Autor |
Wiadomość |
Aro
|
Napisane: 22.11.2009, 10:10 |
|
Dołączył: 9.07.2009 Posty: 70
|
Cześc, parę dni temu zaczeły spadac obroty przy wrzucaniu na luz, przegazowaniu i skaczą między 800 a 1000, i bardzo smierdzi spalinami zapach jest bardzo ostry co swiadczy o tym ze dostaje za duzo paliwa prawdopodobnie chodzi cały czas na ssaniu. Co może byc tego przyczyną, zepsuty silniczek, czujnik temperatury a moze jeszcze cos innego,
|
|
Góra |
|
szeryf
|
Napisane: 22.11.2009, 10:46 |
|
Dołączył: 20.03.2007 Posty: 285
|
Może się także okazać, że wtryskiwacze źle rozpylają paliwo (tak jak w moim 24). Też czuje paliwo po przygazowaniu i nawet wymieniłem wtryski. Niestety na magik na analizatorze stwierdził, że poprzedni były lepsze, a smród benzyny jest efektem właśnie lania przez wtryskiwacze.
Ale niech wypowiedzą się specjaliści.
|
|
Góra |
|
Aro
|
Napisane: 22.11.2009, 12:29 |
|
Dołączył: 9.07.2009 Posty: 70
|
moze jest to przez wtryskiwacze z tym ze doszłem do tego ze silniczek krokowy sie nie zamyka jak jest ciepły silnik i wtedy smierdzi spalinami i nierówno chodzi ale jak zaslepiłem wąż od silniczka takie małe oszustwo, zaczął chodzic równo i nie smierdzi po przegazowaniu nie spada juz tak z obrotów.
Pytanie teraz takie co sie zepsuło silniczek czy czujnik temperatury i który jest za to odpowiedzialny bo są jakies dwa czujniki jeden ma wtyczkę drugi zwykłe wsówki a moze jest jeszcze jakis inny?
|
|
Góra |
|
przemek84
|
Napisane: 23.11.2009, 12:15 |
|
Dołączył: 11.06.2007 Posty: 352
|
ten co ma wsuwke to daje tylko sygnal na zegar wiec nim sie nie przejmuj,ten drugi daje odczyt na komp i kosztuej 30zl wiec i tak warto go wymienic. Posprawdzaj wszystkie weze podcisnieniowe czy nie przepuszczaja powietrza,silniczek krokowy przewaznie pada ze wzgledu na oring ktory znajduje sie w jego srodku(parcieje).
|
|
Góra |
|
TKacki
|
Napisane: 23.11.2009, 13:01 |
|
Dołączył: 5.03.2007 Posty: 1151
|
Dziura w dolocie za przepływomierzem.
|
|
Góra |
|
Aro
|
Napisane: 23.11.2009, 20:49 |
|
Dołączył: 9.07.2009 Posty: 70
|
silniczek przepuszcza powietrze do srodka wiec cyba jest do wymiany, czujnik ten z wtyczką raczej działa bo silnik gasnie jak się go odepnie, wszystko jest szczelne bo sprawdzałem wymieniłem nawet kilka węzy, to kolano między przepływka a przepustnicą jest ok nie ma zadnych dziur, nie mam juz pomysłu co jest nie tak jak się go oszuka zamykając silniczek ręcznie to silnik chodzi tak jak powinien
|
|
Góra |
|
przemek84
|
Napisane: 23.11.2009, 21:55 |
|
Dołączył: 11.06.2007 Posty: 352
|
no to albo wymiana albo regeneracja silniczka krokowego...nie rozumiem czemu na sile szukasz innego rozwiazania.
|
|
Góra |
|
Aro
|
Napisane: 29.11.2009, 10:17 |
|
Dołączył: 9.07.2009 Posty: 70
|
wyczysciłem wszystko wymieniłem wszystkie weze podcisnieniowe, silniczek krokowy wsadzilismy od kumpla z auta efekt ten sam co prawda obroty sie ustabilizowały na obu silniczkach ale oba się nie zamykają do konca, na gorącym silniku jest otwarty do połowy z kolei a u kumpla w aucie zamyka się cały i jeden i drugi, przyczyna tkwi gdzie indziej.
|
|
Góra |
|
tetsumaru
|
Napisane: 29.11.2009, 10:33 |
|
Dołączył: 9.08.2009 Posty: 61
|
Tego typu tematy są wałkowane tutaj co jakiś czas . Zastanawiam się czy nie ma możliwości podpięcia samochodu pod komputer lub oscyloskop i konkretnego zdiagnozowania usterki ??? Czy ma jakiś sens sprawdzanie i wymienianie wszystkiego na oślep ??? Przecież Porsche 944 to technologia na poziomie WV Golfa II ..... Teoretycznie średniej klasy diagnosta powinien sobie z tym poradzić ....
|
|
Góra |
|
TKacki
|
Napisane: 29.11.2009, 16:45 |
|
Dołączył: 5.03.2007 Posty: 1151
|
Zwykłe 944 nie ma autodiagnozy. Nie ma żądnych kodów błędów.
Silnik krokowy jest sterowany bezpośrednio z DME. Podstaw inne DME i sprawdź.
|
|
Góra |
|
Aro
|
Napisane: 29.11.2009, 17:55 |
|
Dołączył: 9.07.2009 Posty: 70
|
znajomy elektronik sprawdzał własnie oscyloskopem wszystko, stwierdził tylko ze sonda lambda umarła juz bardzo dawno temu bo nie podaje zupełnie zadnych oznak zycia, przemierzył wszystko co jest mozliwe i według urządzenia wszystko jest sprawne, sprubujemy wymienic cała jednostke sterujacą i zobaczymy co bedzie, za tydzien jestem umówiony z mechanikiem twierdzi ze da radę naprawic.....
|
|
Góra |
|
tetsumaru
|
Napisane: 29.11.2009, 19:18 |
|
Dołączył: 9.08.2009 Posty: 61
|
no to chyba w pierwszej kolejności powinno się podmienić i sprawdzić jak będzie działał z inną sondą lambda ....
|
|
Góra |
|
Aro
|
Napisane: 30.11.2009, 12:30 |
|
Dołączył: 9.07.2009 Posty: 70
|
tak tylko ze sonda nie ma wpływu na obroty silnika gdy nie działa, jak się zepsuje włącza sie awaryjny układ sterujący do czasu wymiany sondy, jak podmienimy DME i wroce od mechanika to napisze co było przyczyną, i przypominam ze obroty sie uspokoiły po wyczyszczeniu wszystkiego, do naprawy pozostał nie zamykajacy się silniczek krokowy
|
|
Góra |
|
Aro
|
Napisane: 13.12.2009, 18:47 |
|
Dołączył: 9.07.2009 Posty: 70
|
Czesc wszystkim, mam pytanie z innej beczki, potrzebuje rozmiary łozysk tylnych kół z 944 2,5l 86 rok, jesli ktos wie jakie są bardzo proszę o podanie dzięki pozdrawiam
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 14.12.2009, 0:23 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5185 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
Generalnie powinno być w ASO
Zobacz też na transaxle.pl
Tomek ma sporo części.
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
Cichy
|
Napisane: 14.12.2009, 10:28 |
|
Dołączył: 10.05.2007 Posty: 487
|
Od 1985.03 powinny byc takie:
Średnica wewnętrzna [mm]: 42
średnica zewnętrzna [mm]: 80
Szerokość [mm]: 42
Wczesniej chyba takie same jak VW garbus dwa łożyska:
Średnica wewnętrzna [mm]: 30
średnica zewnętrzna [mm]: 62
Szerokość [mm]: 16
Średnica wewnętrzna [mm]: 30
średnica zewnętrzna [mm]: 72
Szerokość [mm]: 19
|
|
Góra |
|
Aro
|
Napisane: 26.01.2010, 14:56 |
|
Dołączył: 9.07.2009 Posty: 70
|
Dzięki bardzo za dane, łozyska wymienione małym kosztem.
Mam jeszcze pytanie dotyczące zawieszenia,przednie wahacze aluminiowe a mianowici tleje stalowo-gumowe, czy są dostępne same gumy czy trzeba wymienic cały wachacz lub da się to gdzies zregenerowac,
|
|
Góra |
|
Aro
|
Napisane: 9.07.2010, 19:45 |
|
Dołączył: 9.07.2009 Posty: 70
|
Witam co do silniczka krokowego i tego przerywania, zawiozłem auto do warsztatu "auto-dusza" w katowicach na który namiar dostałem od forumowiczów, autko juz zrobione smiga ładnie, wszystko sprawnie i przedewszystkim szybko, co do ceny naprawy bardzo miło mnie zaskoczyła, polecam warsztat z tym ze sprawy mechanicznie załatwiają w k-ce a elektryke w libiązu. Pozdro.
|
|
Góra |
|
Krzyś o
|
Napisane: 9.07.2010, 22:25 |
|
Dołączył: 31.01.2010 Posty: 13
|
Witam
mam w swoim S2 taki sam problem ,obroty skaczą i ciężko pali ,czy wyjdzie coś na komputerze , a jeszcze potrzebuje opis styków w kostce obok schowka,
|
|
Góra |
|
tetsumaru
|
Napisane: 10.07.2010, 13:52 |
|
Dołączył: 9.08.2009 Posty: 61
|
Aro ! Wiesz co bylo przyczyna skaczacych obrotow u twojego prosiaka ?
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|