No jak to maskują? Przecież bardziej 'naked' to już chyba być nie może
W tym teście nie chodziło o prezentację kompletnego auta (w pełnym karoseryjnym rynsztunku) tylko o shakedown układu napędowego, jego elektroniki sterującej oraz podwozia. Do tego zewnętrzne panele karoserii (drogie i narażone na ewentualne uszkodzenia podczas testu) jak i finalny wystrój wnętrza są nie potrzebne przecież.
O wiele łatwiej testować taką naked wersję. Łatwiej jest podpiąć czujniki i telemetrię. Jak się jakiś element popsuje to łatwiej się do niego dostać i go zdiagnozować.
Czyli zero ukrywania - wszystko na wierzchu!
Pamiętam, że rok temu był filmik z krótkiej jazdy testowej conceptcara ( w wersji z targów w Genewie). Kilka km na jakiejś dróżce w US bodajże.
Co do relacji z testów "muła":
- z niecierpliwością czekam na obszerniejsze info o technikaliach użytego napędu hybrydowego (pewnie równoległy, jak będzie dołączany przód /będzie mechanicznie połączony z wałem napędowym?/, jakie baterie, jakie napięcie silniczków, czy będzie KERS?)
- 918 to zawodnik kategorii sumo! 1700kilo, oj spaślak trochę wyszedł
- szkoda, że nie będzie tylnego zawiasu ala CGT (te pushrody!)
- ostani filmik z Harrym opisującym smaczki techniczne jest super