Autor |
Wiadomość |
Żyła
|
Napisane: 11.02.2021, 19:32 |
|
Dołączył: 7.02.2021 Posty: 14
|
pdmobil napisał(a): A jaki silnik ma to śliczne auto ? Jeśli mowa o moim to 2,7...
|
|
Góra |
|
Mikołaj
|
Napisane: 11.02.2021, 19:40 |
|
Dołączył: 18.07.2018 Posty: 869
|
Seb napisał(a): kacper napisał(a): Która konkretnie? Zapytam jeszcze. Zajmujesz się tylko odbudowa i naprawa aut klientów? Czy szukasz tez takich aut pod klienta? Dobrze kombinujesz ...  Możesz coś z tematów, które podrzuca Marko? 
|
|
Góra |
|
Seb
|
Napisane: 11.02.2021, 20:41 |
|
Członek Zarządu PCP |
 |
Dołączył: 22.01.2020 Posty: 825
Nr klubowicza: 667
|
Mikołaj napisał(a): Seb napisał(a): kacper napisał(a): Która konkretnie? Zapytam jeszcze. Zajmujesz się tylko odbudowa i naprawa aut klientów? Czy szukasz tez takich aut pod klienta? Dobrze kombinujesz ...  Możesz coś z tematów, które podrzuca Marko?  Rozglądam się, szukam  Myslem ze bedzie to łatwiejsze  Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
_________________
Panamera ST GTS "Żaba", 718 Cayman GTS 4.0, 911 964 Carrera był: 718 Boxster
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 11.02.2021, 21:20 |
|
Członek Honorowy |
 |
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3933 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Żyła napisał(a): pdmobil napisał(a): A jaki silnik ma to śliczne auto ? Jeśli mowa o moim to 2,7... Tak, o twoim ! Trudny motor. Och szkoda, że nie 3.0, ale taki jest i się ciesz ! Poznaj dobrze samochód zanim skusisz się na jakieś prace. Samo lakierowanie zrobi lakiernik. Oczywiście trzeba to powierzyć fachowcowi, bo "pacjent" szczególny. Natomiast przestrzegam przed wejściem, tak "przy okazji" w duży remont. Tu wymagana jest duża wiedza i rozwaga. Łatwo dać się wpuścić w kanał. Wtedy masz rok, czasem więcej, bez auta i dziesiątki tyś.do wydania. Poznaj dobrze auto, wyłap to co niezbędne, wypełnij się tolerancją. I w żadnym razie nie jest to pisane w opozycji do uznanych warsztatów w tej branży, a raczej ku rozwadze tych, którzy kupili takie auto i w nagłym trybie chcą zrobić cudo. Porsche, stare Porsche, rządzi się swoimi prawami. Gratuluję zakupu !
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
BartekG
|
Napisane: 11.02.2021, 22:58 |
|
Dołączył: 18.01.2016 Posty: 958
|
Mądre słowa doświadczonego człowieka - PEŁEN SZACUNEK ! i pokłony głowy. Porsche to Porsche i trzeba je zrozumieć  Nic "na szybko" Ave
|
|
Góra |
|
Żyła
|
Napisane: 12.02.2021, 11:20 |
|
Dołączył: 7.02.2021 Posty: 14
|
pdmobil napisał(a): Żyła napisał(a): pdmobil napisał(a): A jaki silnik ma to śliczne auto ? Jeśli mowa o moim to 2,7... Tak, o twoim ! Trudny motor. Och szkoda, że nie 3.0, ale taki jest i się ciesz ! Poznaj dobrze samochód zanim skusisz się na jakieś prace. Samo lakierowanie zrobi lakiernik. Oczywiście trzeba to powierzyć fachowcowi, bo "pacjent" szczególny. Natomiast przestrzegam przed wejściem, tak "przy okazji" w duży remont. Tu wymagana jest duża wiedza i rozwaga. Łatwo dać się wpuścić w kanał. Wtedy masz rok, czasem więcej, bez auta i dziesiątki tyś.do wydania. Poznaj dobrze auto, wyłap to co niezbędne, wypełnij się tolerancją. I w żadnym razie nie jest to pisane w opozycji do uznanych warsztatów w tej branży, a raczej ku rozwadze tych, którzy kupili takie auto i w nagłym trybie chcą zrobić cudo. Porsche, stare Porsche, rządzi się swoimi prawami. Gratuluję zakupu ! Wierz mi, że się cieszę:) Jest to początek większego projektu, jaki chcę zrealizować... Mam nadzieję, że się uda. Dzięki również za dobre słowo... uczę się i każdy głos zdrowego rozsądku jest przydatny. Chwilowo wygląda, że trzeba poprawić sprawy estetyczne... i tego się trzymam.
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 12.02.2021, 13:13 |
|
Członek Honorowy |
 |
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3933 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Zdradzisz jaki to projekt ? Kibicuje każdemu projektowi, który obraca się wokół tej grupy 911-tek. W razie potrzeby służę radą ze swoich skromnych doświadczeń. Powodzenia.
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
Arekk
|
Napisane: 12.02.2021, 13:37 |
|
Dołączył: 11.07.2011 Posty: 1541
|
Żyła napisał(a): Już nadrabiam zaległości:) Gratuluję. Sam miałem chrapkę na nie:)
|
|
Góra |
|
Żyła
|
Napisane: 13.02.2021, 21:02 |
|
Dołączył: 7.02.2021 Posty: 14
|
pdmobil napisał(a): Zdradzisz jaki to projekt ? Kibicuje każdemu projektowi, który obraca się wokół tej grupy 911-tek. W razie potrzeby służę radą ze swoich skromnych doświadczeń. Powodzenia. Zdradzę, a pewnie. Tylko, że to projekt nie okrojony do 911-tek, ale do aut różnych... Chcę po prostu skompletować taki solidny garaż aut moich marzeń.
|
|
Góra |
|
Żyła
|
Napisane: 13.02.2021, 21:05 |
|
Dołączył: 7.02.2021 Posty: 14
|
Arekk napisał(a): Żyła napisał(a): Już nadrabiam zaległości:) Gratuluję. Sam miałem chrapkę na nie:) Wydawało mi się, że trzeba szybko działać... więc decyzja zapadła po rozmowie telefonicznej, a następnego dnia rano była po nie po prostu laweta. Jak auto przyjechało, to potwierdziło się, że jest ok:)
|
|
Góra |
|
marko356
|
Napisane: 13.02.2021, 21:21 |
|
Dołączył: 25.12.2018 Posty: 452
|
Żyła napisał(a): pdmobil napisał(a): A jaki silnik ma to śliczne auto ? Jeśli mowa o moim to 2,7... Bardzo trudny motor. Tzw Magnesium. koszmar w odbudowie wiec polecam duża rozwagę. Czy coś mu dolega?
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 14.02.2021, 0:21 |
|
Członek Honorowy |
 |
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3933 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
marko356 napisał(a): Żyła napisał(a): pdmobil napisał(a): A jaki silnik ma to śliczne auto ? Jeśli mowa o moim to 2,7... Bardzo trudny motor. Tzw Magnesium. koszmar w odbudowie wiec polecam duża rozwagę. Czy coś mu dolega? To, że magnesium, to nie problem, ale to, że z tego "magnesium" zrobili 2.7 Ale nie straszmy Kolegi !!! Gratulacje, uciechy, roztropności w usuwaniu dolegliwości !
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
Seb
|
Napisane: 14.02.2021, 13:25 |
|
Członek Zarządu PCP |
 |
Dołączył: 22.01.2020 Posty: 825
Nr klubowicza: 667
|
Przybliżcie temat tego motoru. W czym jest taki trudny? Na coś trzeba zwrócić uwagę?
_________________
Panamera ST GTS "Żaba", 718 Cayman GTS 4.0, 911 964 Carrera był: 718 Boxster
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 14.02.2021, 13:47 |
|
Członek Honorowy |
 |
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3933 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Wraz z pojawieniem się motoru 2.2 ( c-seria, 1970r.) zastosowano blok ze stopu magnezowego. Piekielnie mocny, twardy, świetnie odprowadzający temperaturę, ale..kruchy. Blok, który obsługiwał z powodzeniem konstrukcje wyścigowe. W modelu 2.4 powiększono średnicę cylindrów, a w 2.7 (G-seria) jeszcze bardziej. Co za tym idzie miejsce mocowania szpilek trzymających tuleje cylindrowe i głowice doszło do takiego minimum, że często pękało i szpilki wychodziły z bloku. Tworzywo bloku praktycznie nie do obróbki, poza tym po rozkręceniu połówek karteru uwolnione naprężenia potrafiły zdeformować blok w stopniu nie do odbudowy. Oczywiście na wszystko są sposoby. Sam na swoim pierwszym ćwiczyłem rekonstrukcję szpilek ( z powodzeniem !) W 3.0 i pózniejszych, Porsche powróciło do stopów, umownie, "aluminiwych". Żeby nie tragizować, wiele tych motorów jeżdzi i ma się dobrze, ale trzeba z nimi obchodzić się jak z jajkiem !
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
Seb
|
Napisane: 14.02.2021, 15:07 |
|
Członek Zarządu PCP |
 |
Dołączył: 22.01.2020 Posty: 825
Nr klubowicza: 667
|
Wszystko jasne. Dzięki.
_________________
Panamera ST GTS "Żaba", 718 Cayman GTS 4.0, 911 964 Carrera był: 718 Boxster
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|