No...Kolego nie podobno, a powinieneś wiedzieć co masz
Tak, masz sprzęgło sterowane hydraulicznie czyli : pedał-dzwignia-pompa- dłuuugi przewód-siłownik-dzwignia-sprzęgło.
Najmniejsza nieszczelność układu = zapowietrzenie i tak się robi.
Robi się też tak, gdy jest stary płyn, który nie trzyma parametrów.
Upewnij się czy nie ma jakiegokolwiek wycieku. Ponieważ nie jest to łatwe, to zacznij od rzeczy najprostszej, co nie znaczy, że prostej, czyli wymiany płynu. Albo przy pomocy dedykowanego do tego urządzenia, ciśnieniowo, albo metodą chałupniczą, ale musisz do tego mieć kanał (podnośnik) i pompkę, np. dobrą, dużą olejarkę, którą przetłaczasz płyn hamulcowy ( taki jest w układzie sprzęgła ) OD STRONY siłownika, przez odpowietrznik, do pompki i zbiorniczka. Pamiętaj, żeby co jakiś czas wyciągać płyn ze zbiorniczka, żeby się nie przelał.
Upierdliwe zajęcie, ale pewne i dające satysfakcję.
Jak objaw nie ustąpi.....czeka cię dobranie się do siłownika czy pompy i sprawdzenie czy nie ma wycieku.
To podstawa. Istnieją też mechaniczne powody, ale to już inna bajka.
Temat pojawia się co pewien czas, tak jak pytania jaki olej najlepszy