Mam do szanownego grona takie pytanie czy możliwe jest i jak może być to skomplikowane aby swapować silnik 3.0t do 991 w którym wcześniej był 3.8 ? Jak wyglądają sterowniki, czy ktoś to już robił w PL?
Ludzie robili swapy z 9x7.2 do 9x7.1 gdzie wiązało się to z wymianą skrzyni, wiązki, ECU więc pewnie wszystko się da. Pytanie jaki jest sens takiego swapa? Chcesz iść w jakąś grubą moc to wyjdź od turbo.
No własnie 3.0t można iść w grubą moc bo można zrobić i 450 i 500, a nawet i 600KM, turbo jest poza budżetem zupełnie jako iż kosztują te auta x2. Pytanie czy ktoś już to robił i jak elektronika rózni się w 991 w przedliftach i poliftach z silnikami turbo.
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników