Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 7.11.2013, 1:50 
Avatar użytkownika

Dołączył: 21.03.2010
Posty: 3734
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
Początek jak zawsze bym powiedział ale dalej to jakaś bajka amerykańska :D
GMC i inni przed Porsche i BMW nie chce mi się w to wierzyć :shock:

1 Lexus
2 Toyota
3 Acura
4 Audi
5 Mazda
6 Infiniti
7 Volvo
8 Honda
9 GMC
10 Subaru
11 Scion
12 Buick
13 Mercedes
14 Porsche
15 BMW
16 Kia
17 Chevrolet
18 Chrysler
19 RAM
20 Volkswagen
21 Hyundai
22 Nissan
23 Jeep
24 Dodge
25 Cadillac
26 Lincoln
27 Ford
28 Mini




_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.11.2013, 7:52 

Dołączył: 12.08.2010
Posty: 469
Tam widocznie kończą się wszechmocne wpływy największych reklamodawców - grupy VW,, BMW czy Mercedesa badań na które się w Europie powołuje nie robią jedynie słuszne Niemieckie i DEKRA i ADAC a za jedyne opiniotwórcze media nie robi Auto Bild.
A jakości i niezawodności japońców profilaktycznie nikt nie podważa bo się boi by wyszedł na głupa.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.11.2013, 9:20 
Avatar użytkownika

Dołączył: 21.03.2010
Posty: 3734
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
Jedyne wytłumaczenie dla mnie tak niskiego rankingu dla Porsche to to , że brano pod uwagę praktycznie same Cayenny i Panamery a te wiadomo potrafią napsuć krwi i statystyki :wink: jak by brali 911 i Boxstery to by byli może przed toyotą :)




_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.11.2013, 9:26 

Dołączył: 20.04.2012
Posty: 69
Co do pozycji Lexa to akurat prawda 8)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.11.2013, 9:59 

Dołączył: 12.08.2010
Posty: 469
DK napisał(a):
Jedyne wytłumaczenie dla mnie tak niskiego rankingu dla Porsche to to , że brano pod uwagę praktycznie same Cayenny i Panamery a te wiadomo potrafią napsuć krwi i statystyki :wink: jak by brali 911 i Boxstery to by byli może przed toyotą :)


Pod warunkiem ze by brali pod uwagę produkcje do 993 włacznie


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.11.2013, 10:03 

Dołączył: 30.12.2012
Posty: 102
DK , nie przesadzałbym z tym , że nie biorą pod uwagę 911 i Boxterów. Ostatnio byłem parę razy w serwisie w Katowicach z jakimiś pierdołami z którymi sobie nasi mechanicy nie potrafią poradzić i na podnośnikach jest ciągle pełno ( a na przeglądy mi to nie wyglądało )
Co do Lexusa to fakt, nie znam mniej awaryjnego samochodu oraz marki której klienci są bardziej wierni .


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.11.2013, 13:33 

Dołączył: 29.05.2012
Posty: 190
Lokalizacja: Sandomierz
Nr klubowicza: 344
Audi, Mercedes bezawaryjne, chyba ze od razu po wyjeździe z salonu i tak nie do końca.




_________________

Piotrek

Obecnie 992 4S
niestety 993 C4 sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.11.2013, 14:54 

Dołączył: 17.04.2011
Posty: 305
Mnie dziwi tak wysoka pozycja BMW ale nie wiem jakie były kryteria oceniania.

W Europejskich testach najcześćiej badana jest awaryjność lub zadowolenie klienta z aut z przebiegiem do 100 000 km zgodnie z zasadą, że klient kupujący nowe auto od dealera jest z niewielkimi wyjątkami zadowolony bo mu się nie psuje a jak już psuje to ma przecież gwarancję.

Ranking z punktu widzenia klientów kupujących używane/pogwarancyjne auto z przebiegiem 100+ tyś km wygląda już zupełnie inaczej i zaryzykowałbym twierdzenie, że ten amerykański jest bliższy temu co realnie dzisiaj reprezentują sobą poszczególni producenci w tematyce jakości.

Dla mnie osobiście są dwa smutne płynące z tej statystyki wnioski.

1.Cena płacona za auto nie ma wprost przełożenia na jakość kupowanego produktu i nie jest już w dzisiejszych czasach gwarancją niczego.

2. Auta robione są dla pierwszego właściciela i/lub na pierwsze 100tyś km a każdy następny kupił przecież używane w którym może popsuć się dosłownie wszystko więc nie ma na co się skarżyć a pierwszemu właścicielowi te problemy są obce więc i tak pójdzie do salonu po kolejne nowe cudeńko techniki.

Gdyby nie historia która pokazuje, że tak nie było, że tak być nie musi i że tak być nie powinno to te wnioski by mi nie przeszkadzały.
Problem w tym, że i ja i większość z forumowiczów doskonale pamięta czasy (zresztą niezbyt odległe) gdy auta nie były "jednorazowe"

Pozostaje kupować nowe i tuż przed upływem gwarancji sprzedawać lub uzytkować klasyki :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.11.2013, 16:10 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3170
obawiam się ze te zestawienie naprawde ma potwierdznie w rzeczywistości , czasy 80-90 sl i 911 to już legenda ...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.11.2013, 17:09 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1306
Lokalizacja: koloniec
Nr klubowicza: 060
Obecne technologie pozwalaja wyprodukowac auto 99% bezawaryjne na dystansie pól milona kilometrow-ale PO CO skoro producenci AGD sa w stanie wyliczyc "przebieg" lodówki lub telewizora co do kwartału, to czemu producenci aut maja byc 'gorsi'. tak jak napisal Lamer auta produkuje sie dla pierwszego wlasciciela i jest to oczywiste. Moze pozniej sie okazac,ze pierwszy wwwwłasciciel nie bedzie mial chetnych na dobare sprzedanie swojego auta ,ale to ju inny problem.




_________________

było 924'82-było na I Zlocie 944S2'90 944TurboS'89 944 TURBO'S '88 prawie cup. jest Białe968TS'94


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.11.2013, 17:19 

Dołączył: 13.10.2013
Posty: 23
tona napisał(a):
Obecne technologie pozwalaja wyprodukowac auto 99% bezawaryjne na dystansie pól milona kilometrow-ale PO CO skoro producenci AGD sa w stanie wyliczyc "przebieg" lodówki lub telewizora co do kwartału, to czemu producenci aut maja byc 'gorsi'. tak jak napisal Lamer auta produkuje sie dla pierwszego wlasciciela i jest to oczywiste. Moze pozniej sie okazac,ze pierwszy wwwwłasciciel nie bedzie mial chetnych na dobare sprzedanie swojego auta ,ale to ju inny problem.


Święta prawda ! Oglądałem kiedyś,chyba na NG program o celowym postarzaniu produktów.Niestety producenci nie wiedzą chyba co czynią,sami sobie kopią dołki.Kiedyś się to na nich odbije.Obecnie na rynku jest wiele aut w użytkowaniu,które uchodzą za niezawodne(Golfy,Pasaty itp)niestety za kilka lat obecne 'cuda techniki' trafią w ręce tych zwykłych ludzi,których może być nie stać na ich serwisowanie,to już nie ta technologia że sąsiad mechanik za małą sumkę nam wszystko w VW naprawi.A ludzi jak nie będzie stać to nie kupią,więc nie wiem dokąd zmierzają producenci samochodów i nie tylko,na pewno nie w dobrym kierunku.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.11.2013, 18:14 

Dołączył: 14.08.2011
Posty: 290
Panowie - patrzycie na to wszystko troche przez pryzmat naszego (biednego) rynku. Nikt na swiecie, projektujac auta, nie bieze pod uwage Polski. Za mala spzredaz i za mala sila przebicia. Tu sie licza wielkie rynki, takie jak USA czy Niemcy. A tu coraz wiecej sie kupuje aut nowych, a uzywki trafiaja do nas.
Jak na razie nie widze zeby producenci tym sposobem strzelali sobie w kolano. Poki co doprowadzili do sytuacji, gdy przecietny Helmut, ktory swoim 123 przejezdzil 12 lat, pozniej 124 uzytkowal 8, okulara sprzedal na zlom po 5, a kolejne E-klasy zamienia na nowe w salonie co dwa lata :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum