Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 5.08.2009, 7:45 

Dołączył: 7.07.2009
Posty: 423
Czy ktorys z Panow (Pan?), moze polecic dostepna w Polsce (Europie) modyfikacje sposobu zasysania powietrza w 993? Mam na mysli pozbycie sie fabrycznych czesci i zalozenie filtra stozkowego. Na przyklad cos takiego oferowanego tutaj:
http://www2.partstrain.com/store/index. ... niversal:0)&No=15&Npp=15&VN=4294967267+4294965798+4294965797+4294965450+4294966889&PN=4294957309
lub jak w opisie wlasnie tej prostej (ponoc) przerobki:
http://p-car.com/diy/conefilter/

Dzieki.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.08.2009, 8:03 

Dołączył: 7.07.2009
Posty: 423
Sorry, przerwany pierwszy link - sprobuje jeszcze raz - http://www2.partstrain.com/store/detail ... 011BR.html


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.08.2009, 8:53 

Dołączył: 18.03.2007
Posty: 1376
Witaj,
Przejrzyj jeszcze ;
http://shop.fvd.de/de/en/Porsche-0/993- ... -Kits.html

pozdr, Jacek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.08.2009, 9:39 

Dołączył: 7.07.2009
Posty: 423
To super - wszystko co chcialem, ale cena mnie oslabila... Znalazlem cos w UK - opis dosyc krotki, i musialbym potwierdzic, ze zawiera wszystko co trzeba, ale cena 3 razy nizsza, wiec nie jestem pewny czy rzeczywiscie sa to porownywalne czesci - zwykle cena jest adekwatna do jakosci i co rzeczywiscie jest wliczone - http://www.porscheshop.co.uk/acatalog/p ... ction.html


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.08.2009, 10:24 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3164
A ja proponuje zajrzec tu :
http://porscheclub.home.pl/forum/viewtopic.php?p=14425

:roll:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.08.2009, 10:27 

Dołączył: 18.03.2007
Posty: 1376
ojej , już się nie czepiaj...

skróconym linkiem nie poprawisz dolotu powietrza ani w 964 ani 993 no chyba że w 944Turbo

:)

poprawię się...

pozdrawiam, jacek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.08.2009, 11:14 

Dołączył: 7.07.2009
Posty: 423
Wlasnie rozmawialem z Angolami z Porscheshop UK, i brzmi super, bo nie tylko calosc zawiera wszystko co potrzeba, to jest to kit K&N, producent, ktorego znam i ogolnie jest uznany za dobry. Jedynie co mnie martwi to fakt, ze na stronie K&N nie ma tej mozliwosci, wiec nie potwierdze dopoki nie dostane...... No ale, nie ryzykujesz, nie jedziesz. Mam zamiar zamowic i calkowita cena z VAT i przesylka EUR130.48 brzmi duzo lepiej niz co FVD.de proponuje za cale EUR395 bez VAT i bez przesylki...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.08.2009, 15:22 

Dołączył: 5.11.2007
Posty: 305
Jeśli chciałbyś kogos od profesjonalnego montażu polecam Tomaracing. Zajmują sie głównie toyotami ale w praktyce robia kazde auto. I co najwazniejsze robią dolot ze specjalną skrzynka i doprowadzeniem powietrza z przedniego zderzaka. Bez tego i tak zasysa ciepłe powietrze z silnika... widziałem dwie ich realizacje i wyglądały super + super działały...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.08.2009, 15:22 

Dołączył: 7.07.2009
Posty: 423
FYI - moze zeby zakonczyc temat (choc moze sie tez dopiero zaczac debata)... No podstawie porady od jednego z dlugoletnich ekspertow technicznych Klubu Porsche w USA, zdecydowalem nie robic tej modyfikacji (na szczescie nie mialem problemu z likwidacja zamowienia bez kosztow).
Po pierwsze czlowiek ten slyszal duzo na temat zwiekszonej mocy ale nigdy nie widzial porownan na dyno by potwierdzic wzrost mocy takich kitow, choc w teorii jest to mozliwe. Po drugie, w zaleznosci jaki to kit, z zasysania zimnego powitrza moze sie zrobic zasysanie goracego powietrza ze wzgledu na lokalizacje filtra (a gorace powietrze = mniej tlenu = mniej mocy). Po trzecie, filtry tego typu maja wieksza "przepustowasc", wiec wieksze i wiecej zanieczyszczen i robali sie dostaje do silnika skracajac jego zycie. Generalnie ok. dla samochodu do wyscigow kiedy przygotowani jestesmy na wymiane silinka po ok. kazdych 100 godz. pracy. Ostateczny komentarz od tego goscia, to "dodaj troche kasy i wydaj pieniadze na opony"...
Ale strone PorscheShop UK dalej polecam... http://www.porscheshop.co.uk/index.php


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.08.2009, 15:42 

Dołączył: 18.03.2007
Posty: 1376
Wiesz, nie demonizował bym tych strasznych śmieci dostających się do silnika i skracajacych jego żywotność do 100 h...

Obejrzyj dobry filtr stożkowy na żywo, porównaj do papierowego... ponadto taki filtr czyści się inaczej, wymaga częstego czyszczenia... co do gorącego powietrza... nie zmieniasz przecież lokalizacji... tylko pozwalasz "oddychać" lepiej...

to moje obserwacje, na "logikę", ale na forum jest kilku "racerów" może się wypowiedzą z korzyścią dla innych...

pozdr, Jacek

P.S. zamontowałem w ubiegłym roku kit FVD z chipem, przepływomierzem i filtrem stożkowym... na hamowni drogowej zrobiłem 10 pomiarów z czego 6 z odczytem (czytaj nikt nie zajechał mi drogi, nie musiałem hamować) dało dość precyzyjny odczyt w przedziale 269-272 KM w serii 964 ma 250KM. Głupi tylko byłem bo nie zrobiłem pomiaru przed przeróbką.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum