Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Schemat 944
PostNapisane: 6.03.2008, 17:15 

Dołączył: 4.03.2008
Posty: 7
Witam bardzo serdecznie jestem posiadaczem samochodziku porsche 944 z silnikiem 2,5 i mam prośbę potrzebny mi schemat układu elektrycznego. Dokładniej mówiąc zapłonowego.Gdyż kupiłem autko które nie ma iskry. Może poradzicie mi jak jej szukać;]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.03.2008, 17:28 

Dołączył: 18.10.2007
Posty: 1048
szukaj tutaj


http://tinyurl.com/ynuabc
8)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.03.2008, 17:58 

Dołączył: 16.03.2007
Posty: 2795
nie radzę przeglądać online tylko bardziej pobierać na dysk.
swoją drogą - już posiadam dokumentacje o 964. na dniach wrzucę ją na serwer.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: ;]
PostNapisane: 6.03.2008, 19:36 

Dołączył: 4.03.2008
Posty: 7
Witam mam pytanka odnośnie tego okładu :?:
-oznaczanie 15 na cewce indukcyjnej(ignition coil) to +?

-oznaczanie 1 idące od cewki do komputera(DME control unit) ma za zadanie przerywać prąd idący w uzwojeniu pierwotnym cewki a co za tym idzie powstanie prądu w uzwojeniu wtórnym i powstanie iskry,
[b]Jak sprawdzić czy komputer wysyła impulsy(przerywające),może miernikiem?

-gdzie owy komputer sie znajduje?
proszę o poprawki jeżeli coś jest źle napisane i o pomoc, pozdrawiam


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.03.2008, 22:05 

Dołączył: 21.04.2007
Posty: 74
komputer jest pod nogami pasazera, a z tego co pamietam to iskra znikala przy uszkoczeniu czujnika polzenia walu


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: ;]
PostNapisane: 6.03.2008, 22:16 

Dołączył: 4.03.2008
Posty: 7
Wielkie dzięki :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.03.2008, 1:17 

Dołączył: 17.10.2007
Posty: 30
:headbang: :headbang: :headbang:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.03.2008, 10:38 
Administrator

Dołączył: 5.03.2007
Posty: 1151
Ogólne (nie tylko Porsche):

Obwód 15 - zapłon, 12V przy włączonej stacyjce.
Obwód 1 - kluczowanie cewki.
Obwód 30 - 12V bezpośrednio z aku
Obwód 31 - masa

Zrób tak:

1. Wyjmij przekaźnik DME, zewrzyj kabelkiem 3 styki 30, 87, 87b. Włączy sie pompa paliwa. Spróbuj pokręcić. Jeśli nie ma iskry - zamontuj ponownie przekaźnik. Jesli jest - masz uszkodzony przekaźnik. Jesli pompa się nie włączy - uszkodzony bezpiecznik lub niefabryczny alarm / przrewana wiązka.

Jesli przekaźnik dobry:

2. Wyjmij wtyczkę z DME, włącz zapłon - przy zwieraniu pinu nr 1 ze złącza do masy powinna przeskakiwać iskra. Jesli nie przeskakuje - brak napięcia na obw. 15 cewki (bezpiecznik, wiązka, alarm). Jeśli przeskakuje - DME nie daje iskry.

Jeśli DME nie daje iskry, to w kolejności: Zamienione wtycznki speed sensorów, uszkodzone speed sensory lub kable, uszkodzone DME.

Powyższe powinno pomóc.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: ;]
PostNapisane: 7.03.2008, 16:30 

Dołączył: 4.03.2008
Posty: 7
Wielkie dzięki jak posprawdzam to zdam relacje z placu boju,pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum