Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 11.02.2021, 19:32 

Dołączył: 7.02.2021
Posty: 14
pdmobil napisał(a):
A jaki silnik ma to śliczne auto ?



Jeśli mowa o moim to 2,7...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.02.2021, 19:40 
Avatar użytkownika

Dołączył: 18.07.2018
Posty: 862
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 805
Seb napisał(a):
kacper napisał(a):
Która konkretnie?
Zapytam jeszcze. Zajmujesz się tylko odbudowa i naprawa aut klientów? Czy szukasz tez takich aut pod klienta?


Dobrze kombinujesz ... 8)

Możesz coś z tematów, które podrzuca Marko? ;)




_________________

MB W126 260SE '87
MB C126 560SEC '90
MB R129 SL500 '99
MB W204 C63 AMG '09
Porsche 911 996.2 C2 '01
Honda CRX ED9 K20 track tool '90
BMW S1000R '17


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.02.2021, 20:41 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 22.01.2020
Posty: 825
Nr klubowicza: 667
Mikołaj napisał(a):
Seb napisał(a):
kacper napisał(a):
Która konkretnie?
Zapytam jeszcze. Zajmujesz się tylko odbudowa i naprawa aut klientów? Czy szukasz tez takich aut pod klienta?


Dobrze kombinujesz ... 8)

Możesz coś z tematów, które podrzuca Marko? ;)
Rozglądam się, szukamMyslem ze bedzie to łatwiejsze


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk




_________________

Panamera ST GTS "Żaba", 718 Cayman GTS 4.0, 911 964 Carrera
był:
718 Boxster


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.02.2021, 21:20 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3926
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Żyła napisał(a):
pdmobil napisał(a):
A jaki silnik ma to śliczne auto ?



Jeśli mowa o moim to 2,7...


Tak, o twoim ! Trudny motor. Och szkoda, że nie 3.0, ale taki jest i się ciesz !
Poznaj dobrze samochód zanim skusisz się na jakieś prace. Samo lakierowanie zrobi lakiernik. Oczywiście trzeba to powierzyć fachowcowi, bo "pacjent" szczególny.
Natomiast przestrzegam przed wejściem, tak "przy okazji" w duży remont. Tu wymagana jest duża wiedza i rozwaga. Łatwo dać się wpuścić w kanał. Wtedy masz rok, czasem więcej, bez auta i dziesiątki tyś.do wydania. Poznaj dobrze auto, wyłap to co niezbędne, wypełnij się tolerancją.
I w żadnym razie nie jest to pisane w opozycji do uznanych warsztatów w tej branży, a raczej ku rozwadze tych, którzy kupili takie auto i w nagłym trybie chcą zrobić cudo. Porsche, stare Porsche, rządzi się swoimi prawami.
Gratuluję zakupu !




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.02.2021, 22:58 

Dołączył: 18.01.2016
Posty: 912
Nr klubowicza: 770
Mądre słowa doświadczonego człowieka - PEŁEN SZACUNEK ! i pokłony głowy. Porsche to Porsche i trzeba je zrozumieć :cry: Nic "na szybko"
Ave




_________________

BartekG
Jest 911-996.2 - C2 - manual
Był : Boxster 986 -2,7 manual


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.02.2021, 11:20 

Dołączył: 7.02.2021
Posty: 14
pdmobil napisał(a):
Żyła napisał(a):
pdmobil napisał(a):
A jaki silnik ma to śliczne auto ?



Jeśli mowa o moim to 2,7...


Tak, o twoim ! Trudny motor. Och szkoda, że nie 3.0, ale taki jest i się ciesz !
Poznaj dobrze samochód zanim skusisz się na jakieś prace. Samo lakierowanie zrobi lakiernik. Oczywiście trzeba to powierzyć fachowcowi, bo "pacjent" szczególny.
Natomiast przestrzegam przed wejściem, tak "przy okazji" w duży remont. Tu wymagana jest duża wiedza i rozwaga. Łatwo dać się wpuścić w kanał. Wtedy masz rok, czasem więcej, bez auta i dziesiątki tyś.do wydania. Poznaj dobrze auto, wyłap to co niezbędne, wypełnij się tolerancją.
I w żadnym razie nie jest to pisane w opozycji do uznanych warsztatów w tej branży, a raczej ku rozwadze tych, którzy kupili takie auto i w nagłym trybie chcą zrobić cudo. Porsche, stare Porsche, rządzi się swoimi prawami.
Gratuluję zakupu !



Wierz mi, że się cieszę:) Jest to początek większego projektu, jaki chcę zrealizować... Mam nadzieję, że się uda.
Dzięki również za dobre słowo... uczę się i każdy głos zdrowego rozsądku jest przydatny.

Chwilowo wygląda, że trzeba poprawić sprawy estetyczne... i tego się trzymam.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.02.2021, 13:13 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3926
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Zdradzisz jaki to projekt ? Kibicuje każdemu projektowi, który obraca się wokół tej grupy 911-tek. W razie potrzeby służę radą ze swoich skromnych doświadczeń.
Powodzenia.




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.02.2021, 13:37 

Dołączył: 11.07.2011
Posty: 1541
Żyła napisał(a):
Już nadrabiam zaległości:)

Gratuluję. Sam miałem chrapkę na nie:)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.02.2021, 21:02 

Dołączył: 7.02.2021
Posty: 14
pdmobil napisał(a):
Zdradzisz jaki to projekt ? Kibicuje każdemu projektowi, który obraca się wokół tej grupy 911-tek. W razie potrzeby służę radą ze swoich skromnych doświadczeń.
Powodzenia.



Zdradzę, a pewnie.
Tylko, że to projekt nie okrojony do 911-tek, ale do aut różnych... Chcę po prostu skompletować taki solidny garaż aut moich marzeń.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.02.2021, 21:05 

Dołączył: 7.02.2021
Posty: 14
Arekk napisał(a):
Żyła napisał(a):
Już nadrabiam zaległości:)

Gratuluję. Sam miałem chrapkę na nie:)



Wydawało mi się, że trzeba szybko działać... więc decyzja zapadła po rozmowie telefonicznej, a następnego dnia rano była po nie po prostu laweta. Jak auto przyjechało, to potwierdziło się, że jest ok:)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.02.2021, 21:21 

Dołączył: 25.12.2018
Posty: 452
Żyła napisał(a):
pdmobil napisał(a):
A jaki silnik ma to śliczne auto ?



Jeśli mowa o moim to 2,7...


Bardzo trudny motor.
Tzw Magnesium.

koszmar w odbudowie wiec polecam duża rozwagę.

Czy coś mu dolega?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.02.2021, 0:21 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3926
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
marko356 napisał(a):
Żyła napisał(a):
pdmobil napisał(a):
A jaki silnik ma to śliczne auto ?



Jeśli mowa o moim to 2,7...


Bardzo trudny motor.
Tzw Magnesium.

koszmar w odbudowie wiec polecam duża rozwagę.

Czy coś mu dolega?

To, że magnesium, to nie problem, ale to, że z tego "magnesium" zrobili 2.7
Ale nie straszmy Kolegi !!!
Gratulacje, uciechy, roztropności w usuwaniu dolegliwości !




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.02.2021, 13:25 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 22.01.2020
Posty: 825
Nr klubowicza: 667
Przybliżcie temat tego motoru. W czym jest taki trudny? Na coś trzeba zwrócić uwagę?




_________________

Panamera ST GTS "Żaba", 718 Cayman GTS 4.0, 911 964 Carrera
był:
718 Boxster


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.02.2021, 13:47 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3926
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Wraz z pojawieniem się motoru 2.2 ( c-seria, 1970r.) zastosowano blok ze stopu magnezowego. Piekielnie mocny, twardy, świetnie odprowadzający temperaturę, ale..kruchy. Blok, który obsługiwał z powodzeniem konstrukcje wyścigowe. W modelu 2.4 powiększono średnicę cylindrów, a w 2.7 (G-seria) jeszcze bardziej. Co za tym idzie miejsce mocowania szpilek trzymających tuleje cylindrowe i głowice doszło do takiego minimum, że często pękało i szpilki wychodziły z bloku. Tworzywo bloku praktycznie nie do obróbki, poza tym po rozkręceniu połówek karteru uwolnione naprężenia potrafiły zdeformować blok w stopniu nie do odbudowy. Oczywiście na wszystko są sposoby. Sam na swoim pierwszym ćwiczyłem rekonstrukcję szpilek ( z powodzeniem !) W 3.0 i pózniejszych, Porsche powróciło do stopów, umownie, "aluminiwych". Żeby nie tragizować, wiele tych motorów jeżdzi i ma się dobrze, ale trzeba z nimi obchodzić się jak z jajkiem !




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.02.2021, 15:07 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 22.01.2020
Posty: 825
Nr klubowicza: 667
Wszystko jasne. Dzięki.




_________________

Panamera ST GTS "Żaba", 718 Cayman GTS 4.0, 911 964 Carrera
był:
718 Boxster


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum