|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 19 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
caspi
|
Napisane: 1.07.2019, 14:43 |
|
Dołączył: 1.02.2015 Posty: 8
|
Witam czy ma ktoś może jakieś instrukcje lub materiały pomocnicze które posłużą do poprawnego poskładania silnika po remoncie? Chodzi głównie o ustawienie rozrządu, montaż tłoków. Pacjent porsche 911 1975r. silnik 2.7 mfi dół 2.2T
|
|
Góra |
|
berni500
|
Napisane: 1.07.2019, 16:19 |
|
Dołączył: 4.12.2016 Posty: 1581
Nr klubowicza: 582
|
Napisz też post na classic911.pl
_________________
www.classic911.pl www.pasjaporsche.pl
|
|
Góra |
|
chris
|
Napisane: 1.07.2019, 18:23 |
|
Dołączył: 3.03.2009 Posty: 2284 Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
|
jak 2,7 to nie 930
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 1.07.2019, 20:25 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
chris napisał(a): jak 2,7 to nie 930 Chris, odpuść chłopu, porady szuka a wiadomo, że potocznie G-Model często nazywany jest 930 Pozdrawiam serdecznie Mata
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
chris
|
Napisane: 2.07.2019, 8:49 |
|
Dołączył: 3.03.2009 Posty: 2284 Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
|
Jeżeli ktoś stał się posiadaczem Porsche to powinien chociaż wiedzieć co posiada
|
|
Góra |
|
Jacek 911
|
Napisane: 2.07.2019, 9:50 |
|
Dołączył: 15.11.2012 Posty: 487
|
.....posiada Porsche i fajnie
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 2.07.2019, 9:55 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
To, że potocznie na G Model mówi się 930 nie znaczy, że i tu tak powinniśmy robić. Klub powinien także edukować. I Chris właśnie to zrobił
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
caspi
|
Napisane: 2.07.2019, 15:27 |
|
Dołączył: 1.02.2015 Posty: 8
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 2.07.2019, 19:49 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
caspi napisał(a): tak mój błąd przyznaje, a tu fajna strona z manualem jakby ktoś szukał http://early911nzdownloads.yolasite.com ... anuals.phpFajna stronka, dzięki za wrzucenie! I pamiętaj, masz G-Model
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
Arekk
|
Napisane: 2.07.2019, 20:22 |
|
Dołączył: 11.07.2011 Posty: 1541
|
Mata napisał(a): caspi napisał(a): tak mój błąd przyznaje, a tu fajna strona z manualem jakby ktoś szukał http://early911nzdownloads.yolasite.com ... anuals.phpFajna stronka, dzięki za wrzucenie! I pamiętaj, masz G-Model kolega raczej wie że ma G_model. A 930 to też segment G. Na otomoto wrzucają wszystkie roczniki G jako 930 i pewnie stąd ta pomyłka. Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
caspi
|
Napisane: 3.07.2019, 17:08 |
|
Dołączył: 1.02.2015 Posty: 8
|
vin 9117210916 Jak wyceniacie takie auto?! auto po kompleksowej renowacji, dużo nowych części, silnik będzie po remoncie, kolor ice green metallic oryginalny, auto nieoryginalnie poszerzone, silnik 2.2T dół silnika, góra od 2.7 MFi
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
chris
|
Napisane: 3.07.2019, 19:35 |
|
Dołączył: 3.03.2009 Posty: 2284 Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
|
Taki misz masz silnika obniży wartość .Przeróbka na wide body zależy czy zawiasy i układ hamulcowy jest od 930 czy ori .Oryginały G-Targa chodzą 32-36k euro.
