Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 4.09.2007, 12:07 
Administrator

Dołączył: 5.03.2007
Posty: 1151
Mam do sprzedania komplet używanych sprężyn sportowych obniżających do 924/924S/944. Sprężyny obninżają o ok. 30-40mm, są bardzo twarde, progresywne. Pasują pod szeroką półkę - 924 i 924S wszystkie, 944 do 87 także turbo. Nie pasują do 944 po 87, 944 S2, 968 (wąska półka).

Cena 200 zł za kompet.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.09.2007, 18:23 

Dołączył: 11.03.2007
Posty: 1100
wow, dobra cena, gdybym nie miał sam bym sobie kupił, a nawet jak mam to i tak się troszkę zastanawiałem;)
jakiej firmy z ciekawości spytam jeśli informacja znana?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.09.2007, 21:29 

Dołączył: 21.05.2007
Posty: 214
cena jest ok

mam pytanie czy jest sens pakowania takich sprezyn przy stokowych amortyzatorach.

ja mam z przodu zwykle(tzn nie wiem jakie) a z tylu zolte koni


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.09.2007, 23:15 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1589
Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
Przy grzebaniu w zawieszeniu trzeba bardzo uważać. Te auta fabrycznie są zestrojone bardzo neutralnie (aczkolwiek trochę za miękko) i niestety przy nieprzemyślanych przeróbkach łatwo popsuć prowadzenie auta.
Jeśli chodzi o utwardzanie zawieszenia to w całej seri 924 - 968 to tył jest zbyt miękki. Jeśli dodatkowo utwardzisz i obniżysz przód to auto może być kiepskie w prowadzeniu. Niby właśnie zółte KONI i grubszy stabilizator pomaga, tale jedynym słusznym rozwiązaniem jest wymiana drążków skrętnych na grubsze lub dołożenie dodatkowo sprężyny (jak w 968 CS).

Konkluzja - kupuj ale z myślą o zastosowaniu w przyszłości a nie jako jedyny element...




_________________

Piotrek
944 '86 3.0 wydmucha
996.2 C4 cabrio '02
997 TT '06
Cayenne Diesel S '14
Macan GTS '16

ex: 944 S2 '89


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.09.2007, 23:18 
Administrator

Dołączył: 5.03.2007
Posty: 1151
Są używane i korozja nie pozwala odczytać napisów. Pochodzą z 924, kótre było obniżone i miało amortyzatory przód i tył od 944 Turbo :shock: Było robione na tor. Fajne jest to, że są progresywne i przy małym skoku jest "w miarę" miekko, potem - beton.

Sprzedaję, bo mi zalegają w garażu i nie pasują do mojego.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.09.2007, 8:38 
Administrator

Dołączył: 5.03.2007
Posty: 1151
Sprzedane.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum