Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 6.11.2011, 22:20 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2061
Nr klubowicza: 068
wg moich informacji Pd Mobil drugi plac ex equo z Platkiem na Alfie
Gratuluje !
Rajd wygral .. jak zwykle SObiesław z tego co widze na Fiat 500 - pewnie A -

eehe pojechal bym tam w koncu...
czekamy na info z pierwszej reki plus Krakusy pisac !!!




_________________

Marcin
----------------

http://aidi.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.11.2011, 23:05 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 4091
Szkoda tylko tego dachujacego porschaka...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.11.2011, 23:06 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1897
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 062
Super, gratulacje dla Piotra, może się pochwali...,
A kto dachował?




_________________

Staszek


958


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.11.2011, 23:36 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5188
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
http://www.youtube.com/watch?v=cuSmMQkyVLM
Nie wiem kto, chyba nie z klubu. Na szczęście obyło się bez poważnych
obrażeń, właściwie to chyba bez żadnych, ale przy dachowaniu to nigdy
nie wiadomo.

Co ciekawe (Piterson pisał) zmienili koło i 911stka zjechała z trasy o własnych
siłach.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.11.2011, 0:15 

Dołączył: 1.12.2007
Posty: 477
Porszak się zbytnio nie uszkodził, dużo wkładu wymagał nie będzie :)

pdmobil jak zwykle jechał świetnie, Rafał na Alfie szedł ostro, choć to auto na tor i nie mógł się wczuć. Piotr Zaleski na 911 rozgromił całą stawkę, rewelacyjna jazda.

pozdrawiam,
4 pozycja w klasie do 2 litrów :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.11.2011, 1:02 
Avatar użytkownika

Dołączył: 21.03.2010
Posty: 3734
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
Tu to trochę więcej i lepiej widać aż szkoda i widać ,że zabytek ciekawe czy mu dowala karę za zniszczenie go.



http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=FPLhUPz5AlM




_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.11.2011, 13:30 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1583
Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
Akurat stałem na tym feralnym zakręcie... Dachowanie wyglądało rzeczywiście kiepsko a tu 911 zaskoczyła wszystkich bo bezproblemowo odpaliła i po zmianie koła załoga odjechała do domu (wyglądało ze zawieszenie za bardzo - o ile w ogóle - nie ucierpiało).


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.




_________________

Piotrek
944 '86 3.0 wydmucha
996.2 C4 cabrio '02
997 TT '06
Cayenne Diesel S '14
Macan GTS '16

ex: 944 S2 '89


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.11.2011, 13:39 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1583
Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
Piotr dzielnie walczył w klasie historycznej ale tego dnia nie było mocnych na będącego w doskonałej formie (i na świetnym sprzęcie) Zaleskiego. Wystarczy nadmienić że Zaleski swoją 911-tką wykręcił drugi czas dnia tracąc tylko 2 sek do Subaru Imprezy STI!!!

Ostatecznie Piotr zajął trzecie miejsce (bo Płatek dzięki współczynnikowi wskoczył na drugie miejsce) - i ten wynik to sukces tym bardziej że osiągnięty na zwykłych cywilnych oponach (Uniroyal).


Ech z roku na rok coraz bardziej korci żeby wreszcie wystartować...


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.




_________________

Piotrek
944 '86 3.0 wydmucha
996.2 C4 cabrio '02
997 TT '06
Cayenne Diesel S '14
Macan GTS '16

ex: 944 S2 '89


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.11.2011, 13:43 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 4091
a propos dachowania - dla mnie masakra. widać po tylnej klapie silnika, że się całe nadwozie mocno poprzesuwało. szkoda no i bezwypadkowy to on już nie jest :(.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.11.2011, 18:19 

Dołączył: 30.10.2008
Posty: 1066
Może jestem przesadnym optymistą ale nic szczególnie groźnego po tej klapie nie widzę, gdyby nie spoiler pewnie byłaby na swoim miejscu.

Szkoda auta ale tragedii nie ma - ciekawe co na ten wyczyn konserwator zabytków :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.11.2011, 18:42 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5188
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Gratulacje dla PDmobila! Widziałem kilka przejazdów na YT, świetna jazda :D
Ehh te współczynniki... też mi nie raz popsuły co nieco ;)




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.11.2011, 19:25 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1306
Lokalizacja: koloniec
Nr klubowicza: 060
kl napisał(a):
Może jestem przesadnym optymistą ale nic szczególnie groźnego po tej klapie nie widzę, gdyby nie spoiler pewnie byłaby na swoim miejscu.

Szkoda auta ale tragedii nie ma - ciekawe co na ten wyczyn konserwator zabytków :)
Jackowi pewno chodzilo o poszycie prawego blotnika- jednak mocno pofalowane...nie bedzie tak prosto z naprawa :cry: Gratulacje dla Piotra oczywiscie- chociaz pewno mocno niezadowolony bedzie :wink:




_________________

było 924'82-było na I Zlocie 944S2'90 944TurboS'89 944 TURBO'S '88 prawie cup. jest Białe968TS'94


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.11.2011, 23:51 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3926
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Trochę niezadowolony jest każdy z nas. Piotr (Zaleski) bo zabrakło mu 3-ch sekund do tego, by być najszybszym zawodnikiem rajdu, Rafał (Płatek) bo do Zaleskiego było baardzo daleko, w dodatku chyba się nie spodziewał, że przegra ze mną....11 sekund, a ja....że mi zabrakło 4-ch sekund ( przy sumie 451 ), żeby pokonać Rafała "wspomaganego" korzystniejszym przelicznikiem za wiek auta. Bo w tej grze między nami, jak najbardziej koleżeńskiej, na drugi plan schodzą puchary, a liczy się wzajemna rywalizacja i uznanie. I to jest OK.

