ilość koni można poznać po numerze silnika M44/07 (no i dynamice)
Silniki te były głównie na rynek USA ale okazuje się że u nas też dużo tego jeździ - co poniektórzy nawet nie wiedzą że mają 150 a nie 163 wink:
Poza tym mam z niego jeszcze zachowany oryginalny Brief z 95 r. chyba, dzięki temu wiem że silnik który w nim jest jest niezmieniony.
Nie umiem oceniać w skali silnika, chodzi myślę że równo - nigdy nie będę miał odniesienia do nowego
sprzęgło wymieniałem - tarcza jest na sprężynach co zresztą czasem można usłyszeć - myślałem że to łożysko oporowe, ale te tarcze SACHSa tak mają że słychać sprężyny czasem (wiem że komplet który oferuje LUK jest cichszy)
Skrzyń biegów nigdy nie byłem pewien więc druga jest na zapas od zawsze.
Dla mnie jest OK, ale na "nowej drodze życia" muszę zrobić przerwę w inwestowaniu i wydawaniu pieniędzy na auta
Z pewnością oprócz tarcz hamulcowych i tego uszczelnienia klimy, jak ktoś będzie chciał to np wymieni sobie wydech na "słynnego" Dansk'a, bo ten jest leciwy - nie ma dziur, nie spawałem go nigdy, ale zawsze może się ktoś przyczepić.
Trzeba generalnie obejrzeć i posłuchać, nigdy nie ukrywałem że samochód jest po przejściach (wtedy kiedy był sprowadzony nie było takich okazji jak teraz "bezwypadkowych), wiem za to że trzyma geometrię - co roku sprawdzam i pilnuję żeby była fabryka - prowadzi się dobrze. :