|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 10 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Nikos
|
Napisane: 21.08.2011, 19:23 |
|
Dołączył: 26.12.2009 Posty: 203
|
Koledzy mam pytanie, w moim 928 91r wyskoczyła mi informacja na desce rozdzielczej „ZAHNRIEMEN SERVICE” czyli serwis paska rozrządu. I moje pytanie czy ta informacja wyskakuje po danym przebiegu czy są jakieś czujki na napinaczu? Sam pasek miałem wymieniany jak tylko kupiłem Prosiaczka, czyli jakieś 8000 km temu, ale nie w serwisie PORSCHE. Silnik działa bez zarzutów a info wyskakuje po przekroczeniu 3500 obr/min.
|
|
Góra |
|
Nikos
|
Napisane: 22.08.2011, 18:04 |
|
Dołączył: 26.12.2009 Posty: 203
|
Tyle osób przeczytało ani jedna się nie wypowiedziała?
Długi, Dario a wy co o tym myślicie.
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 22.08.2011, 22:59 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Stawiam, że jest ustawione na czas lub przebieg. Czujki na pasku wydają mi się niewiarygodne. Ale może faktycznie wypowiedzą się Ci, którzy mieli/mają 928
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
MP-GDY
|
Napisane: 22.08.2011, 23:08 |
|
Dołączył: 22.06.2009 Posty: 826
|
Sąsiad podjedż lub zadzwoń do mechanika o ktorym myślę.....tylko,że w tym tygodniu jest na wakacjach,będzie w niedzielę.
|
|
Góra |
|
michal928
|
Napisane: 23.08.2011, 19:40 |
|
Dołączył: 1.03.2008 Posty: 1391
|
Jest czujnik na napinaczu paska rozrzadu. Zapala sie jak pasek jest za luzny. Napinacz jest hydrauliczny a dopina go cisnienie oleju ze wstepnym napieciem sruba. Byc moze wtepnie jest zbyt slabo naciagniety i stad kontrolka.
Proponuje podciagnac pasek skoro niedawno byl wymieniany i sprawdzic czy z rozrzadem wszystko jest ok - motor jest kolizyjny...
edit:
Wlasnie doczytalem, ze zapala sie powyzej 3,5 tys - moze cos dzieje sie z napinaczem hyrdaulicznym i nie dociaga wystarczajaco paska. Moze tez to swiadczyc o koncu skoku napinacza czyli rozciagnieciu paska lub po prostu cos stalo sie z kabelkiem do czujnika.
|
|
Góra |
|
911Bart
|
Napisane: 23.08.2011, 19:48 |
|
Dołączył: 10.04.2008 Posty: 1899
|
a nie powinno się wymieniać pasek razem z napinaczem?
|
|
Góra |
|
Nikos
|
Napisane: 23.08.2011, 20:44 |
|
Dołączył: 26.12.2009 Posty: 203
|
Nasz kolega Irek jest na Wczasach, a zabawy w Ułęży już w sobotę
więc mam mało czsu na weryfikacje.
Im więcej informacji tym trafniejszą postawimy diagnozę.
|
|
Góra |
|
michal928
|
Napisane: 23.08.2011, 21:17 |
|
Dołączył: 1.03.2008 Posty: 1391
|
W napinaczu wymienia sie tylko rolke napinajacą lub jak ktos sie postara to łozysko w tej rolce. Czasami pada gumowa oslonka.
Nie polecam jazdy z paląca sie "tą" kontrolką... Jesli na prawde cos sie dzieje to moze grozic przeskoczeniem paska.
Chyba ze zdiagnozuje sie problem i lezy on po stronie elektrycznej a nie mechanicznej to mozna jezdzic.
|
|
Góra |
|
Pirx
|
Napisane: 24.08.2011, 6:59 |
|
Dołączył: 20.02.2011 Posty: 122
|
Jestem przed wymiana rozrzadu w moim 928 - czytajac o tym jak to się robi znalazlem informacje, że 1000km po wymianie auto powinno wrocic do warsztatu w celu naprezenia paska.
Jezeli tego nie zrobiles to jest to prawdopodobna przyczyna.
Polecam forum na rennlist.com
|
|
Góra |
|
Nikos
|
Napisane: 26.08.2011, 1:15 |
|
Dołączył: 26.12.2009 Posty: 203
|
Dzięki za rady, poszło zdecydowanie szybko i trafnie,
pasek dociągnięty, kontrolka się nie zapala.
Autko gotowe na Ułęż - bez stresów.
i po to ma się kolegów zapaleńców i forum - jeszcze raz dzięki szczególnie dla michała928
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 10 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|