Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 5.06.2015, 22:08 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 4091
kolega sprzedaje fajne autko, zdaje się, że znane w Porschepana:

http://allegro.pl/porsche-911-carrera-s ... 94169.html



Sprzedaję trochę z ciężkim sercem - moje wypieszczone 911 Carrera S

Nieco o historii samochodu:
Został zakupiony w 2000 roku w Californi, gdzie ktoś dołożył do niego kilka opcji między innymi wydech - taki lepiej brzmiący niż seryjnie, do tego zmieniarkę CD - no i radio na kasety :)


Przejeździł tam do roku 2006, kiedy to sprowadził go do Polski Pan Jerzy - pierwszy właściciel w kraju.

Samochód został sprowadzany ze stanem licznika 57 tyś km i do roku 2012 zrobił aż 20 tyś km, z czego 99% latem - zimą wyjechał raz i ponoć skończyło się to zającem - wszystkie części z przodu były wymieniane w Porsche Katowice. Dodajmy, że to nie Pan Jerzy tylko specjalni kierowcy odprowadzali Porsche na przegląd.

Ja kupiłem go ze stanem 83 tyś km. Samochód od razu wylądował na Dużym przeglądzie w Porsche Warszawa.


Sprawdziłem po VIN czy był bity - i okazało się, że miał jakąś drobną stłuczkę w San Francisco, ale niezbyt chyba poważną, bo naprawy powyżej $500 są odnotowywane w systemach Porsche.

Zresztą wystarczy obejrzeć blach od spodu - auto jest po prostu bezwypadkowe.


Dalej serwisowałem go w Porshepana - Moim zdaniem najlepszego serwisu nieautoryzowanego specjalizującego się w Porsche.

Michał - właściciel - to absolutnie najlepszy mechanik z jakim miałem okazję kiedykolwiek współpracować, uczciwy, pedant, pomysłowy i słowny - polecam kolejnemu właścicielowi!

Co zmieniło się w moim 911 przez 3 lata? - przede wszystkim przebieg, przybyło mu kilka tysięcy - teraz jest ich 119.

Ale ponadto:

- zmieniłem amortyzatory oraz ich górne i dolne mocowania - na progresywne koni - bardzo fajne zresztą mają za sobą 20 tyś km

- Odnowiłem całe koła letnie - zostały wypiaskowane i pomalowane, dostały też nowe dekle

- Zmieniłem obydwa komplety hamulców - nowe tarcze - Taroxy oryginalne i do tego klocki EBC yellow stuff. Samochód hamuje naprawdę dobrze :) i jeszcze długo pohamuje bo jest prawie nowy.

- Sprzęgło - obite u Pana Radzikowskiego w Warszawie - bardzo godnie, wylądowało razem z oryginalnie nowym dwumasem.

- Pomalowaliśmy maskę (odpryski od kamieni), porysowany błotnik, i zderzaki.



Całość miała być przygotowaniem do tego, żeby pojechać na tor, co niestety a może stety nigdy się nie stało. Autem jeździłem po mieście - do pracy, kilkanaście razy przez te 3 lata na południe Polski i jeden wypad do Chorwacji - z narzeczoną a jak :)


Auto nigdy nie było katowane, ani nawet specjalnie ostro jeżdżone, zwyczajnie dlatego, że mi szkoda było.. na trasie to poezja czy to autostrada czy zwykła droga - napęd na tył i komfortowe 300 koni z momentem :) - co ciekawe nic z tych koni nie zginęło.



Olej zmieniałem co 10-12 tyś km, raz 10, raz 7 i raz 12 Zawsze lany był Mobil 1 - nie narzekałem.



W międzyczasie pojawiło się cykanie - popychaczy zaworowych. Niezmiernie irytujące dla użytkownika jak ja - nienawidzę jak cyka śmika czy pika, jestem wrogiem kontrolek i usterek, i ze wszystkim latałem od razu do serwisu - na szczęście nie w tym aucie. Mimo, że niektórzy żyją z cykaniem - ja nie mogłem, zostały wymienione - wszystkie 24 popychacze! Wtedy też dokonano rewizji całego silnika, który jest w idealnym stanie :))

Teraz coś o awaryjności - nic, słownie nic się tu nie działo w tym aucie między przeglądami - nigdy mnie nie zawiodło. Zresztą 911 Carrera są liderami rankingów bezawaryjności.

No cóż jeszcze mógłbym napisać… Kupiłem go jako auto służbowe - trochę do pracy i tu się sprawdził, jako auto singla z zadziorem jak trzeba o klasycznym pięknym kształcie auta sportowego - bo niewątpliwie taki właśnie rodowód ma to auto.

Smochód zawsze robił wrażenie :) teraz czas na coś bardziej rodzinnego ;-)

Samochód dopiero co wrócił z serwisu - dokonaliśmy standardowego przeglądu i wymiany drążka - nic tylko lać i jeździć jak mawiają.

