Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 22.11.2009, 10:10 

Dołączył: 9.07.2009
Posty: 70
Cześc, parę dni temu zaczeły spadac obroty przy wrzucaniu na luz, przegazowaniu i skaczą między 800 a 1000, i bardzo smierdzi spalinami zapach jest bardzo ostry co swiadczy o tym ze dostaje za duzo paliwa prawdopodobnie chodzi cały czas na ssaniu. Co może byc tego przyczyną, zepsuty silniczek, czujnik temperatury a moze jeszcze cos innego,


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.11.2009, 10:46 

Dołączył: 20.03.2007
Posty: 285
Może się także okazać, że wtryskiwacze źle rozpylają paliwo (tak jak w moim 24). Też czuje paliwo po przygazowaniu i nawet wymieniłem wtryski. Niestety na magik na analizatorze stwierdził, że poprzedni były lepsze, a smród benzyny jest efektem właśnie lania przez wtryskiwacze.

Ale niech wypowiedzą się specjaliści.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.11.2009, 12:29 

Dołączył: 9.07.2009
Posty: 70
moze jest to przez wtryskiwacze z tym ze doszłem do tego ze silniczek krokowy sie nie zamyka jak jest ciepły silnik i wtedy smierdzi spalinami i nierówno chodzi ale jak zaslepiłem wąż od silniczka takie małe oszustwo, zaczął chodzic równo i nie smierdzi po przegazowaniu nie spada juz tak z obrotów.
Pytanie teraz takie co sie zepsuło silniczek czy czujnik temperatury i który jest za to odpowiedzialny bo są jakies dwa czujniki jeden ma wtyczkę drugi zwykłe wsówki a moze jest jeszcze jakis inny?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.11.2009, 12:15 

Dołączył: 11.06.2007
Posty: 352
ten co ma wsuwke to daje tylko sygnal na zegar wiec nim sie nie przejmuj,ten drugi daje odczyt na komp i kosztuej 30zl wiec i tak warto go wymienic. Posprawdzaj wszystkie weze podcisnieniowe czy nie przepuszczaja powietrza,silniczek krokowy przewaznie pada ze wzgledu na oring ktory znajduje sie w jego srodku(parcieje).


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.11.2009, 13:01 
Administrator

Dołączył: 5.03.2007
Posty: 1151
Dziura w dolocie za przepływomierzem.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.11.2009, 20:49 

Dołączył: 9.07.2009
Posty: 70
silniczek przepuszcza powietrze do srodka wiec cyba jest do wymiany, czujnik ten z wtyczką raczej działa bo silnik gasnie jak się go odepnie, wszystko jest szczelne bo sprawdzałem wymieniłem nawet kilka węzy, to kolano między przepływka a przepustnicą jest ok nie ma zadnych dziur, nie mam juz pomysłu co jest nie tak jak się go oszuka zamykając silniczek ręcznie to silnik chodzi tak jak powinien


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.11.2009, 21:55 

Dołączył: 11.06.2007
Posty: 352
no to albo wymiana albo regeneracja silniczka krokowego...nie rozumiem czemu na sile szukasz innego rozwiazania.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.11.2009, 10:17 

Dołączył: 9.07.2009
Posty: 70
wyczysciłem wszystko wymieniłem wszystkie weze podcisnieniowe, silniczek krokowy wsadzilismy od kumpla z auta efekt ten sam co prawda obroty sie ustabilizowały na obu silniczkach ale oba się nie zamykają do konca, na gorącym silniku jest otwarty do połowy z kolei a u kumpla w aucie zamyka się cały i jeden i drugi, przyczyna tkwi gdzie indziej.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.11.2009, 10:33 

Dołączył: 9.08.2009
Posty: 61
Tego typu tematy są wałkowane tutaj co jakiś czas . Zastanawiam się czy nie ma możliwości podpięcia samochodu pod komputer lub oscyloskop i konkretnego zdiagnozowania usterki ??? Czy ma jakiś sens sprawdzanie i wymienianie wszystkiego na oślep ??? Przecież Porsche 944 to technologia na poziomie WV Golfa II ..... Teoretycznie średniej klasy diagnosta powinien sobie z tym poradzić ....


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.11.2009, 16:45 
Administrator

Dołączył: 5.03.2007
Posty: 1151
Zwykłe 944 nie ma autodiagnozy. Nie ma żądnych kodów błędów.
Silnik krokowy jest sterowany bezpośrednio z DME. Podstaw inne DME i sprawdź.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.11.2009, 17:55 

Dołączył: 9.07.2009
Posty: 70
znajomy elektronik sprawdzał własnie oscyloskopem wszystko, stwierdził tylko ze sonda lambda umarła juz bardzo dawno temu bo nie podaje zupełnie zadnych oznak zycia, przemierzył wszystko co jest mozliwe i według urządzenia wszystko jest sprawne, sprubujemy wymienic cała jednostke sterujacą i zobaczymy co bedzie, za tydzien jestem umówiony z mechanikiem twierdzi ze da radę naprawic.....


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.11.2009, 19:18 

Dołączył: 9.08.2009
Posty: 61
no to chyba w pierwszej kolejności powinno się podmienić i sprawdzić jak będzie działał z inną sondą lambda ....


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.11.2009, 12:30 

Dołączył: 9.07.2009
Posty: 70
tak tylko ze sonda nie ma wpływu na obroty silnika gdy nie działa, jak się zepsuje włącza sie awaryjny układ sterujący do czasu wymiany sondy, jak podmienimy DME i wroce od mechanika to napisze co było przyczyną, i przypominam ze obroty sie uspokoiły po wyczyszczeniu wszystkiego, do naprawy pozostał nie zamykajacy się silniczek krokowy


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.12.2009, 18:47 

Dołączył: 9.07.2009
Posty: 70
Czesc wszystkim, mam pytanie z innej beczki, potrzebuje rozmiary łozysk tylnych kół z 944 2,5l 86 rok, jesli ktos wie jakie są bardzo proszę o podanie dzięki pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.12.2009, 0:23 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5185
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Generalnie powinno być w ASO :)
Zobacz też na transaxle.pl
Tomek ma sporo części.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.12.2009, 10:28 

Dołączył: 10.05.2007
Posty: 487
Od 1985.03 powinny byc takie:
Średnica wewnętrzna [mm]: 42
średnica zewnętrzna [mm]: 80
Szerokość [mm]: 42

Wczesniej chyba takie same jak VW garbus dwa łożyska:
Średnica wewnętrzna [mm]: 30
średnica zewnętrzna [mm]: 62
Szerokość [mm]: 16

Średnica wewnętrzna [mm]: 30
średnica zewnętrzna [mm]: 72
Szerokość [mm]: 19


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.01.2010, 14:56 

Dołączył: 9.07.2009
Posty: 70
Dzięki bardzo za dane, łozyska wymienione małym kosztem.
Mam jeszcze pytanie dotyczące zawieszenia,przednie wahacze aluminiowe a mianowici tleje stalowo-gumowe, czy są dostępne same gumy czy trzeba wymienic cały wachacz lub da się to gdzies zregenerowac,


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.07.2010, 19:45 

Dołączył: 9.07.2009
Posty: 70
Witam co do silniczka krokowego i tego przerywania, zawiozłem auto do warsztatu "auto-dusza" w katowicach na który namiar dostałem od forumowiczów, autko juz zrobione smiga ładnie, wszystko sprawnie i przedewszystkim szybko, co do ceny naprawy bardzo miło mnie zaskoczyła, polecam warsztat z tym ze sprawy mechanicznie załatwiają w k-ce a elektryke w libiązu. Pozdro.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: s2
PostNapisane: 9.07.2010, 22:25 

Dołączył: 31.01.2010
Posty: 13
Witam
mam w swoim S2 taki sam problem ,obroty skaczą i ciężko pali ,czy wyjdzie coś na komputerze , a jeszcze potrzebuje opis styków w kostce obok schowka,


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.07.2010, 13:52 

Dołączył: 9.08.2009
Posty: 61
Aro ! Wiesz co bylo przyczyna skaczacych obrotow u twojego prosiaka ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum