Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 26.11.2015, 11:11 

Dołączył: 26.09.2015
Posty: 543
Po 2 miesiącach i szeregu usterek w Panamerze zastanawiam się nad napisaniem oficjalnego pisma/zapytania do centrali Porsche o usunięcie kilku z nich.

Czy ktoś ma doświadczenia w temacie kontaktu z centralą?

Usterki to:
1. Padnięte katy - więcej napisałem tutaj 997-2-s-fault-code-p0421-otrzymalem-dis-na-desce-t13563.html#p147207

2. Parujące wszystkie lampy - według porsche to "normalne"
przykłady:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

3. Na drugi dzień po kupnie awaria - padnięta cewka, wymieniono tylko tę na którą wskazał komputer! od kiedy to wymienia się pojedyncze cewki lub świece...prośba o wymianę wszystkich w ramach usterki nie była zaakceptowana.

Porsche powiedziało że te usterki (1 i 2) nie będą pokryta w ramach przedłużonej gwarancji, zastanawiam się nad napisaniem do centrali - jakieś sugestie?

Dlaczego myślę o napisaniu?, a to dlatego że: odebrałem auto z PC (kupione używane z Porsche) i na drugi dzień poszła cewka - laweta i naprawa, odebrałem auto (143,000km), na drugi dzień check engine - katy...także nie pojeździłem w ogóle tym autem bez usterek :p

Nie mam pretensji do dealera - pewnie jakieś tam mają procedury, ale irytuje mnie to że przez lata jeździłem różnymi autami i nigdy nie miałem tylu problemów...a zaczynałem od Alf :D Jadąc Panamerą zastanawiam się co się zaraz sypnie...a widok lampki MIL jest słaby....

pzdr
Hubi


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.11.2015, 16:39 

Dołączył: 11.08.2015
Posty: 139
Niestety kupując auto używane to loteria nie mamy wiedzy jak użytkował je poprzednik i to ze przeszło przez ręce ASO Porsche nie zawsze musi oznaczać ze będzie to auto bez usterek.

Co do skarg, często po wizycie w serwisie dzwoni osoba z infolinii z zapytaniem o satysfakcje usługi, można wyrazić swoje nie zadowolenie, kiedyś miałem taki przypadek w innej marce i po takiej rozmowie serwis do mnie oddzwonił i wszystkie bolączki od których się wymigiwał rozwiązał od reki w ramach rekompensaty. Powodzenia!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.11.2015, 17:49 

Dołączył: 26.09.2015
Posty: 543
szuwarks napisał(a):
Niestety kupując auto używane to loteria nie mamy wiedzy jak użytkował je poprzednik i to ze przeszło przez ręce ASO Porsche nie zawsze musi oznaczać ze będzie to auto bez usterek.


Serio? nie wiedziałem :roll: :roll: :roll: :roll:

szuwarks napisał(a):
Co do skarg, często po wizycie w serwisie dzwoni osoba z infolinii z zapytaniem o satysfakcje usługi, można wyrazić swoje nie zadowolenie, kiedyś miałem taki przypadek w innej marce i po takiej rozmowie serwis do mnie oddzwonił i wszystkie bolączki od których się wymigiwał rozwiązał od reki w ramach rekompensaty. Powodzenia!


Do mnie nikt nigdy nie dzwonił...a chętnie bym im opowiedział o wysokiej jakości ich produktów po użytkowaniu auta przez niecałe 2 miechy :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum