Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 13.08.2011, 11:27 
[admin: usunięto]


Góra
   
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.08.2011, 16:15 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
Na pewno okazja nie sa ;)




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 13.08.2011, 20:33 
[admin: usunięto]


Góra
   
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.08.2011, 19:00 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
znalazłem ceny:
S - 2900 funciaków
RS - 5200 funciaków


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.08.2011, 19:06 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
swietna okazja ;)




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.08.2011, 20:30 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1109
Waga :shock: ... 9 kg.
Pasek klinowy zamiast łańcucha..... tylko amortyzacji brak... ale jak znam Porsche to cała rama się wygina jako amortyzacja ;) ...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.08.2011, 6:41 

Dołączył: 12.08.2010
Posty: 469
Ciekawe po ile go kupuje Porsche w Chinach.
Mam w firmie specjalistę do spraw Chińskich - jak są chętni to kontener możemy już zamawiać. 8) prawie takich samych :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.08.2011, 1:44 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 2057
Jeżeli chodzi o wersję RS to przy tym osprzęcie powinna kosztować nie więcej niż 11-12 tys. zł, a cena ponad 5000 funtów jest śmieszna.
Wszystkie elementy poza ramą są pewne(jakościowo), a wręcz świetne(koła CB Cobalt zawsze mi się bardzo podobały), jedyną niewiadomą jest rama, ale skoro jest to "monokok", nie ma się czego obawiać.
Kolejna sprawa która jest w tym wszystkim śmieszna, to to, że Porsche chyba nie wiedziało do czego ten rower ma być, to jest na siłę powrzucali high-endowe komponenty z rowerów XC, niby wygląda na crossowca, widelec w ogóle nie z tej bajki, korba zamiast 48 zębów na największej tarczy ma blaty jak na mistrzostwa w Cross Country, a nie do miejskiej jazdy.
Ogólnie pierwsze po kupnie tego roweru to wymiana widelca, ramy i opon, bo one wszystko psują i nie pozwolają na wykorzystane świetnego osprzętu zgodnie z przeznaczeniem, bez tego ma mniejszą wartość użytkową od jakiejś Meridy CrossWay za 2000zł. Poza tym kto widział tak obwieszony rower Crossowy, to jest zwyczajnie za dużo, połowę tańszy osprzęt w tym rowerze nie zrobiłby żadnej różnicy w działaniu, a wręcz paradoksalnie byłby lepszy bo bardzej wytrzymały. Zresztą patrząc na producentów(nawet burżujskich) można zauważyć, że tam nie pakuje się nic powyżej Deore XT.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.08.2011, 9:08 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
a według mnie te rowery powinny by droższe, bo po tych cenach mogą się nie sprzedawać :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum