Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 28.12.2014, 22:19 

Dołączył: 4.09.2012
Posty: 311
http://otomoto.pl/C29536817.html
czy ktoś słyszał o serii na zakończenie produkcji 996? czym sie charakteryzowała - jeśli Takowa była?

Pytanie też z innej beczki - jeśli mielibyście zainwestować 200k w obiekt "kolekcjonerski" to co byście wybrali? co wg. Was rokuje wzrost wartości?[/url]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 28.12.2014, 22:39 

Dołączył: 30.10.2008
Posty: 1066
Jeżeli miałbym zainwestować 200k w Porsche, raczej darowałbym sobie wszystko z serii 996, oprócz GT2/GT3.

To autko, nawet jeśli jest z limitowanej serii (o której niestety nie słyszałem) nie jest zachowane w stanie oryginalnym/fabrycznym. "Karbony" i felgi od 997TT nie dodają mu uroku, chociaż te ostatnie można w miarę łatwo zmienić.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.12.2014, 22:47 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
No dokładnie a ta moc 580 KM to może się okazać jedynym powiązaniem z literą "S" Jedno prawdziwe jak i drugie.

A 200 k, raczej w wiatrak jakiś , z faktycznie limitowanej serii a jest kilka takich, z 996 jedynie GT2 , GT3 już trzyma cenę ale też drożeć wg. mnie nie będzie.




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.12.2014, 0:28 

Dołączył: 25.05.2007
Posty: 182
Pamiętam autko jak było jeszcze w stanie z przed radosnego tuningu. Jeździło w Zielonej Górze.

Carbony i nakładki na światła raczej nie dodają uroku. "Carbon edition" to też niezła bzdura. 996 Turbo S w wersji cabrio wyprodukowano 960 sztuk, a więc panu się zero "zjadło". "Łopatki f1 w kierownicy" zdradzają sprzedawcę laika lub bajeranta. Są zwykłe guziki jak w każdym Tipie.

Ani słowa o tuningu silnika, a fabrycznie było 450 KM. Mezger bardzo dobrze znosi tuning. Tiptronic bez modów też powinien dźwigać 500-550 KM, ale i tak trzeba pytać kto i na jakich częściach robił ( o ile to nie kolejne koloryzowanie)

Co do wartości to tak jak przedmówcy piszą: cena może co najwyżej taka pozostać (przy powrocie do "ori"). Inwestycja to wiatraki lub GT2, GT3, GT3 RS.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.12.2014, 1:19 

Dołączył: 3.10.2007
Posty: 876
Jeśli jednak przyjąć, że kupisz go za 180, a Euro za parę miesięcy będzie kosztowało 5 pln, to 36 kEur wyglada już zupełnie inaczej ... i daje spore szanse na stabilizację wartości. Zysk to przyjemność z takiego auta, tak przynajmniej ja na to patrzę.

Oczywiście kurs Euro to czysta spekulacja. Znam co najmniej 2 turbo S, obydwa w manualu, które niedawno zmieniły właściciela w ok. 160, z tym, że nie cabrio.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum