym tych strasznych śmieci dostających się do silnika i skracajacych jego żywotność do 100 h...
Obejrzyj dobry filtr stożkowy na żywo, porównaj do papierowego... ponadto taki filtr czyści się inaczej, wymaga częstego czyszczenia... co do gorącego powietrza... nie zmieniasz przecież lokalizacji... tylko pozwalasz "oddychać" lepiej...
to moje obserwacje, na "logikę", ale na forum jest kilku "racerów" może się wypowiedzą z korzyścią dla innych...
pozdr, Jacek
P.S. zamontowałem w ubiegłym roku kit FVD z chipem, przepływomierzem i filtrem stożkowym... na hamowni drogowej zrobiłem 10 pomiarów z czego 6 z odczytem (czytaj nikt nie zajechał mi drogi, nie musiałem hamować) dało dość precyzyjny odczyt w przedziale 269-272 KM w serii 964 ma 250KM. Głupi tylko byłem bo nie zrobiłem pomiaru przed przeróbką.
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 10 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|