Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 13.08.2011, 11:27 
[admin: usunięto]


Góra
   
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.08.2011, 16:15 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
Na pewno okazja nie sa ;)




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: 13.08.2011, 20:33 
[admin: usunięto]


Góra
   
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.08.2011, 19:06 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
swietna okazja ;)




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.08.2011, 20:30 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1109
Waga :shock: ... 9 kg.
Pasek klinowy zamiast łańcucha..... tylko amortyzacji brak... ale jak znam Porsche to cała rama się wygina jako amortyzacja ;) ...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.08.2011, 6:41 

Dołączył: 12.08.2010
Posty: 469
Lokalizacja: Gliwice
Nr klubowicza: 260
Ciekawe po ile go kupuje Porsche w Chinach.
Mam w firmie specjalistę do spraw Chińskich - jak są chętni to kontener możemy już zamawiać. 8) prawie takich samych :lol:




_________________

9964S manual/2003 była
cayenne diesel/2012, panamera4S/2011
9974S PDK cabrio/2010, 993C2 aut coupe/1995
caymanS987 manual/2006


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.08.2011, 1:44 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 2066
Jeżeli chodzi o wersję RS to przy tym osprzęcie powinna kosztować nie więcej niż 11-12 tys. zł, a cena ponad 5000 funtów jest śmieszna.
Wszystkie elementy poza ramą są pewne(jakościowo), a wręcz świetne(koła CB Cobalt zawsze mi się bardzo podobały), jedyną niewiadomą jest rama, ale skoro jest to "monokok", nie ma się czego obawiać.
Kolejna sprawa która jest w tym wszystkim śmieszna, to to, że Porsche chyba nie wiedziało do czego ten rower ma być, to jest na siłę powrzucali high-endowe komponenty z rowerów XC, niby wygląda na crossowca, widelec w ogóle nie z tej bajki, korba zamiast 48 zębów na największej tarczy ma blaty jak na mistrzostwa w Cross Country, a nie do miejskiej jazdy.
Ogólnie pierwsze po kupnie tego roweru to wymiana widelca, ramy i opon, bo one wszystko psują i nie pozwolają na wykorzystane świetnego osprzętu zgodnie z przeznaczeniem, bez tego ma mniejszą wartość użytkową od jakiejś Meridy CrossWay za 2000zł. Poza tym kto widział tak obwieszony rower Crossowy, to jest zwyczajnie za dużo, połowę tańszy osprzęt w tym rowerze nie zrobiłby żadnej różnicy w działaniu, a wręcz paradoksalnie byłby lepszy bo bardzej wytrzymały. Zresztą patrząc na producentów(nawet burżujskich) można zauważyć, że tam nie pakuje się nic powyżej Deore XT.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum klubowego








Przyklejone




English information
Ostatnie posty forum PCP