|
|
Góra |
|
berni500
|
Napisane: 3.07.2019, 20:31 |
|
Dołączył: 4.12.2016 Posty: 1581
Nr klubowicza: 582
|
Pytam technicznie bo się nie znam. To się da tak poskładać z 2 różnych??? Pozdrawiam Bernard
_________________
www.classic911.pl www.pasjaporsche.pl
|
|
Góra |
|
kacper
|
Napisane: 3.07.2019, 22:23 |
|
Dołączył: 19.03.2007 Posty: 1122
|
Takiego auta jeszcze nie widziałem Przod chyba będzie szerszy od tylu. Przednie błotniki turbo a tył sc. Ale to dobrze - odwracalne zmiany
|
|
Góra |
|
arek classic
|
Napisane: 4.07.2019, 8:02 |
|
Dołączył: 20.10.2014 Posty: 292 Lokalizacja: Sosnowiec
Nr klubowicza: 759
|
Faktycznie przednie błotniki od turbo a tył od SC. 7 lub 8 calowe włoskie zamienniki fuchs i wyszło jak wyszło. Proponuję powrócić do ori a wtedy wartość będzie najwyższa 1. zmienić przednie błotniki, tylnych nie ruszać bo to już duża przeróbka 2. założyć felgi o rozmiarze 6i7cali.3 złożyć silnik na K-jet a MFI sprzedać. Mam cały osprzęt do 2.7 i możemy porozmawiać o zamianie.
|
|
Góra |
|
caspi
|
Napisane: 4.07.2019, 12:02 |
|
Dołączył: 1.02.2015 Posty: 8
|
przód nie jest szerszy od tyłu taka fotka dziwna do tego auto nie ma silnika dlatego tak sterczy, błotniki tył od 930 turbo ale jeszcze nie założyłem dystansów, silnik to blok magnezowy od 2.2T cylindry od 2.7s, głowice wałki od 2.7s pompa mfi, do tego zrobiony blok pod wydajniejszą pompę oleju, zawieszenie bilstein zielone, hamulce serwo z 930, wszystko zregenerowane lub nowe, raczej nie ma sensu tego przywracać do ori środek GT cup nowy i inne pierdoły nowe, nie wiem czy nie wystawić gdzieś na mobie za 60.000EUR?!? Co myślicie? wiem że tu większość fanatyków oryginalnego porsche ale z tego już oryginału nie będzie sam silnik po remoncie w takiej modyfikacji w USA to jakieś 30.000$ bez ewentualnego cła oraz VAT. Więc już sam nie wiem jak je liczyć?!
|
|
Góra |
|
berni500
|
Napisane: 4.07.2019, 12:10 |
|
Dołączył: 4.12.2016 Posty: 1581
Nr klubowicza: 582
|
Z tego co napisałeś wynika, że jeżeli sprzedasz to auto na części, to więcej wyciągniesz...jeżeli o to tylko chodzi.
_________________
www.classic911.pl www.pasjaporsche.pl
|
|
Góra |
|
kacper
|
Napisane: 4.07.2019, 12:17 |
|
Dołączył: 19.03.2007 Posty: 1122
|
caspi napisał(a): przód nie jest szerszy od tyłu taka fotka dziwna do tego auto nie ma silnika dlatego tak sterczy, błotniki tył od 930 turbo ale jeszcze nie założyłem dystansów, silnik to blok magnezowy od 2.2T cylindry od 2.7s, głowice wałki od 2.7s pompa mfi, do tego zrobiony blok pod wydajniejszą pompę oleju, zawieszenie bilstein zielone, hamulce serwo z 930, wszystko zregenerowane lub nowe, raczej nie ma sensu tego przywracać do ori środek GT cup nowy i inne pierdoły nowe, nie wiem czy nie wystawić gdzieś na mobie za 60.000EUR?!? Co myślicie? wiem że tu większość fanatyków oryginalnego porsche ale z tego już oryginału nie będzie sam silnik po remoncie w takiej modyfikacji w USA to jakieś 30.000$ bez ewentualnego cła oraz VAT. Więc już sam nie wiem jak je liczyć?! Tylne błotniki nie są od turbo !!!! To błotnik od sc do tego nie dokładnie z tego zdjęcia widać wstawione te flary jak trzeba.
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 4.07.2019, 12:18 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Najprościej będzie wystawić np. za te 60 000 euro. Zobaczysz, czy jest zainteresowanie.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 19 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|