Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 13.07.2019, 10:51 

Dołączył: 29.05.2017
Posty: 268
Krótko, rozregulował mi się mechanizm zmiany biegów. Nie wchodzą mi już jedynka i wsteczny nawet! Nie mam narzędzia "gear shifter aligment tool" występujący pod numerami 000 721 961 91. Czy mi się to uda, zobaczymy.
Miarą sukcesu będzie przywrócenie jedynki i wstecznego.... choć się zobaczy czy da się wyregulować, a może "short shiter" wjedzie.

Co mam? Ano tylko nagrania z YouTube




Obrazek

Jeśli chcielibyście podzielić się jakimiś wskazówkami, to chętnie przyjmę :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.07.2019, 23:20 

Dołączył: 29.05.2017
Posty: 268
To zrobiłem małe dochodzenie.

19-ta minuta - widać jak rozregulowane jest wrzucanie biegów
22-ga minuta - znaleziona śruba, którą chyba należy dokręcić, ale w jakiej pozycji?



Uwaga: Pierwszy raz takie coś nagrałem a i wychodzi brak elementarnej wiedzy. Film jest w dostępie niepublicznym.
Było cicho więc podbiłem głośność do 150% i przesadziłem. Ujęcia kabiny nie powinny być w szerokokątnym... Sorki

Oczywiście, jak coś poradzicie, to zapraszam do podzielenia się


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.07.2019, 23:32 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5185
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Ustaw lewarek na środku (ktoś może trzymać) i pod autem na środku
ruchu lewo-prawo ustaw wybierak. Skręć i powinno być ok. Może dodaj
kleju na gwint tej śruby.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.07.2019, 23:43 

Dołączył: 7.04.2015
Posty: 950
Widze ze nie tylko ja gimnastyke przy aucie dzis uprawialem ;)
Z biegami to nie pomoge zdalnie, choc w skrzyni biegow ten drazek co sie wsuwa i wysuwa tez sie przekreca i w zasadzie odzwierciedla ruchy lewarka. Caly pozostaly system sluzy do tego zeby przekazac ten ruch miedzy lewarkiem a tym drazkiem. W kazdym razie tak jest w normalnym aucie a boxstera od tej strony nie znam.

Ps.
Jak udalo Ci sie go tak na bok wywrócić i jeszcze podeprzec? Masz strasznie silnego szwagra? ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.07.2019, 7:37 

Dołączył: 29.05.2017
Posty: 268
Że trzpień wybieraka się obraca, że ta śruba mocująca ramię na tym trzpieniu się rusza to nawet trochę widać na filmie. Przykręcę w eksperymentalnych miejscach.

Auto podlewarowałem z tyłu i podstawiłem kobyłki i się wsunąłem pod spód.
A że nagranie nie trzyma poziomu to z faktu, że kamera okulna trzymana w ręce :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.07.2019, 22:53 

Dołączył: 29.05.2017
Posty: 268
Qbak napisał(a):
Ustaw lewarek na środku (ktoś może trzymać) i pod autem na środku
ruchu lewo-prawo ustaw wybierak. Skręć i powinno być ok. Może dodaj
kleju na gwint tej śruby.

Tak zrobiłem. Na środki poustawiałem i skręciłem na klej do gwintów.
Działa!. Choć luzy są...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum