adamww1977 napisał(a):
No normalnie wszyscy macie rację.
Mnie też bardzo zależy na większym silniku. Przecież ma to być prawdziwe Porsche. Nie ostatnie i nie jedyne ale prawdziwe.
Będzie trzeba poczekać. Jeśli ktoś z Was ma ochotę zobaczyć co wyrzeźbiłem w konfiguracji to wstawiam Wam kody. Pierwszy na Macana T, PP1K29M3 i drugi na Macana S, PP6I24D7.
Jeszcze raz dziękuję
Najwiecej informacji dostaniesz na macanforum.com
Co do Twojego konfiguratora Macana S i z wiedzy jaka posiadłem:
- system PTV plus chyba nie ma większego sensu, mało odczuwalna różnica
- bardzo duża dopłata za ten są krój felg co standardowe z tym ze w innym kolorze - 11k to srogie przegięcie
- zastanów się nad kołem zapasowym czy nie chcesz dobrać, bo potem ciężko dołożyć, podgrzewana przednia szyba (nieduży koszt) i No must have to dla mnie relingi dachowe (nie wyobrażam sobie zakładać brzydkie zaczepy pod uszczelkę drzwi)
Co do wersji T Twojego konfiguratora:
- czarne listy boczne nie specjalnie będą pasować do wszystkich pozostałych szarych wstawek (oczywiście kwestia gustu, ja zostawiłem standard)
- kamery 360 - jedni odradzają drudzy polecają, mi wystarczy cofania, jestem z grupy odradzających którym dodatkowo nie podoba się widok kamery na froncie auta i w lusterkach
- tutaj te same zastrzeżenia z kołem zapasowym, podgrzewana przedni szyba i relingami a dodatkowo dostałbym chociaż adaptacyjny tempomat i asystent zmiany pasa ruchu
Moj kod konfiguratora:
http://www.porsche-code.com/PP7B8MH8 jak coś to auto odbieram w ciągu tygodnia wiec mogę wypowiedzieć się na temat wyposażenia