Do tego drugi komplet kluczyków oraz drugi komplet kół zimowych a także książka serwisowa (ASO do 83 tkm)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.06.2015, 22:37 

Dołączył: 17.04.2011
Posty: 305
Dla uporządkowania faktów w generacji 996 nie ma czegoś takiego jak Carrera S
Jest Carrera, Carrera 4, Carrera 4s


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.06.2015, 23:40 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 5062
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
Tą "S-kę" to kolega chyba sobie z tyłu po prostu dokleił ale auto wygląda fajnie i opis bardzo rozsądny :-)
Kupiłbym sobie ale ja raczej muszę coś sprzedać w tej chwili :-(




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.06.2015, 6:33 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 4091
ha, macie rację :) - zrobiłem na szybko kopiuj-wklej z jego ogłoszenia


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.06.2015, 8:04 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3933
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
No to "TOMATA", niedawny poszukiwacz takiego auta, któremu umknął identyczny, z Warszawy, jakieś dwa tygodnie temu, niech się spieszy !!!!!!
A może ja ze swoim się pospieszyłem ?
To chyba wysyp takich aut - prawie identycznych. 3.4, 2000-2001, srebrny.
Co do napisu z tyłu. Mój nie ma w ogóle napisu, co nasunęło podejrzenia, a przy sprawdzaniu specyfikacji sprzedaży....taki był sprzedany jako nowy !
No i został sprzedany w Szwajcarii... :D (a nie w Ameryce...co niektórych zniechęca, z czego sobie kpiłem jakiś czas temu ).
No i mój jest strasznie "wyjechany". Ma 278000km, ale wymieniony w 2011r. motor (ok.58oookm. pełna dokumentacja) i ma WSZYSTKIE przeglądy od nowości robione co 12-18000km. i wygląda na to, że jestem jego drugim właścicielem od nowości. To sprawiło, że szybciutko wykonałem kolejny, roczny przegląd w PCW, żeby zachować porządek, a przy okazji poddać auto ocenie, która -to z przyjemnością piszę - była zadziwiająco pozytywna. Oczywiście po drodze przewinął się polski handlarz, który trafił auto z szurniętym prawym bokiem i naprawił...w dwóch miejscach, na wybrzuszeniach błotników, na kawałkach wielkości dwóch dłoni, wskazania grubości lakieru dochodzą do 350-410 mikro, reszta w normie. Pewno gdyby nie to, szurnięcie, samochód nigdy by do Polski nie trafił.
Oczywiście nie ma różowo. Każdy samochód niesie ukryte zagadki, które wyłażą po jakimś czasie, kiedy emocje zakupowe opadną.
W moim po kilku dniach przestała działać klima. Okazało się, że chłodnice mają dziurki. Zamówione z Allegro dwie, za ..200,- są w drodze.
Drugi mankament, z tych już widocznych, to zamieszanie z kodem aktywującym "navi"...niby w dokumentacji jest ( są dwa), ten do radia działa, a navi jakoś nie udało się odpalić (w PCW) ? Może macie jakiś pomysł kto sobie z tym poradzi? Przyznam nie rozgryzałem tematu jeszcze ? Czy są polskie dyski do navi, jakieś nowsze, bo ten jest oryginalny z 2001r. No i czy nadają się do tak starego urządzenia ?
No i problem największy, przez pierwsze 2-3 sek. po odpaleniu zimnego silnika (po nocy, nie po 2-3 godzinach) wydobywa się grzechot, taki jakby były lużne napinacze, które po uruchomieniu się utwardzają. Może to szklanki ?( po tych 2-3 sekundach nic więcej nie cyka)) Czy nie mogą to być fazatory ? Najmniejszego dymku nie puszcza.
Tyle mojego "gościnnego wtrącenia" w ten wątek, ale dlaczego...dlatego, żeby zachęcić ewentualnych zainteresowanych, wbrew niektórym opiniom teoretyków handlowania...że Ameryka, że 3.4....itd. Cena i tego wydaje się być atrakcyjna ! Obejrzeć i brać !
PS. zdjęć swojego nie będę pokazywał, wygląda tak samo jak ten z ogłoszenia,( widzieliście w Wilanowie :)), chociaż nie, bo w odróżnieniu od prezentowanego wyżej ma felgi 18" BBS (kupione z samochodem _ wg. spacyfikacji, 17" z zimówkami w cenie), Navi też oryginalne ( specyfikacja mojego to 2001r.), no i tłumiki Techart...(oryginalne były z autem), ale tego nie widać, to przyjemnie słychać :)




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.06.2015, 10:06 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 4091
zdaje się, że literkę "S" dokleił jeden z poprzednich właścicieli :-) - kolega się do niej nie przyznaje, ale nie był świadomy, że nie było wersji S


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.06.2015, 11:09 

Dołączył: 1.03.2008
Posty: 1391
Znam oczywiście auto - warte uwagi.
Silnik z ostatniej serii 3,4 - znacznie poprawiony wzgledem tych z początku produkcji.
Jak napisano - napęd ostatnio wyjęty celem wymiany lekko cykających szklanek oraz zrobienia przy okazji zbliżającego się rozrządu.
Przeglądy na bieżąco, wszystko dopiero co ogarnięte wiec auto przygotowane na kolejny rok jazdy.
W trakcie jest procedura wymiany jednego amortyzatora który wykazał luzy na ostatnim serwisie.
Wiem, że powodem sprzedaży nie jest chęć pozbycia się auta.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.06.2015, 11:46 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 4091
kolega sprzedaje, bo robi... remodeling rodzinny :)...za chwilę wystawi jeszcze jedno Porsche do sprzedaży, jeździła...narzeczona ;-)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.06.2015, 23:41 

Dołączył: 1.03.2008
Posty: 1391
Auto się sprzedało jak widać dość szybko.
Pojechało do Wrocławia.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.06.2015, 9:07 

Dołączył: 13.02.2012
Posty: 1331
Nr klubowicza: 304
Powiem szczerze że sam zastanawiałem się nad tym 996, bo mam do tego modelu duży sentyment, a Boxster nie do końca spełnia moje oczekiwania i potrzeby. :? ale chyba jeszcze trochę nim pojeżdżę, nie wystawię go na sprzedaż, nie wystawię, nie wystawię....eee :angel4:




_________________

Andrzej
911


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum