Marion napisał(a):
jurek968 napisał(a):
... bo 4S z tego co słyszałem niema homologacji na semislicki.
jeśli chodzi o 997 przed FL to właśnie S nie może jeździć na semislickach a 4S może. mam listę opon z serwisu Porsche i Michelin Cup są tylko dla 4S a dla S nie
Thx za info ,coś mi się pokręciło w takim razie !
Znalazłem czas na ogłoszenie
czego mi się nigdy nieudało z 968...
http://otomoto.pl/porsche-911-C9964298.html
Będąc realistą gdzie żyję opóściłem cenę ,choć mało kto zdaje sobie sprawę że przy cenie takiego auta w niemczech np. 30 000 euro ( a raczej ceny tam są wyższe ,bliższe 40 000 euro )to sama akcyza wynosi 25 000zł.
Mój brat szukał bezwypadkowego M3 e 46 i w końcu był zmuszony pojechać do De i za M3 e46 tam na miejscu zapłacił 32 000 euro...
A u nas chcą kupić takie auto za 50 000 zł...
Z ciekawostek ,przepatrzyłem też ofertę na mobile.de Porsche 968 i
przeciętna cena auta z solidnym przebiegiem dochodzi do 20 000 euro.,ładne CS y mają ceny pod 30 000 euro a Turbo S jest wystawiony za 104 tys euro.......czyli nikła podaż zaczyna dyktować cenę.