Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 8.02.2011, 22:29 

Dołączył: 12.09.2010
Posty: 23
Mam takie pytanie. Chce sobie strzelic big brake kit. Co jest wieksze. Zaciski od porsche cayenne turbo czy od porsche 996 turbo. Nie moge nigdzie znalesc info.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.02.2011, 23:33 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2029
Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
na 99% cayenne. W 6TT sa 330mm, 4 tloczki.




_________________

in: Rally,Mezgers
Nobody is born a legende, you race to become one.

Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r.
Carting Cup PCP 2015r.
----------------------------------------------------
Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla.
https://futureoze.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.02.2011, 0:00 

Dołączył: 12.09.2010
Posty: 23
a jaka jest najmniejsza felga jaka sie zmiesci pod te zaciski od cayenne?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.02.2011, 8:42 

Dołączył: 28.05.2009
Posty: 376
Co wcale nie znaczy ze setup z Cayenne jest lepszy, bo może nie być tak wydajny i dużo cięższy


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.02.2011, 13:35 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1583
Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
Przy tak potężnych układach hamulcowych różnice pewnie będą niewielkie.

Dobre tarcze, bardzo dobre klocki i powinno być ok niezależnie od tego na które się zdecydujesz.


No chyba że ma być "BLING" a wtedy rzeczywiście wielkość się liczy :twisted:




_________________

Piotrek
944 '86 3.0 wydmucha
996.2 C4 cabrio '02
997 TT '06
Cayenne Diesel S '14
Macan GTS '16

ex: 944 S2 '89


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.02.2011, 14:50 

Dołączył: 12.09.2010
Posty: 23
Ma byc tez bling oczywiscie :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.02.2011, 14:56 

Dołączył: 12.09.2010
Posty: 23
wie ktos jaka róznica pomiedzy tym

Obrazek



a


Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.02.2011, 14:57 

Dołączył: 12.09.2010
Posty: 23
wie ktos jaka róznica pomiedzy tym

http://img20.allegroimg.pl/photos/400x3 ... 1451447785



a


http://img18.allegroimg.pl/photos/orygi ... 1413513991


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.02.2011, 16:27 

Dołączył: 28.05.2009
Posty: 376
piterson napisał(a):
Przy tak potężnych układach hamulcowych różnice pewnie będą niewielkie.

Dobre tarcze, bardzo dobre klocki i powinno być ok niezależnie od tego na które się zdecydujesz.


No chyba że ma być "BLING" a wtedy rzeczywiście wielkość się liczy :twisted:


Obawiał bym się że nie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.02.2011, 22:26 

Dołączył: 7.10.2008
Posty: 881
andpgud napisał(a):
Mam takie pytanie. Chce sobie strzelic big brake kit. Co jest wieksze. Zaciski od porsche cayenne turbo czy od porsche 996 turbo. Nie moge nigdzie znalesc info.


A do czego chcesz to założyć ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.04.2011, 20:56 

Dołączył: 30.07.2009
Posty: 47
Podłączę się pod temat...
Czy to normalne, że po 45 tysiącach przebiegu muszę wymienić i klocki i tarcze??? Pytanie dotyczy oczywiście tarczy.
Zjeździłem kilka aut w życiu i jeszcze nigdy nie wymieniałem tarcz po 45 tysiącach przebiegu :shock:
Czy ja za mocno depczę czy po prostu Prosiaki tak mają???


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.04.2011, 20:59 

Dołączył: 7.10.2008
Posty: 881
ja mam 47tyś i właśnie kończę drugi komplet


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.04.2011, 22:36 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
ja mam 44.000km w 997TT i drugi komplet tarcz przod i tyl i trzeci zestaw klockow... wiec to raczej normalne ;)




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.04.2011, 10:02 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
tarcze co 20 tys
Klocki co 7-10 tys
Opony co sezon lub co zlot :)

Te typy tak mają.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.04.2011, 18:46 

Dołączył: 30.07.2009
Posty: 47
No ok, ok :lol:
Przyjmuję tłumaczenie 8)
Ale i tak się nadziwić nie mogę.
Wiem, że dla niektórych takie porownanie to zniewaga ale wcześniej miałem Z4. Moc mniejsza ale też dało się polatać i hamowania mocne były ale jak autko sprzedawałem miało 100 000 km i tarcze były w porządku.
Z czego więc wynika szybsze zuzycie w Porsche? Z tego, że hamulce są skuteczniejsze, lepiej hamują i jednocześnie szybciej się zużywają? To byłoby logiczne. Ale z kolei w BMW nie odczuwałem by hamuce były powiedzmy 2x słabsze.
Wszystko już wymienione, znowu rżnę klocki 8)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum