Autor |
Wiadomość |
Jacek 911
|
Napisane: 30.03.2014, 17:25 |
|
Dołączył: 15.11.2012 Posty: 488
|
Witam,
Tradycyjnie ......pytanie, co może być przyczyną falujących obrotów silnika....na zimnym (nawet potrafi zgasnąć) jak silnik osiągnie właściwą temperaturę jest OK.
Co powinienem sprawdzić ?
Pozdrawiam,
|
|
Góra |
|
Jacek 911
|
Napisane: 31.03.2014, 16:43 |
|
Dołączył: 15.11.2012 Posty: 488
|
Ponawiam pytanie bo szybko ..........spadło z listy.
|
|
Góra |
|
Vjackmax
|
Napisane: 31.03.2014, 17:18 |
|
Dołączył: 18.03.2007 Posty: 1378
|
Polecam sprawdzenie silnika krokowego.
Demontaż, czyszczenie w benzynie jak nie to nowy... choć ciężko dostać...
nr PET: 964 606 160 00
nr BOSCH: 0 280 140 531
nr KIA (!): 0K937 20660
|
|
Góra |
|
Jacek 911
|
Napisane: 31.03.2014, 19:31 |
|
Dołączył: 15.11.2012 Posty: 488
|
Dziękuję jutro będzie rozbieranie i czyszczenie,
Pozdrawiam,
|
|
Góra |
|
rychu
|
Napisane: 31.03.2014, 20:23 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 3367 Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
|
u mnie była lużna wtyczka
_________________
Classic Porsche 911/964 Carrera 2
|
|
Góra |
|
Jacek 911
|
Napisane: 1.04.2014, 13:48 |
|
Dołączył: 15.11.2012 Posty: 488
|
Połączenia sprawdziłem....i były "chyba" ok
Właśnie się naprawia........wieczorem będę wiedział co się stało.
Pozdrawiam,
|
|
Góra |
|
Jacek 911
|
Napisane: 14.04.2014, 21:20 |
|
Dołączył: 15.11.2012 Posty: 488
|
Wymieniłem silniczek krokowy na nowy .....i niestety nic się nie zmieniło może jeszcze jakieś pomysły.....co zrobić.
Jak jest ciepły to nawet nawet ale też obroty trochę za małe.....ale jak zimny to po zdjęciu nogi z gazu na luzie ......gaśnie.
|
|
Góra |
|
kl
|
Napisane: 14.04.2014, 21:35 |
|
Dołączył: 30.10.2008 Posty: 1066
|
Jakieś "lewe" powietrze w okolicach kolektora ssącego?
|
|
Góra |
|
michal928
|
Napisane: 14.04.2014, 22:23 |
|
Dołączył: 1.03.2008 Posty: 1391
|
Specem od wiatraków nie jestem ale sprawdz czy srubka regulacyjna od wolnych obrotow nie jest zbyt mocno wkrecona lub ustawienie przepustnicy nieprawidłowe.
Lewe powietrze sprawdzone?
|
|
Góra |
|
simprez
|
Napisane: 14.04.2014, 22:38 |
|
Dołączył: 1.08.2007 Posty: 2932
|
A Twoje 964 to 964 czy 965? (bo już nie pamiętam) - ergo: krokowiec nowy jest taki jaki ma być? Bo do 964 jest inny niż do 965.
Jak potrzebujesz do 964 to skąd dostałeś nowy? Bosch czy podróba z Chin?
Krokowiec z 964 to ten sam co w 944S/S2
|
|
Góra |
|
kacper
|
Napisane: 14.04.2014, 22:53 |
|
Dołączył: 19.03.2007 Posty: 1122
|
rozumiem mówiąc o silniku krokowym piszecie o ICV czy tam idle speed adjuster??
posprawdzaj czy nie ciągnie lewego powietrza miałeś silnik rozbierany (a ICV wymieniałeś)
może coś nie zamontowane albo nie zamontowane jak trzeba (luźno)
w 965 nie ma silnika krokowego - przynajmniej ja takiego czegoś nie widziałem
|
|
Góra |
|
simprez
|
Napisane: 14.04.2014, 23:08 |
|
Dołączył: 1.08.2007 Posty: 2932
|
Masz rację
Sądziłem, że 930 606 161 00 był instalowany w 965. A widzę, że był tylko w 911 3,2 używany
|
|
Góra |
|
kacper
|
Napisane: 14.04.2014, 23:10 |
|
Dołączył: 19.03.2007 Posty: 1122
|
965 to k-jet
a tamte to motronic
|
|
Góra |
|
kacper
|
Napisane: 15.04.2014, 7:12 |
|
Dołączył: 19.03.2007 Posty: 1122
|
przy okazji zobacz też czy masz zasilanie na icv
po włączeniu zapłonu zadaje się, że powinien on drżeć
|
|
Góra |
|
Jacek 911
|
Napisane: 15.04.2014, 13:27 |
|
Dołączył: 15.11.2012 Posty: 488
|
Silniczek krokowy wstawiłem taki sam jak był.
Bosch 0 280 140 514
Co to jest ICV ??? (silnik krokowy ?)
Jak sprawdzić czy nie dostaje się "lewe" powietrze ?
Pozdrawiam i dziękuję za wszelkie rady i wskazówki.
|
|
Góra |
|
kl
|
Napisane: 15.04.2014, 16:09 |
|
Dołączył: 30.10.2008 Posty: 1066
|
ICV to zawór regulacji obrotów biegu jałowego, często (błędnie) nazywany silnikiem krokowym.
Lewe powietrze najłatwiej sprawdzić słuchając (czy syczy), a potem pryskając jakimś, w miarę obojętnym, sprejem i obserwując reakcję.
|
|
Góra |
|
maciejek
|
Napisane: 15.04.2014, 20:34 |
|
Dołączył: 19.02.2008 Posty: 143
|
Najlepiej spryskać zmywaczem do hamulców podejrzane miejsca na odpalonym silniku, jak podniosą się obroty to znalazłeś miejsce zasysania lewego powietrza
|
|
Góra |
|
Jacek 911
|
Napisane: 15.04.2014, 21:19 |
|
Dołączył: 15.11.2012 Posty: 488
|
Dzięki za podpowiedź w weekend sprawdzę.
Czyli to coś z aluminiowe z dwoma wyjściami po bokach i miejscem na podłączenie kostki elektrycznej to nie silnik krokowy tylko ICV ? jak dobrze zrozumiałem.
|
|
Góra |
|
kl
|
Napisane: 15.04.2014, 21:27 |
|
Dołączył: 30.10.2008 Posty: 1066
|
Tak - to regulator obrotów biegu jałowego, często nazywany silnikiem krokowym. Mimo, że silnika tam nie ma
|
|
Góra |
|
Jacek 911
|
Napisane: 15.04.2014, 22:21 |
|
Dołączył: 15.11.2012 Posty: 488
|
Jaki ja mądry będę
Ale za to jak by ktoś chciał wyjąć silnik dmuchawy kabiny (prawy)
to zrobię to z zamkniętymi oczami
mój jest do wymiany a nowy kosztuje......majątek !!!!!
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|