Po 2 miesiącach i szeregu usterek w Panamerze zastanawiam się nad napisaniem oficjalnego pisma/zapytania do centrali Porsche o usunięcie kilku z nich.
Czy ktoś ma doświadczenia w temacie kontaktu z centralą?
Usterki to:
1. Padnięte katy - więcej napisałem tutaj
997-2-s-fault-code-p0421-otrzymalem-dis-na-desce-t13563.html#p1472072. Parujące wszystkie lampy - według porsche to "normalne"
przykłady:



3. Na drugi dzień po kupnie awaria - padnięta cewka, wymieniono tylko tę na którą wskazał komputer! od kiedy to wymienia się pojedyncze cewki lub świece...prośba o wymianę wszystkich w ramach usterki nie była zaakceptowana.
Porsche powiedziało że te usterki (1 i 2) nie będą pokryta w ramach przedłużonej gwarancji, zastanawiam się nad napisaniem do centrali - jakieś sugestie?
Dlaczego myślę o napisaniu?, a to dlatego że: odebrałem auto z PC (kupione używane z Porsche) i na drugi dzień poszła cewka - laweta i naprawa, odebrałem auto (143,000km), na drugi dzień check engine - katy...także nie pojeździłem w ogóle tym autem bez usterek :p
Nie mam pretensji do dealera - pewnie jakieś tam mają procedury, ale irytuje mnie to że przez lata jeździłem różnymi autami i nigdy nie miałem tylu problemów...a zaczynałem od Alf

Jadąc Panamerą zastanawiam się co się zaraz sypnie...a widok lampki MIL jest słaby....
pzdr
Hubi