Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 28.11.2012, 14:04 

Dołączył: 3.11.2012
Posty: 21
Pozdrawiam wszystkich.
Mam problem ze swoją 997 c2 cabrio.
Po skręceniu koł do końca w którąkolwiek stronę i próbie jechania do przodu bądź do tyłu, pojawiają się niepokojące stuki przedniego zawieszenia, wyczuwalne w aucie i na kierownicy.
Wrażenie jest takie jakby coś przeskakiwało.
Na początku myślałem,że może nadkole mi się poluzowało i obciera, ale nie ma na nim śladu tarcia.
Miał może ktoś coś podobnego?Pomógłby ktoś? Z góry dziękuję.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.11.2012, 14:55 

Dołączył: 10.09.2011
Posty: 307
podczas jazdy np. na nierównościach występują podobne stuki?
ja miałem coś takiego w 997, po kilu set metrach dzwięk ustawał. Pytałem w serwisie dostałem odpowiedz ze ten model tak ma , wczesniej mieli 3 takie przypadki, powyimieniali pare czesci ale nie pomoglo.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.11.2012, 15:03 

Dołączył: 28.08.2012
Posty: 150
jak masz te stuki tylko na nawierzchni o duzej przyczepnosci jak beton czy asfalt to sprawdz zbieznosc, moze byc ze jedno kolo idzie troche na suwa.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.11.2012, 15:20 

Dołączył: 24.11.2012
Posty: 34
kolego a czy przypadkiem nie zmieniałes ostatnio kół albo czy co kolwiek nie robiłeś z nimi, np. odkręcałeś i mogą być nie dokręcone. może ktoś zrobił ci psikusa i popuścił śróby?? wogóle cos robiłeś z przednim zawieszeniem??


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.11.2012, 16:54 

Dołączył: 15.07.2012
Posty: 36
Te stuki i podskoki są przy bardzo małej prędkości przy maksymalnym skręcie np na parkingu?
Jeżeli tak to ja wiem o czym mówisz, mam to samo, ale ja mam 997 Turbo i powiedział mi kumpel który się na tym zna że to od centralnego dyferencjału i to jest normalne zachowanie auta. Może masz 4S?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.11.2012, 17:51 

Dołączył: 13.02.2009
Posty: 382
Witam , obstawiam luzy na drążkach kierowniczych , u mnie w cabrio po wymianie problem sie skończył , oczywiście, niech mechanik sprawdzi,

Pozdrawiam, Łukasz


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.11.2012, 18:33 

Dołączył: 3.11.2012
Posty: 21
Dziękuję wszystkim za podpowiedzi i rady.
Zawieszenie jest idealne, brak jakichkolwiek luzów.
KroKoDail- też myślałem,że to dyferencjał stuka, ale sprawdziliśmy z mechanikiem i jest ok.
Tikicaca- wydaje mi się że możesz mieć rację, jedno koło tak jakby się przesuwało i powinienem zrobić dobrą geometrie zawieszenia.
Zrobię geometrie i oczywiście poinformuję wszystkich o efektach...
Pozdrawiam serdecznie, Marcin
:)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.11.2012, 8:10 

Dołączył: 1.10.2012
Posty: 48
Miałem tak w volviaku żony, i okazało się, że sprężyna z przodu była pęknięta...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum