|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 10 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
mart2014
|
Napisane: 2.04.2012, 16:40 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 4091
|
|
Góra |
|
Długi
|
Napisane: 2.04.2012, 21:40 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1196
|
Witam,
widziałem ja kilka miesięcy temu, na żywo wygląda dużo lepiej, wtedy jeszce nadwozie nie było polakierowane i nie było środka..
Mirek był na pierwszym Perłowym przerobionym 924.
|
|
Góra |
|
simprez
|
Napisane: 2.04.2012, 22:38 |
|
Dołączył: 1.08.2007 Posty: 2931
|
to 924 (bodykit i tylna klapa) nawet mignęło w relacji w Teleexpresie. Jakieś 2-3 tyg temu. Duch w narodzie nie ginie
|
|
Góra |
|
Cichy
|
Napisane: 3.04.2012, 9:17 |
|
Dołączył: 10.05.2007 Posty: 487
|
Osatnio cos sie dużo dzieje w temacie Syreny Sport
Ta jedyna gotowa Syrena Mirka jest miejscami troche nieproporcjonalna wzgledem orginału, ale dobrze że coś powstało.
Tutaj chlopaki staraja sie podejść do tego z dużo wiekszą dokłądnością:
http://www.syrenasport.eu/
Jest tez jakas inicjatywa jednej z "gorzelni" ale o Niej nic wiecej nie wiem poza tym, że chcą skupować informacje, zdjecia itp...
|
|
Góra |
|
Vjackmax
|
Napisane: 3.04.2012, 11:26 |
|
Dołączył: 18.03.2007 Posty: 1375
|
ciekawe na jakich sentymentach to się buduje ... a może biznes ?
jestem z epoki Trampka i Skarpety (pierwszy samochód za kierownicą którego siedziałem i prowadziłem to Trabant 600 Kombi) i samo wspomnienie tej tzw. techniki, wykonania, trwałości zgrzebnej komuny budzi we mnie raczej zgrozę niż sentymenty. SS oprócz ciekawej/wyróżniającej sie na tle szarego gó....na tamtych czasów stylistyki, choć wcale nie innowacyjnej, ani technologicznie (motor z motoru) nic nie wnosiła.
ale jak każdemu projektowi który polega na pasji i zaangażowaniu kibicuję i trzymam kciuki, z tego co wiem są 3 ekipy które budują SS
|
|
Góra |
|
mart2014
|
Napisane: 3.04.2012, 11:43 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 4091
|
zgadzam się z Tobą w 100%.
To takie jedno z tych aut, na które popatrzę i popodziwiam (ale bez przesady, bo ja też nie rozumiem nostalgii za PRLem...), ale napewno nie kupię.
|
|
Góra |
|
porsche
|
Napisane: 3.04.2012, 15:41 |
|
Dołączył: 1.12.2007 Posty: 477
|
@Cichy, ten projekt 'gorzelni' będzie prawdopodobnie jednym z najdoskonalszych, bo wykonanym przy zachowaniu wszystkich kształtów karoserii. Oglądałem projekt w AutoCAD'zie i wygląda genialnie.
btw, to również lubelskie dzieło
|
|
Góra |
|
mis995
|
Napisane: 4.04.2012, 14:26 |
|
Dołączył: 18.12.2011 Posty: 6
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 4.04.2012, 14:30 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
porsche napisał(a): @Cichy, ten projekt 'gorzelni' będzie prawdopodobnie jednym z najdoskonalszych, bo wykonanym przy zachowaniu wszystkich kształtów karoserii. Oglądałem projekt w AutoCAD'zie i wygląda genialnie. btw, to również lubelskie dzieło
Najdoskonalszych na oko, bo pod karoserią będzie jedna wielka lipa - Triumph Spitfire. Z tylnym napędem i czterocylindrowym silnikiem
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
porsche
|
Napisane: 4.04.2012, 16:18 |
|
Dołączył: 1.12.2007 Posty: 477
|
Mój błąd - zaczerpnąłem wiedzy u źródła i okazało się, że ten finansowany przez Żołądkową to nie ten, o którym myślę Choć fakt faktem ten 'mój' wspierany jest koncepcją przez owego wytwórcę trunków, jednak tutaj jest wszystko budowane od zera, będzie majstersztyk
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 10 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|