|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 13 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Marcin B.
|
Napisane: 12.04.2017, 18:01 |
|
Dołączył: 5.08.2014 Posty: 283
|
Na dniach odbieram nowe autko - 991 TS i dopiero teraz zaczęło mnie zastanawiać... czy ja w ogóle wjadę do garażu po stromym zjeździe? Wjeżdżałem bez problemu 997 Carrera S... Ma ktoś doświadczenie??? Czy jedno jest niższe od drugiego? Wiem ze GT3 bez podnoszenia przodu to lekki dramata, ale jak z 991 TS?
|
|
Góra |
|
roco
|
Napisane: 12.04.2017, 19:56 |
|
Dołączył: 10.08.2016 Posty: 345
Nr klubowicza: 588
|
wjeżdżając do swojego garażu 997 delikatnie obcieram dolną nakładką przedniego zderzaka a z 991 nie ma najmniejszego problemu, ma dużo krótszy przód więc nie będziesz miał żadnego problemu
|
|
Góra |
|
Marcin B.
|
Napisane: 13.04.2017, 7:17 |
|
Dołączył: 5.08.2014 Posty: 283
|
Pytanie tylko czy kazde 991 jest takie samo... kolega wjezdza 9914S, ale ja nie wiem czy one mają ten sam prześwit co TS... 911roco napisał(a): wjeżdżając do swojego garażu 997 delikatnie obcieram dolną nakładką przedniego zderzaka a z 991 nie ma najmniejszego problemu, ma dużo krótszy przód więc nie będziesz miał żadnego problemu
|
|
Góra |
|
mart2014
|
Napisane: 13.04.2017, 7:36 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 4091
|
u mnie "odwrotnie": 997S2 wjezdzałem bez problemu (po lekkim przerobieniu wjazdu), a 991S ze względu na "agresywniejszy" spojler z przodu lekko przytarłem (koła 19", zimowe opony), więc ponownie lekko przerobiony zjazd i jest OK (na 19", latem 20"). może się więc okazać, że na 20" letnich wjedziesz, a na zimówkach przytrzesz (?) jeśli prześwit na styk.
|
|
Góra |
|
vako
|
Napisane: 13.04.2017, 9:31 |
|
Dołączył: 26.09.2012 Posty: 210
|
W 997 4GTS przód był na podobnej wysokości co w 991 TS. Różnica była dopiero widoczna po wysunięciu gumowego spojlera w TS. Powinno być ok a jak nie, to radość z auto przebije nawet konieczność przeróbki wjazdu do garażu
|
|
Góra |
|
Jarecki
|
Napisane: 13.04.2017, 9:37 |
|
Dołączył: 29.12.2013 Posty: 869 Lokalizacja: Łomianki
Nr klubowicza: 381
|
Marcin, dwie deski calowe pod ręką o długości ok 70 cm i wjedziesz w każdą dziurę Poza tym jak się urwie aktywna aerodynamika to nie jest taka droga )))) Chwal się co kupiłeś, a nie tu dywagacje o garażach
_________________
*Porsche 911
|
|
Góra |
|
Marcin B.
|
Napisane: 14.04.2017, 12:31 |
|
Dołączył: 5.08.2014 Posty: 283
|
Jarecki napisał(a): Marcin, dwie deski calowe pod ręką o długości ok 70 cm i wjedziesz w każdą dziurę Poza tym jak się urwie aktywna aerodynamika to nie jest taka droga )))) Chwal się co kupiłeś, a nie tu dywagacje o garażach No to mi pomogliscie... Ja sobie wspolnego garazu nie przerobie, a takowy bede mial jeszcze rok... co ma byc to bedzie. Jarek, co tu sie chwalic, osobowka jak osobowka podjade do jak bede gotowy bo potrzebuje napewno jednego gadzetu z Techarta
|
|
Góra |
|
pabloo
|
Napisane: 14.04.2017, 17:00 |
|
Dołączył: 16.07.2011 Posty: 186
|
Ja mam porównanie 997.1 S, 997.2 TT, 991 GT3 i MB SL na sprężynach Eibach (- 30 mm). Wyniki - obie 997 nie sprawiają żadnych problemów w garażach podziemnych, na progach hamujących itd.; z SL-em trzeba bardzo uważać w garażach podziemnych (długi zwis przedni), a GT3 utknąłbym na uskoku jezdni już pod samym domem i nie wjechałbym do co najmniej dwóch garaży podziemnych, z których regularnie korzystam... ale na szczęście mam unoszony przód:)
|
|
Góra |
|
Marcin B.
|
Napisane: 16.04.2017, 11:15 |
|
Dołączył: 5.08.2014 Posty: 283
|
pabloo napisał(a): Ja mam porównanie 997.1 S, 997.2 TT, 991 GT3 i MB SL na sprężynach Eibach (- 30 mm). Wyniki - obie 997 nie sprawiają żadnych problemów w garażach podziemnych, na progach hamujących itd.; z SL-em trzeba bardzo uważać w garażach podziemnych (długi zwis przedni), a GT3 utknąłbym na uskoku jezdni już pod samym domem i nie wjechałbym do co najmniej dwóch garaży podziemnych, z których regularnie korzystam... ale na szczęście mam unoszony przód:) GT3 bez podnoszonego przodu to zdecydowanie slaby pomysl, chyba ze auto na autostrade i tor. Mam nadzieje ze w TS nie ma tej opcji bo tez nie ma problemu ze standardowymi przeszkodami
|
|
Góra |
|
Jarecki
|
Napisane: 16.04.2017, 11:59 |
|
Dołączył: 29.12.2013 Posty: 869 Lokalizacja: Łomianki
Nr klubowicza: 381
|
Ja miałem bez unoszonego przodu i da się z tym żyć. Poza tym cała nakładka pod zderzak GT3 kosztuje 900 zł - czyli unoszenie przodu kosztuje jakieś 15 nowych nakładek
_________________
*Porsche 911
|
|
Góra |
|
pabloo
|
Napisane: 16.04.2017, 14:48 |
|
Dołączył: 16.07.2011 Posty: 186
|
Jarecki napisał(a): Ja miałem bez unoszonego przodu i da się z tym żyć. O tak, pamiętam Twoją białą GT3 - zdecydowanie dało się z tym żyć, a nawet więcej:) Po przejażdżce nie spałem kilka dni, aż w końcu dopiąłem swego, tyle że jest czarny... i trafił się z unoszonym przodem:)
|
|
Góra |
|
Marcin B.
|
Napisane: 18.04.2017, 22:34 |
|
Dołączył: 5.08.2014 Posty: 283
|
Jarecki napisał(a): Ja miałem bez unoszonego przodu i da się z tym żyć. Poza tym cała nakładka pod zderzak GT3 kosztuje 900 zł - czyli unoszenie przodu kosztuje jakieś 15 nowych nakładek 900zl ?? Za tyle to nie kupisz czterech dekielków tych malutkich do felg To rzeczywiscie... ale jak to się ma do spojlera w TS, ktory kosztuje 14000zl... Tak jak mówisz da się żyć, ale nie wjedziesz do wielu garaży...
|
|
Góra |
|
pabloo
|
Napisane: 18.04.2017, 23:06 |
|
Dołączył: 16.07.2011 Posty: 186
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 13 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|