Tym razem rajd przebiegał po całkiem nowej trasie. Przejazd zapoznawczy zwiastował bardzo szybką jazdę po odcinkach o tyle innych niż poprzednimi laty, że były liczne proste. No i zupełna nowość - przegibki, hopy i zjazdy, a nie tylko jazda pod górę. Trasa dojazdowa bardzo zwarta, równa. OS-y też.
Perspektywa Żubrów na początku listopada uruchomiła wyobrażnię - jaka może być pogoda? Mógł być śnieg, być ulewnie, zimno, dużo liści i błota, poranne mgły i przymrozki itd. Chyba było najmniej prawdopodobne, że będzie jak na początku września. Cudownie kolorowo, sucho i ciepło. Jednak było tak, a ja wybrałem jazdę na nowych, kupionych dzień wcześniej "zwykłych" Uniroyalach RainSport zamiast na trochę już zjechanych semislickach. Jechało mi się za to miękko i cicho, bardzo spokojne i bezpiecznie, choć z oesu na oes szybciej i kto wie, gdyby były 3 pętle, a nie dwie.....ale nie było i już.
No i atmosfera - szczególna zarówno dla utytułowanych mistrzów sprzed lat jak i młodszych. Wspólnie, bardzo miło spędzony czas.

Do historii przeszła kolejna bardzo fajna impreza.
Gorąco polecam.




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.11.2011, 20:15 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1583
Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
Oglądam przejazdy Zaleskiego i tylko jedno przychodzi na myśl - ależ On zapier...

http://www.youtube.com/watch?v=Uv_k6TwCHos

Piotrze wiesz może co tam jest "podłubane" w silniku i zawieszeniu?




_________________

Piotrek
944 '86 3.0 wydmucha
996.2 C4 cabrio '02
997 TT '06
Cayenne Diesel S '14
Macan GTS '16

ex: 944 S2 '89


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.11.2011, 20:30 

Dołączył: 1.12.2007
Posty: 477
Z tego co pamiętam, Piotr upiera się, że jego Porsche ma 202 konie, w co jednak ciężko uwierzyć. Nie sądzę, żeby aż tak nadrabiało momentem ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.11.2011, 20:46 

Dołączył: 10.05.2007
Posty: 487
Qrde ależ masakrycznie sie to auto prowadzi....


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.11.2011, 11:13 
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 1057
Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 095
Gratulacja dla Piotra :winner:




_________________

jest: 991 GT3, 718 T

było: 996 carrera 4s ; 996 turbo ; 997 turbo
-------------------------------------------------------
Puchar PCP 2013 (997 turbo)
mariusz


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.11.2011, 16:31 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3926
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
piterson napisał(a):
........
Piotrze wiesz może co tam jest "podłubane" w silniku i zawieszeniu?


:wink: trochę wiem.....
np. że auto waży...poniżej 1050kg., a skoro ma pełną klatkę, normalne szyby (nie poliwęglan) w dodatku elektrycznie otwierane, to znaczy, że cała reszta ( z kołem zapasowym i rozpórką ) jest BARDZO lekka.
Mi też Piotr deklaruje moc 202KM, zawieszenie oryginalne, ale TWARDE w każdym detalu. Np. zawieszenie silnika (żeby się nie chwiało i nie zapinać np. V-tki, albo I-ki zamiast III-ki ) jest ...z lekkiego metalu. Natomiast najważniejszy szczegół to przełożenia w skrzyni (nie przełożenie główne!). Auto jest zgodne z homologacją.
Tym razem Piotr jechał na Toyo R888 - miękkich.
Dla porównania moje autko waży obecnie 1210kg. z "wydechem zimowym", tzn. fabrycznym z wymiennikami ciepła (oj, jak ważne są ciepłe nogi !!!), który waży 32 kg. ("letni" waży 17kg.) nie wspominając "zestawu" narzędzi w bagażniku :lol: itd.itd.....
No i co najważniejsze dlaczego ten samochód tak za...... to kierowca - jak by nie było doświadczony, czynny zawodnik GSMP, który dopełnia sprawy w co najmniej 50%-ch.

Gorąco namawiam do spróbowania tej imprezy. To nieco inny świat. Można się sprawdzić.




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.11.2011, 22:31 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
porsche napisał(a):
Z tego co pamiętam, Piotr upiera się, że jego Porsche ma 202 konie, w co jednak ciężko uwierzyć. Nie sądzę, żeby aż tak nadrabiało momentem ;)


Widziałem wykres , tam faktycznie jest ok 202 max 205 KM , moment wydaje mi się ,że było pod 270 NM,
Zawieszenie seria ,jak Piotr pisał tyle że twarde i brdzo krótka skrzynia i to czyni cuda....jedynka nie wchodzi jak i u mnie ale w rajdzie to nieistotne przecież!

Rafał o ile się nie mylę wypadł z trasy i stąd lekki deficyt czasowy :wink:
Pozdrawiam zwycięzców...




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: swoj
PostNapisane: 10.11.2011, 22:34 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2061
Nr klubowicza: 068
swoja droga jak mi się ładnie wątek nazwał...
"Raj"
jakaś Ewa była ??

aaa no tak Ewa Zasada




_________________

Marcin
----------------

http://aidi.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum