Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 1.07.2019, 14:43 

Dołączył: 1.02.2015
Posty: 8
Witam czy ma ktoś może jakieś instrukcje lub materiały pomocnicze które posłużą do poprawnego poskładania silnika po remoncie? Chodzi głównie o ustawienie rozrządu, montaż tłoków.
Pacjent porsche 911 1975r. silnik 2.7 mfi dół 2.2T


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.07.2019, 16:19 
Avatar użytkownika

Dołączył: 4.12.2016
Posty: 1581
Nr klubowicza: 582
Napisz też post na classic911.pl




_________________

www.classic911.pl
www.pasjaporsche.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.07.2019, 18:23 
Avatar użytkownika

Dołączył: 3.03.2009
Posty: 2284
Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
jak 2,7 to nie 930 :banghead:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.07.2019, 20:25 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 5042
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
chris napisał(a):
jak 2,7 to nie 930 :banghead:

Chris, odpuść chłopu, porady szuka a wiadomo, że potocznie G-Model często nazywany jest 930 :-) Pozdrawiam serdecznie Mata




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.07.2019, 8:49 
Avatar użytkownika

Dołączył: 3.03.2009
Posty: 2284
Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
Jeżeli ktoś stał się posiadaczem Porsche to powinien chociaż wiedzieć co posiada :idea:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.07.2019, 9:50 

Dołączył: 15.11.2012
Posty: 487
.....posiada Porsche :D i fajnie :-)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.07.2019, 9:55 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
To, że potocznie na G Model mówi się 930 nie znaczy, że i tu tak powinniśmy robić. Klub powinien także edukować. I Chris właśnie to zrobił




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.07.2019, 15:27 

Dołączył: 1.02.2015
Posty: 8
tak mój błąd przyznaje, a tu fajna strona z manualem jakby ktoś szukał :D

http://early911nzdownloads.yolasite.com ... anuals.php


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.07.2019, 19:49 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 5042
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
caspi napisał(a):
tak mój błąd przyznaje, a tu fajna strona z manualem jakby ktoś szukał :D

http://early911nzdownloads.yolasite.com ... anuals.php

Fajna stronka, dzięki za wrzucenie!
I pamiętaj, masz G-Model :-)




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.07.2019, 20:22 

Dołączył: 11.07.2011
Posty: 1541
Mata napisał(a):
caspi napisał(a):
tak mój błąd przyznaje, a tu fajna strona z manualem jakby ktoś szukał :D

http://early911nzdownloads.yolasite.com ... anuals.php

Fajna stronka, dzięki za wrzucenie!
I pamiętaj, masz G-Model :-)


kolega raczej wie że ma G_model. A 930 to też segment G.

Na otomoto wrzucają wszystkie roczniki G jako 930 i pewnie stąd ta pomyłka.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.07.2019, 17:08 

Dołączył: 1.02.2015
Posty: 8
vin 9117210916
Jak wyceniacie takie auto?! :roll: auto po kompleksowej renowacji, dużo nowych części, silnik będzie po remoncie, kolor ice green metallic oryginalny, auto nieoryginalnie poszerzone, silnik 2.2T dół silnika, góra od 2.7 MFi


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.07.2019, 19:35 
Avatar użytkownika

Dołączył: 3.03.2009
Posty: 2284
Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
Taki misz masz silnika obniży wartość .Przeróbka na wide body zależy czy zawiasy i układ hamulcowy jest od 930 czy ori .Oryginały G-Targa chodzą 32-36k euro.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.07.2019, 20:31 
Avatar użytkownika

Dołączył: 4.12.2016
Posty: 1581
Nr klubowicza: 582
Pytam technicznie bo się nie znam.
To się da tak poskładać z 2 różnych???
Pozdrawiam
Bernard




_________________

www.classic911.pl
www.pasjaporsche.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.07.2019, 22:23 

Dołączył: 19.03.2007
Posty: 1122
Takiego auta jeszcze nie widziałem
Przod chyba będzie szerszy od tylu.
Przednie błotniki turbo a tył sc. :roll:

Ale to dobrze - odwracalne zmiany


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.07.2019, 8:02 

Dołączył: 20.10.2014
Posty: 292
Lokalizacja: Sosnowiec
Nr klubowicza: 759
Faktycznie przednie błotniki od turbo a tył od SC. 7 lub 8 calowe włoskie zamienniki fuchs i wyszło jak wyszło.
Proponuję powrócić do ori a wtedy wartość będzie najwyższa
1. zmienić przednie błotniki, tylnych nie ruszać bo to już duża przeróbka 2. założyć felgi o rozmiarze 6i7cali.3 złożyć silnik na K-jet a MFI sprzedać. Mam cały osprzęt do 2.7 i możemy porozmawiać o zamianie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.07.2019, 12:02 

Dołączył: 1.02.2015
Posty: 8
przód nie jest szerszy od tyłu ;) taka fotka dziwna do tego auto nie ma silnika dlatego tak sterczy, błotniki tył od 930 turbo ale jeszcze nie założyłem dystansów, silnik to blok magnezowy od 2.2T cylindry od 2.7s, głowice wałki od 2.7s pompa mfi, do tego zrobiony blok pod wydajniejszą pompę oleju, zawieszenie bilstein zielone, hamulce serwo z 930, wszystko zregenerowane lub nowe, raczej nie ma sensu tego przywracać do ori :o
środek GT cup nowy i inne pierdoły nowe, nie wiem czy nie wystawić gdzieś na mobie za 60.000EUR?!? Co myślicie? wiem że tu większość fanatyków oryginalnego porsche ale z tego już oryginału nie będzie ;) sam silnik po remoncie w takiej modyfikacji w USA to jakieś 30.000$ bez ewentualnego cła oraz VAT. Więc już sam nie wiem jak je liczyć?!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.07.2019, 12:10 
Avatar użytkownika

Dołączył: 4.12.2016
Posty: 1581
Nr klubowicza: 582
Z tego co napisałeś wynika, że jeżeli sprzedasz to auto na części, to więcej wyciągniesz...jeżeli o to tylko chodzi.




_________________

www.classic911.pl
www.pasjaporsche.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.07.2019, 12:17 

Dołączył: 19.03.2007
Posty: 1122
caspi napisał(a):
przód nie jest szerszy od tyłu ;) taka fotka dziwna do tego auto nie ma silnika dlatego tak sterczy, błotniki tył od 930 turbo ale jeszcze nie założyłem dystansów, silnik to blok magnezowy od 2.2T cylindry od 2.7s, głowice wałki od 2.7s pompa mfi, do tego zrobiony blok pod wydajniejszą pompę oleju, zawieszenie bilstein zielone, hamulce serwo z 930, wszystko zregenerowane lub nowe, raczej nie ma sensu tego przywracać do ori :o
środek GT cup nowy i inne pierdoły nowe, nie wiem czy nie wystawić gdzieś na mobie za 60.000EUR?!? Co myślicie? wiem że tu większość fanatyków oryginalnego porsche ale z tego już oryginału nie będzie ;) sam silnik po remoncie w takiej modyfikacji w USA to jakieś 30.000$ bez ewentualnego cła oraz VAT. Więc już sam nie wiem jak je liczyć?!


Tylne błotniki nie są od turbo !!!! To błotnik od sc do tego nie dokładnie z tego zdjęcia widać wstawione te flary jak trzeba.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.07.2019, 12:18 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Najprościej będzie wystawić np. za te 60 000 euro. Zobaczysz, czy jest zainteresowanie.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum