Witam!
Od paru miesięcy jestem dumnym posiadaczem grafitowego 944, rocznik 87, ale z motorem S2 (mimo, że o ile mi wiadomo, ten 3 litrowy silnik montowano dopiero od 89 r..., ale narzekać nie mam na co
).
Autko sprawuje się wyśmienicie, ma zdumiewającą dynamikę i precyzję prowadzenia, ale niestety wymaga jeszcze trochę starań w doprowadzeniu go do perfekcyjnej kondycji. Na razie głowę mi zaprzątają dwa problemy:
- luz przy wyjściu wału napędowego ze skrzyni biegów, skutkujący wyraźnym stukiem przy gwałtownym dodaniu bądź ujęciu gazu (niestety nie posiadam odpowiedniej wiedzy z zakresu mechaniki samochodowej, by stwierdzić czy w wersji z blokadą mechanizmu różnicowego jest to zjawisko pożądane, czy nie, mój serwis też nie jest pewny...). Jestem ciekamw, czy ktoś już kiedyś spotkał się z podobnym problemem...
- nie w pełni sprawny przepływomierz (zapowiada się spory wydatek...)
Ale nic to, przyjemność z prowadzenia takiego auta wynagradza wszelkie smutki
(zresztą co jak co, ale ale na forum PCP każdy może to potwierdzić).
Jeszcze raz serdeczne pozdrowienia dla wszystkich forumowiczów!!!
Szerokiej drogi!!!