|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 13 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
simongeo
|
Napisane: 25.03.2023, 21:20 |
|
Dołączył: 23.03.2023 Posty: 8
|
Witam Czy po numerze silnika będzie wiadomo co to za model, bo w 911 z 1979 są gaźniki Weber a nie wtrysk i nie wiem czy był wymieniony silnik czy usunięty wtrysk i założone Webery
|
|
Góra |
|
arek classic
|
Napisane: 26.03.2023, 8:32 |
|
Dołączył: 20.10.2014 Posty: 293 Lokalizacja: Sosnowiec
Nr klubowicza: 759
|
|
Góra |
|
simongeo
|
Napisane: 31.03.2023, 22:15 |
|
Dołączył: 23.03.2023 Posty: 8
|
|
Góra |
|
arek classic
|
Napisane: 31.03.2023, 22:41 |
|
Dołączył: 20.10.2014 Posty: 293 Lokalizacja: Sosnowiec
Nr klubowicza: 759
|
911T model 1969 140PS kod silnika 901/09
|
|
Góra |
|
simongeo
|
Napisane: 3.04.2023, 21:17 |
|
Dołączył: 23.03.2023 Posty: 8
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 3.04.2023, 22:17 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3928 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
silnik 901/09 140KM to 1991ccm. 911T to auto z silnikiem gaznikowym. W ślad za "PORSCHE 911 Austen,Walter", 901/09 z 1969r. 140KM to 911E (wtrysk mechaniczny). Przeróbki mechanicznego wtrysku (zwłaszcza jak szwankuje) na gazniki to stosowany zabieg. Przyznam, nie odnoszę tych informacji do podanego numeru silnika (nie szukałem aż tak), a różnych "podwersji" było sporo, ale silnik 901/09 na pewno nie występował w 1979r. gdzie powinien być 3.0 K-Jet 930/03 Oprócz numeru silnika, dla większej pewności, jest jego kod, na "półce" bloku po prawej stronie wiatraka. Również nr.VIN może przynieść więcej informacji.
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
simongeo
|
Napisane: 4.04.2023, 23:10 |
|
Dołączył: 23.03.2023 Posty: 8
|
Bardzo dziękuję za info teraz będę wiedział czego szukać i do jakiego silnika, muszę zacząć od aparatu zapłonowego, myślałem o elektroniku. Czy to dobry pomysł?
|
|
Góra |
|
simongeo
|
Napisane: 15.04.2023, 8:27 |
|
Dołączył: 23.03.2023 Posty: 8
|
Dzień dobry. Mam jeszcze pytanie odnośnie kolejności zapłonu, czy w tym silniku z 1969r kolejność zapłony jest taka sama jak w 3.0 sc 1-6-2-4-3-5?
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 15.04.2023, 9:32 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3928 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Tak. Polecam "Porsche 911" Haynes. To baza do zabawy z tymi samochodami. ( były 3.0sc, w których aparat zapłonowy kręcił się w lewo i jak ktoś nie wiedział to miał zagwostkę )
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
simongeo
|
Napisane: 23.04.2023, 10:04 |
|
Dołączył: 23.03.2023 Posty: 8
|
Bardzo dziękuje za info, Pozdrawiam Simon
|
|
Góra |
|
kacper
|
Napisane: 23.04.2023, 21:18 |
|
Dołączył: 19.03.2007 Posty: 1122
|
Kolejność zawsze taka sama Tyle że w 3.0 i turbinach palec obraca się przeciwnie do wskazówek zegarka. Reszta zgodnie z kierunkiem wskazówek zegarka.
|
|
Góra |
|
simongeo
|
Napisane: 24.04.2023, 16:25 |
|
Dołączył: 23.03.2023 Posty: 8
|
Mam pytanie jeszcze co do cewki. kupiłem Aparat Zapłonowy do Porsche 911 F, G -83 / 123ignition Small-6-R-V, ale pan nie wiedział czy cewka może być orginalna , czy zamiennik, czy jakaś inna do elektronicznego zapłonu. nie wiem czym mam się kierować przy zakupie?
Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
kacper
|
Napisane: 24.04.2023, 22:01 |
|
Dołączył: 19.03.2007 Posty: 1122
|
Do 12 może być ori 123 ma tez w ofercie cewki. Ale ja zawsze montowałem na cewkach ori zamontowanych z seryjnym aparatem
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 13 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|