Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 29.06.2016, 20:34 

Dołączył: 24.06.2016
Posty: 32
Witam Panowie,

Wyposazenie w postaci PTV(Porsche Torque Vectoring),ma ktos doswiadczenie z tym dodatkiem,to ze jest to przydatne to pewnie nie ma watpliwosci,bo zawsze lepiej miec wiecej niz nie miec,ale czy rzeczywiscie jest warte tych pieniedzy by brac jako dodatek do caymana?,bo troche kosztuje,mowie o nowym modelu Cayman 718.


Pozdrawiam,
Marcin


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.06.2016, 21:28 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2061
Nr klubowicza: 068
kręte próby + Kielce- tak
Poznań - mniej wiecej dwa zakręty
Nurburgring moze zejscie z starej prostej startowej
Spa Francorchamps - Bus stop i zejscie z prostej startowej
miasto - nie ...
im mniej mocy tym mniej to odczujesz

można odpuścic




_________________

Marcin
----------------

http://aidi.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.06.2016, 0:28 

Dołączył: 24.06.2016
Posty: 32
Raczej miejska jazda w moim przypadku, torow nie planuje,choc nigdy nie mow nigdy,ale wtedy to sie zmieni egzemplarz na iscie sportowy.
Czyli jak dla mnie odpuszczam to PTV,wezmie sie za to inny dodatek w tej cenie..
Dziekuje za opinie.

Marcin


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.02.2017, 23:43 

Dołączył: 2.11.2012
Posty: 38
Rozwijając temat: czy PTV oferowane w modelach 981 i 982 (zakładam, że lifting nie wpłynął na działanie tego elementu) to faktycznie jakiś rodzaj mechanicznej "szpery", czy wyłącznie układ sterujący pracą układu hamulcowego?
Wszystkie materiały marketingowe mówią o "mechanical rear differential lock", co dla mnie jest jednoznaczne z zastosowaniem mechanicznej blokady mechanizmu różnicowego, ale z drugiej strony: wszelkie animacje sygnowane logiem Porsche, ilustrujące działanie PTV, pokazują jedynie pracę zacisku hamulcowego.
Co zatem mieści się pod tym pojęciem?

Ps. Wybaczcie proszę pominięcie wątku powitalnego. Czekam do pierwszej podróży Prosiakiem. :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 20.02.2017, 0:00 

Dołączył: 1.01.2015
Posty: 1032
Opcja zawiera zarowno mechaniczna szpere jak i torque vectoring realizowany przez hamowanie wewnetrznego kola.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum