Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.07.2010, 19:48 

Dołączył: 9.07.2009
Posty: 70
psujący sie sterownik, a wkoncu padł całkowicie i nie miał ssania, innej przyczyny byc nie mogło bo po naprawie wszystko hasa az miło.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.07.2010, 16:45 

Dołączył: 9.07.2009
Posty: 70
Witam, czy mogłby mi ktos podac numer-symbol swiec do 944, i filtr oleju z jakiego innego auta pasuje do prosiaka.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.07.2010, 16:59 

Dołączył: 28.08.2007
Posty: 522
najprawdopodobniej pasuje z Star 200 ... :roll:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.07.2010, 17:38 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2932
http://transaxle.istore.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.07.2010, 13:41 

Dołączył: 9.08.2009
Posty: 61
Fitr oleju najlepiej u Tomka z Transaxle . A swiece pasuja od poldka . Kupilem swiece Polskej iskry i smiga jak ta lala . Posprawdzaj kable bo koncowki lubia sniedziec . Fajki sa rozkrecane , a kabel mozna dokupic za 7 pln mb.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.07.2010, 19:30 

Dołączył: 19.02.2008
Posty: 143
Czemu kombinować?? Filtr oleju do 994 Bosch/Knecht zamkniesz się w 50PLN w detalu, świece w okolicach 10PLN za świece dedykowane, zakładając części prawie pasujące na dłuższą metę uszkodzisz silnik


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.07.2010, 19:49 

Dołączył: 9.03.2007
Posty: 58
Wybaczcie ale popieram przedmówce. Ceny części dedykowanych do 944 nie są wygórowane. Ale każdy robi co woli. Możesz nie kupować z salonu/ASO ale w sklepach z częściami naprawdę można kupić towar prawie na każdą kieszeń.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.07.2010, 20:25 

Dołączył: 20.04.2010
Posty: 86
drwal napisał(a):
najprawdopodobniej pasuje z Star 200 ... :roll:

A nie przypadkiem od ARO? :lol:

Drwal, czy Ty bywasz na innym :wink: forum jako Drwalu?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.08.2010, 10:44 

Dołączył: 28.08.2007
Posty: 522
Konik napisał(a):
drwal napisał(a):
najprawdopodobniej pasuje z Star 200 ... :roll:

A nie przypadkiem od ARO? :lol:

Drwal, czy Ty bywasz na innym :wink: forum jako Drwalu?


zgadza się ;) hehe, poniekąd już się znamy osobiście ? :) 560sec itd ?:)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.08.2010, 21:15 

Dołączył: 5.03.2008
Posty: 45
ino ze drwal ma inny awatar na innym forum....
no nie mowiac o nk..... :-)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.08.2010, 21:52 

Dołączył: 28.08.2007
Posty: 522
tzn my z konikiem mamy na mysli forum mb ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.08.2010, 21:58 

Dołączył: 20.04.2010
Posty: 86
drwal napisał(a):
zgadza się ;) hehe, poniekąd już się znamy osobiście ? :) 560sec itd ?:)

No właśnie osobiście nie, ale SEC tak. :-)
:thumbup:
Pozdro


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.08.2010, 13:00 

Dołączył: 9.07.2009
Posty: 70
Panowie starczy tych pogaduszek,powiedzcie mi jeszcze taką zecz, śrubka regulacyjna składu mieszanki na przepływomierzu wzbogaca lub zubarza mieszankę w paliwo czy powietrze?? Bo na ten temat manual nic nie mówi.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.08.2010, 17:39 

Dołączył: 5.03.2008
Posty: 45
sruba w przeplywomierzu zubarzaz lub wzbogacasz mieszanke powinno sie tym krecic tylko i wylacznie z podpietym analizatorem spalin, rozgrzany silnik i obroty ok 2000.. wtedy wg mnie rezultat najlepszy....

tak na marginesie to nawet jak robie przeglady to kazde auto najpierw rozgrzewam silnik obroty na 2000 i dopiero rurka w wydech i przewaznie CO jest okay, dziwi mnie jak jakis diagnosta chce analizowac zimny silnik lub na wolnych obrotach nigdy tak nie bedzie dobrze

wracajac do twego problemu to masz gdzies lewe powietrze...

drwalu uzywam bardzo czesto komurki do czytania forum i nie doczytalem wszystkich postow.. a ja juz myslalem zes wierny jednej marce aut....

tak jeszcze mysle jaki rocznik tej 944?
starsze maja zaworek z bimetalem odpowiedzialny za obroty/ssanie - to tak w skrucie
w nowszych jest silniczek krokowy sterowany z ecu w nim otwiera sie i zamyka przeslona jak ten jest zapaskudzony to moze przemycie i wymoczenie go w benzynie pomoc ... mialem taka przypadlosc w audi cabrio2.3 ng po wymoczeniu posprayowaniu wd40 problem juz nie powrucil .. a wachalo od 1200 do 800..

chyba tez o tym bylo pisane na 924.pl...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.08.2010, 14:41 

Dołączył: 9.07.2009
Posty: 70
ok dzięki za info tylko mnie chodziło o to czy tą srubą dodajesz lub ujmujesz paliwa czy powietrza, autko mi chodzi normalnie, obroty stałe ładnie się wkręca itp tylko bardzo smierdzi spalinami, według manuala dodałem mu powietrza i jest o niebo lepiej i nawet spalanie sie zmniejszyło.

Aha ostatnio saczął mi szwankowac obrotomierz pokazuje ok 400rpm a silnik na słuch ma dobre obroty, czy to padł sam obotomierz czy czos innego.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.08.2010, 15:04 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5199
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Aro napisał(a):
bardzo smierdzi spalinami


Jeżeli śmierdzi spalinami a nie benzyną, to chyba jasne że spaliny dostają
się do auta i tu regulacja nic nie da. Trzeba auto uszczelnić. Uszczelka
klaposzyby do wymiany, uszczelki tylnych świateł i dobrze zobaczyć czy gałka
zmiany biegów jest dobrze uszczelniona.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.08.2010, 20:02 

Dołączył: 5.03.2008
Posty: 45
jemu chodzi raczej o smrodzik z wydechu bo to ze zajezdza ogulnie spalinami to raczej nie wada naszych aut ten typ tak z biegiem lat ma....

skad dorwales manuala jak regulowac sruba w przeplywomierzu bez analizatora? na oko to wyregulowac raczej sie nieda...
lambda musi byc najblizej 1 czyli od 0.998 do 1.020 wtedy masz optymalna miedznke 14 litrow powiertrza na litr paliwa... nawet pol obrotu sruba przy szczelnym dolocie wezach zmienia duzo w wartosci.. ale skoro piszesz ze masz odczuwalna poprawe to super... oby nie za uboga miesznke bo mozna popwypalac zawory...

podeslij mi opiske jak to zrobiles w haensie nic nie znalazlem w autodacie tez nic na ten temat niema wszystko kieroje pod analizator.. na szczesci mam taki w pracy.....


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.10.2010, 14:08 

Dołączył: 30.07.2007
Posty: 172
podpowiem ci tylko żeby cie nie korciło. nie otwieraj przepływomierza (obudowa boscha), i nie reguluj tam bezpośrednio..
bo będzie Cię czekał nowy przepływomierz.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.12.2010, 20:19 

Dołączył: 9.07.2009
Posty: 70
Wiem psujący się komp (sterownik) a wkoncu padł całkiem, a dokładnie to sterowanie ssaniem, silniczek krokowy raz sie otwierał a raz zamykał, naprawa w serwisie porsche wyszła mnie 150 zł ku zdziwieniu.
Sorka ze dopiero teraz ale nie było mnie, może jeszcze komus to pomoże.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum