Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 5.05.2011, 20:52 

Dołączył: 5.11.2007
Posty: 48
:( Witam kolegow.Opisze jeszcze raz krotko moj problem(wczesniej juz opisywalem)Jakis czas temu w zeszlym roku jadac 2 biegiem zgasl silnik, w momencie gdy przestal pracowac wydawalo mi sie ze jakby z okolic stacyjki bylo slychac jakis turkot podobny do przekaznika ktoremu przestaje dochodzic prad,ale czy to przekaznik???? nie wiem.Od tego momentu nie moge go uruchomic. :( I co teraz macie jakies wskazowki???Ja sprawdzilem czy w momencie uruchamiania jest podawane paliwo(przewod przed listwa) jest i to tak konkretnie leci.Zdjalem z aparatu przewod wysokiego napiecia wlozylem swiece i przy wlaczonym zaplonie od cewki wymusilem iskre i na swiecy przeskakiwala.Zdjalem kopulke zero uszkodzen,wiec podlaczylem przewod do kopulki i normalnie sprawdzam iskre i co i brak iskry i to mnie z lekko zaniepokoilo,dodam ze swiece po kreceniu rozrusznikiem zawsze sa suche czyli nie jest podawane paliwo.Sprawdzalem przekaznik taki podwojny podlaczylem aki obwod na krotko i chyba jest ok.Moze to centralka umieszczona pod kierownica.Co jeszcze moge :?: Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.05.2011, 22:04 

Dołączył: 11.05.2009
Posty: 692
miałem podobny problem ze swoim, w którym siedzi m44.05. w czasie jazdy silnik zgasł, nie chciał odpalić.
co jakiś czas (kilka dni) zapalał a po kilku, kilkunastu minutach gasł i znowu nie zapalał.
po długim czasie i sprawdzaniu najróżniejszych rzeczy (pompa paliwa, przekaźnik pompy, przepływomierz, DME, itp.....) okazało się, że jest uszkodzony regulator ciśnienia paliwa - silnik gasł, gdy ciśnienie na listwie gwałtownie wzrastało, a wtedy wtryskiwacze przestawały podawać paliwo. po wymianie jak ręką odjął.
gdybyś miał jakieś pytania, wal śmiało.
pozdrawiam i życzę powodzenia w walce z oporną materią


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.05.2011, 23:19 

Dołączył: 11.06.2007
Posty: 352
jak przekrecasz kluczyk to jest podswietlenie deski np.zegarow? Mimo twojej opini na temat przekaznika i tak zdobylbym zapasowy i podmienil...to ze leje sie paliwo to nic nie daje bo przekaznik daje sygnal na kompa i na pompe i mozliwe ze czesciowo padl - ostatnio przy podobnych problemach mialem padniety przekaznik w prosiaku kolezanki.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.05.2011, 19:37 

Dołączył: 5.11.2007
Posty: 48
Mowisz regulator cisnienia paliwa,sprecyzuj w ktorym jest miejscu jutro zobacze.Moze faktycznie padl regulator i wogole nie podaje paliwa bo jak pisalem swiece sa suche.A przekaznik no nie wiem ,tez pisalem zrobilem po jego wyjeciu obwody i pracowal normalnie .Gdzie moge szukac regulatora i przekaznika (na stronach np.wStanach jest wszysyko) u nas.Moj tel.507-06-22-77 pusc sms a ja oddzwonie:drive:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum