|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 11 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
adam44
|
Napisane: 24.06.2014, 21:54 |
|
Dołączył: 18.03.2014 Posty: 5
|
Witam,
Wiem, temat sportowego wydechu walkowany pewnie od gory do dolu setki razy. Moze jednak ktos bedzie mial na tyle sily zeby odpowiedziec w tej konkretnej sprawie.
A dokladnie chodzi o Caymana S 2014. Pojezdzilem sobie w ostatni weekend w PCW i wszystko pieknie i ladnie (no moze poza szczegolami), natomiast jedna rzecz mnie troche wystraszyla. A mianowicie calkiem spory halas w kabinie (zarowno z zewnatrz jak i oczywiscie z silnika). Co ciekawe model, ktorym brykalem nie mial sportowego wydechu ale stockowy... Wiec nie wiem czy jestem nieco przewrazliwiony, czy po prostu tak ma byc  Wiem, wiem... przychodzi kolu pojezdzic samochodem z silnikiem za uchem i sie skarzy, ze mu glosno...
I teraz mam dylemat - czy zamawiac sportowy wydech, o ktorym generalnie wszyscy mowia, ze byc musi w prosiaczku, czy nie. A konkretnie pytanie: jak wyglada halas ze sportowego wydechu w trybie zwyklym w porownaniu do stockowego wydechu? Ok, dziwne pytanie moze, ale po prostu zastanawiam sie czy sportowy wydech da mi opcje "grzmotow" od swieta, i spokojne dzwieki podczas relaksujacej jazdy?
A po drugie o co chodzi z dzwignia kierunkowskazow... nie wiem czy mam krotkie palce, ale trzymajac normalnie kierownice ledwo do niej siegam... 
|
|
Góra |
|
uluś
|
Napisane: 25.06.2014, 11:32 |
|
Dołączył: 30.01.2011 Posty: 244
|
CZesc,
jezdziles zapewne tym grafitowym S ?
W stosunku do starego Caymana, nowy jest wyciszony. Jezeli ten halas ci przeszkadza, to ciszej na pewno nie bedzie. Sportowy wydech piekna sprawa, ale w trybie normalnym poziom halasu w aucie sie nie zmieni. Dlatego nadal uwazam, ze cayman absolutnie nie nadaje sie na pierwszy samochod, jest po prostu za glosny.
Jak szukasz cichszego, to jednak 911, w wersji 991 jest znacznie cichsze
|
|
Góra |
|
adam44
|
Napisane: 25.06.2014, 20:47 |
|
Dołączył: 18.03.2014 Posty: 5
|
Tak, grafitowym S
Dzieki za hint, wlasnie mialem zamiar alternatywnie zaczac poszukiwanie 991/997 4S... 
|
|
Góra |
|
uluś
|
Napisane: 25.06.2014, 21:44 |
|
Dołączył: 30.01.2011 Posty: 244
|
"czaję sie" na tego grafitowego, za tydzien bedzie juz do odbioru, ale moja oferta jeszcze nie zostala zaakceptowana.
za 2 tyg w poznaniu bedzie pierwszy cayman gts, mozesz to tez rozwazyc
|
|
Góra |
|
uluś
|
Napisane: 25.06.2014, 21:46 |
|
Dołączył: 30.01.2011 Posty: 244
|
991 4s jest rowniez w pcw za 529 000, ale mial przygode, natomiast cena katalog tego auta to ponad 700
|
|
Góra |
|
adam44
|
Napisane: 25.06.2014, 22:58 |
|
Dołączył: 18.03.2014 Posty: 5
|
Co do GTS'a to bedzie tez zdaje sie w PCW, w kolorze bialym (chociaz nie wiem, moze po prostu jedna sztuka przybywa do Polski i wszyscy mowia, "ze idzie"...)
Natomiast wracajac do grafitowego Caymana to pewnie czekaja na kogos, kto mniej utarguje  I zastanawia mnie w sumie jedna rzecz: w Panamerze kaza "docierac" do powiedzmy 4.5k obrotow przez kilka kkm, natomiast tych sztuk testowych to raczej nikt nie rozpieszcza (niewykluczone tez, ze maja przekroczone obroty roznych kat...). Wiec o co kaman?
|
|
Góra |
|
uluś
|
Napisane: 25.06.2014, 23:35 |
|
Dołączył: 30.01.2011 Posty: 244
|
jak nim jechlem mial 60 km, przez pierwsze 10 minut jechal kierowca pcw bardzo spokojnie, a potem moglem autem prycisnac raczej bez ograniczen
|
|
Góra |
|
fulnek
|
Napisane: 26.06.2014, 22:07 |
|
Dołączył: 17.06.2009 Posty: 1644
|
Cayman/boxster są mega głośne nawet w stocku!
Od 120 km/h nie da sie gadać normalnie.
W Carrera znacznie ciszej - do około 170-180k
/h, potem tez głośno jak cholera!
To nie sa pod tym względem auta podobne do
Dupowozów.
|
|
Góra |
|
DW
|
Napisane: 27.06.2014, 11:18 |
|
Dołączył: 22.01.2013 Posty: 545 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 353
|
adam44 jesli standardowy wydech jest dla Ciebie za głośny to PSE nie uaktywnione jest sporo głośniejsze a uaktywnione jeszcze dodaje wiecej strzałów z wydechu. Ja po jezdzie nowym boxem i caymanem ze standardowym wydechem stwierdziłem ze jest prawie tak cicho jak w zwykłym dupowozie , dla mnie za cicho , po dołożeniu PSE przy prędkościach 140-170 da sie rozmawiać ale rzeczywiście jest głośno, podsumowując różnica głośności w nowym caymanie/boxsterze z włączonym czy wyłączonym PSE jest dla mnie bardzo niewielka. I jest to moim zdaniem jakaś wada PSE.
_________________
Boxster S 981 '12 928 S2 ’ 86 Było 928 S4’ 90
|
|
Góra |
|
adam44
|
Napisane: 27.06.2014, 22:01 |
|
Dołączył: 18.03.2014 Posty: 5
|
Dzieki za hint. W sumie tak sobie tlumacze, ze caly bajer PSE polega na magicznym przycisku, ktory robi ze zwyklego brzmienia sportowe brzmienie. W przeciwnym wypadku po prostu montowaliby niergulowalny sportowy wydech i by strzelalo caly czas. A wiec tak jak mowicie nieaktywowany PSE ma podobna glosnosc do zwyklego wydechu (co ma imo sens marketingowy)
Niezaleznie widzialem filmiki z testow Cayman GTS, i pomijajac fakt nieco mocniejszego silnika aktywowany PSE brzmi OBLEDNIE!
http://www.youtube.com/watch?v=LtiWAGHG7Mw
"... was that thunder? 
|
|
Góra |
|
kian
|
Napisane: 28.06.2014, 20:32 |
|
Dołączył: 21.08.2013 Posty: 97
|
Witam
Jak o dzwieku mowa to ja mam pytanie
Czy duza jest roznica w dzwieku miedzy zwyklyw 981 a wersja S?
Boxster ktorego mam zamiar nabyc ma sportowy wydech z dwoma kominami ale nie jest to wersja S
Czy roznica jest mocno slyszalna?
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 11 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum klubowego
Przyklejone
English information
Ostatnie posty forum PCP
|